Let the games begin

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
DEL 1 (For BERM og -NB-)

Well, times up. SUN, som var vårt hovedmål, er down, finito, gone.
BERM og -NB- akter nå å føre vårt samarbeid videre fram på bordet. Vi ønsker å gå inn og sette en endelig stopper for den arrogantiske makten som har rådet rundt i v5 til nå i regi av Reisverket og syklov.

På Vegne av oss i BERM og våres allierte i -NB- ser vi intet annet valg enn nå å erklære krig imot den til nå evigvarende toppen L-13. Dere har vært på toppen altfor lenge, og har overkjørt de fleste rundtom i denne verdenen. Dette har jo så klart satt sine spor, så med dette erklærer vi krig. En krig vi ser fram til, en krig vi håper skal bringe litt mer lys til v5 igjen. La det bli en spennende krig!

La nabokranglene blusse opp igjen, la spydene kastes i ren Sparta stil og la øksene fallene i de endeløse høye muren. For vi er klar, vi er tørste, ja vi er BLODtørstige.


Lykke til

book-signing.jpg

av trådstarter
 
Sist redigert:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
DEL 2 (for BERM)

We once made a deal...
handshake.jpg

Da vi dannet vår IAP med dere i L-13 (en IAP som vi så på som midlertidig), så hadde den i grunn 3 underpunkter.
1. Vi skulle begge fokusere på SUN. Noe vi ihvertfall har holdt.
2. Og vi skulle ikke adle i hverandres områder.
3. 5 dagers varsel på brudd av IAPen, med mindre drastiske endringer ble gjort slik at dette ble oversett.
1. Vi i BERM er IKKE fornøyd med L-13's K54 medlemmers innsats imot SUN.
2. og vi er heller ikke fornøyd med at dere har adlet byer i noe som vi har ansett som vårt område.
Da jeg klagde på både 1 og 2 her så fikk jeg en iskald skulder tilbake. DET akksepterer jeg ikke
not-acceptable.png
.
3. Så denne 5 dagers varselet får være opp til dere om vi skal bryte eller ikke...
Men hey, dere har jo allerede starta angrepene, så let the games begin.
 

DeletedUser

Guest
Del 3 fra NB

Vil bare legge til noe...

Ledelsen i -NB- sitter igjenn med en sur smak i munnen når det gjelder Ledelsen i L-13 sin arroganse her i V5.
Dette er en ikke akseptert holdning slik at p.d.d vil vi knytte vårt bånd med BERM meget hardt for å få tatt Dere i L-13.
Så vil tiden vise hva dere står for når det gjelder akkurat det med å krige som dette spillet går ut på.

Så med dette ønsker jeg alle sammen en flott krig i møte

mvh på vegne av -NB- runinter
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hehe, nok en gang kom jeg deg i forkjøpet!
Det går rykter både her og der om at Berm skal erklære L-13 krig idag. Det skal etter disse ryktene være forutsetningen for at SUN gikk med på en merge.
Ryktene sier at de sitter og sliter akkurat nå med å få den skriftlige erklæringen som skal postes her i forumet til å svinge.
Time will show. :cool:
Det eneste jeg ikke skjønner er hvorfor det tok så langt tid for dere å bli enige om hvordan denne erklæringen skulle se ut..
 

DeletedUser

Guest
Også er det en gjeng "Psycho Monkeys" som søker samme mål da! Blir vel andre boller og bananer fremmover!
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Vil bare legge til noe...

Ledelsen i -NB- sitter igjenn med en sur smak i munnen når det gjelder Ledelsen i L-13 sin arroganse her i V5.
Dette er en ikke akseptert holdning slik at p.d.d vil vi knytte vårt bånd med BERM meget hardt for å få tatt Dere i L-13.
Så vil tiden vise hva dere står for når det gjelder akkurat det med å krige som dette spillet går ut på.

Så med dette ønsker jeg alle sammen en flott krig i møte

mvh på vegne av -NB- runinter

Hehe, ja det er ingen bombe at dere måtte vente på å få SUN OG BERM på laget før dere turte å komme med dette.
Men for all del, Let the games begin!
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Hehe, nok en gang kom jeg deg i forkjøpet!

Det eneste jeg ikke skjønner er hvorfor det tok så langt tid for dere å bli enige om hvordan denne erklæringen skulle se ut..


Kan ikke se at du visste kordan erklæringa skulle se ut heller så ikke syt...

Nokre daga e ikke spesielt lang tid....Men blir vel kanskje lang tid når du må til slutt på sitte oppe heile natta fordi du e redd det kommer inc:rolleyes:
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Hehe, ja det er ingen bombe at dere måtte vente på å få SUN OG BERM på laget før dere turte å komme med dette.
Men for all del, Let the games begin!

