League of Legends

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
RobertA skrev:
aldri spilt, bare småbarn som spiller LoL :p

Du må ha en enormt god forståelse for spill når du, allerede før du har prøvd det, kan kvalifisere hvordan spillet er (nod)

Torquemada skrev:
Dota 2 > lol

Høyst subjektiv mening. Last det ned og spill noen runder med meg? Worth a try?
 

DeletedUser

Guest
Vel, vel, dette er nok det første foruminnlegg mitt på snart 1 år tror jeg. jeg har følgt litt med på forskjellige saker angående V1 osv og syns verden har endret seg utrolig mye siden sist jeg spilte der. menmen, over til poenget! :) Jeg kjeder meg litt og pga ingen Internett tilgang hjemme i min nye leilighet før imorgen.. så lurer jeg på om noen er med på et game kanskje imorgen kveld? Spiller på West (tror jeg).

Så jeg får se om noen gamle "gubber" gidder å sitte på skype og spille med en fyr som har ikke spilt lol på dager pga internettet har tatt så sinnssykt lang tid før det kom (2-3uker)


Nick: So9ce
 

DeletedUser

Guest
E du tilbake på TW :p
jeg vurderte, helt til jeg så alle de rare oppdateringen :) men jeg tror nok ikke jeg har tid som de fleste andre som har sluttet. det kommer enn tid for alle der andre ting må prioriteres nicehunter (party)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
jeg vurderte, helt til jeg så alle de rare oppdateringen :) men jeg tror nok ikke jeg har tid som de fleste andre som har sluttet. det kommer enn tid for alle der andre ting må prioriteres nicehunter (party)

Sant nok. Nei håper du finner Tilbake. Tror kansje hp 8 e noe du kunen ha likt eg kun PK der også ;)
 
Topp