Syns det e dårlig gjort å sette -NB- i et så dårlig lys bare fordi du e redd for dem...

Dem har jobba dritthardt (kanskje hardere enn L-13?) for å oppnå det dem har oppnådd.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Av de fire stammene ranket øverst (etter oss) i V5, måtte altså samtlige av disse ha oss som sin hovedfiende i håp om å klare å ta oss. Det anser vi som en annerkjennelse av våre kvaliteter, og ser på dette som en spennende utfordring.

Jeg tviler ikke på at dette blir tøft for oss, da vi nå er 34 som skal sloss mot 150 spillere. Om det ikke blir det betyr jo bare det at dere suger.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Sammarbeid Reisverket er ett ord man bruker i strid.
Derfor "måtte" vi vente på dette tidspunktet.

Lykke til btw.
 

DeletedUser

Guest
Its a new time you know. Ikke lengre blå og rød mot hverandre, blå og rød skaper grønt. Hvilket kommer til å kjøre over l-13, da får jeg selvom jeg ikke selv er med på det.. Se l-13 forsvinne.
 

DeletedUser

Guest
Av de fire stammene ranket øverst (etter oss) i V5, måtte altså samtlige av disse ha oss som sin hovedfiende i håp om å klare å ta oss. Det anser vi som en annerkjennelse av våre kvaliteter, og ser på dette som en spennende utfordring.

Jeg tviler ikke på at dette blir tøft for oss, da vi nå er 34 som skal sloss mot 150 spillere. Om det ikke blir det betyr jo bare det at dere suger.

Hørte ikke at du nevnte det var en unfair fight for SUN når det var NB, BERM og L-13 mot de gitt :rolleyes:
(har ikke det totale medlemsantallet der, men med tanke på at SUN var en liten stamme tror jeg nok at str.forholdet er ca likt?..)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hørte ikke at du nevnte det var en unfair fight for SUN når det var NB, BERM og L-13 mot de gitt :rolleyes:

Det var vel ikke relevant for meg å nevne dette på vegne av SUN? Det er tross alt L-13 som er mitt bord.
Det er også verd å merke seg at jeg langt fra syter over situasjonen. Jeg bare konstaterer fakta og konkluderer med at dette både blir tøft og utfordrende.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hørte ikke at du nevnte det var en unfair fight for SUN når det var NB, BERM og L-13 mot de gitt :rolleyes:
(har ikke det totale medlemsantallet der, men med tanke på at SUN var en liten stamme tror jeg nok at str.forholdet er ca likt?..)

Ta med beliggenheten til SUN også da.
L-13 er ikke omringet av de 3 stammene heller, så det gjør det nok enda mer "fair" enn SUN hadde det ;)
 

DeletedUser

Guest
Det var vel ikke relevant for meg å nevne dette på vegne av SUN? Det er tross alt L-13 som er mitt bord.
Det er også verd å merke seg at jeg langt fra syter over situasjonen. Jeg bare konstaterer fakta og konkluderer med at dette både blir tøft og utfordrende.

My bad :eek: Tolket innlegget ditt litt annerledes, men du har rett; du syter ikke direkte (var vel her min subjektive tolkning sneik seg inn :D )
 

DeletedUser

Guest
Jeg har noen problemer med løftebrytere, avtalebrytere som kaller oss for arrogante og denslags????

BERM: Vi har 5 dagers avtale på opphevelse av iap. Dere bryter den på dagen, med en påstand om at vi angriper dere?
Det blir jo veldig feil og en påstand du bruker for å bryte en avtale som du selv satte opp. Det er nå ikke mulig å stole på deg overhodet i dette spillet, og NB er dumme om de tror du kommer til å overholde avtaler med de, når du så lett trekker på skuldra og bryter avtalen vi har. Om noen av oss angriper dere så tar vi det per pm, og strammer inn på våre egne. Men det er ikke skjedd her. Vi angriper spillere som er SUN spiller som vi har aksjon mot. At de midt underveis i våre angrep bytter stamme gjør de til flyktninger og ikke en del av en avtale.

NB: Hva mener dere med å kalle oss arrogante? Dere krever at dere skal ha dominans i x antall kontinenter og sier vi skal holde oss utenfor. hver gang vi adler en by dere anser som deres adler dere den tilbake. Hver gang det har vært andre veien har vi latt dere beholde byen for å være diplomatisk. Tok jeg tilbake noen av de dobbeltadlingsbyene dere tok kanskje?
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Sjafs så mye dere vil her inne, tviler på at det vil hjelpe i krigen for dere.

Lykke til.
 

DeletedUser

Guest
...

Dette har jeg ventet på altfor lenge, skal bli en fryd å se på krigen!
Lykke til alle stammer som deltar, og måtte den med mest ære vinne ;)
 
Topp