Let the games begin

DeletedUser

Guest
Her kommer den sanne BRANN frem, og som jeg har påpekt helt tiden,
"den manner er ikke til å stole på".....han viste hvor han hadde meg, og jeg
har hele tiden vist hvor jeg hadde han.
Falskheten har skint igjennom ifra dag 1.

Og at vi angrep først er noe tull!
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi angriper spillere som er SUN spiller som vi har aksjon mot. At de midt underveis i våre angrep bytter stamme gjør de til flyktninger og ikke en del av en avtale.

Her er jeg faktisk helt enig med deg :) Jeg forventet ikke at angrepene fra dere skulle stoppe selvom jeg gikk til Berm. Så er glad dere fortsatte og ikke stoppa, fordi det ville bare blitt teit..

Og takk for en fin prat i dag Syklov :)
 

DeletedUser

Guest
Her kommer den sanne BRANN frem, og som jeg har påpekt helt tiden,
"den manner er ikke til å stole på".....han viste hvor han hadde meg, og jeg
har hele tiden vist hvor jeg hadde han.
Falskheten har skint igjennom ifra dag 1.

Og at vi angrep først er noe tull!

påliteligheten din tilsier at du fabler i mørke.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har noen problemer med løftebrytere, avtalebrytere som kaller oss for arrogante og denslags????

BERM: Vi har 5 dagers avtale på opphevelse av iap. Dere bryter den på dagen, med en påstand om at vi angriper dere?
Det blir jo veldig feil og en påstand du bruker for å bryte en avtale som du selv satte opp. Det er nå ikke mulig å stole på deg overhodet i dette spillet, og NB er dumme om de tror du kommer til å overholde avtaler med de, når du så lett trekker på skuldra og bryter avtalen vi har. Om noen av oss angriper dere så tar vi det per pm, og strammer inn på våre egne. Men det er ikke skjedd her. Vi angriper spillere som er SUN spiller som vi har aksjon mot. At de midt underveis i våre angrep bytter stamme gjør de til flyktninger og ikke en del av en avtale.

NB: Hva mener dere med å kalle oss arrogante? Dere krever at dere skal ha dominans i x antall kontinenter og sier vi skal holde oss utenfor. hver gang vi adler en by dere anser som deres adler dere den tilbake. Hver gang det har vært andre veien har vi latt dere beholde byen for å være diplomatisk. Tok jeg tilbake noen av de dobbeltadlingsbyene dere tok kanskje?

Ikke for å forsvare Berm på noensom helst måte da dette ikke er i min interesse. Men fant det gøy at du skriker ut om løftebrytere osv fra den kanten når du tilbød oss i SUN iap fra L-13 i et par tre ukers periode sånn at vi kunne fokusere all vår energi mot BERM, samtidig som dere skulle oppretteholde iapen med dem. Vi aksepterte jo aldri dette, men det illusterer at avtalebrudd kan skje på begge sider ^^
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Ikke for å forsvare Berm på noensom helst måte da dette ikke er i min interesse. Men fant det gøy at du skriker ut om løftebrytere osv fra den kanten når du tilbød oss i SUN iap fra L-13 i et par tre ukers periode sånn at vi kunne fokusere all vår energi mot BERM, samtidig som dere skulle oppretteholde iapen med dem. Vi aksepterte jo aldri dette, men det illusterer at avtalebrudd kan skje på begge sider ^^

Haha deilig lesning pille :D

Kanskje ikke bare Berm som "bryt" avtala:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
V5 mot oss, vi i L-13 er tøffe. Men har ei dei andre på V5 ære? Nei.
 

DeletedUser

Guest
Ikke for å forsvare Berm på noensom helst måte da dette ikke er i min interesse. Men fant det gøy at du skriker ut om løftebrytere osv fra den kanten når du tilbød oss i SUN iap fra L-13 i et par tre ukers periode sånn at vi kunne fokusere all vår energi mot BERM, samtidig som dere skulle oppretteholde iapen med dem. Vi aksepterte jo aldri dette, men det illusterer at avtalebrudd kan skje på begge sider ^^

dette var ikke noe avtalebrudd fra vår side. hvordan får det til? Vi hadde iap med BERM og gjorde ingenting for å bryte den. Derimot så inngikk BERM en iap med vår fiende PMS kort etter iapen med oss. Og da ønsket jeg å gjøre det de gjorde, inngå en iap med deres fiende for å la de forstå at man ikke kan drive å deale på begge sider av gjerdet uten at det straffer seg. Desverre for deg så svarte dere ikke. Hadde du gjort det så hadde du overlevd i stedet for å bli rimmet, og SUN hadde overlevd som stamme. Man kan si at dette var en gedigen blemme fra deres side gitt.
 

DeletedUser

Guest
Hadde du gjort det så hadde du overlevd i stedet for å bli rimmet, og SUN hadde overlevd som stamme. Man kan si at dette var en gedigen blemme fra deres side gitt.

SUN hadde ikke overlevd hvis pille hadde overlevd;) SUN var mye innaktiv gjennom sommeren og det har fortsatte helt til nå:(
 

DeletedUser

Guest
dette var ikke noe avtalebrudd fra vår side. hvordan får det til? Vi hadde iap med BERM og gjorde ingenting for å bryte den. Derimot så inngikk BERM en iap med vår fiende PMS kort etter iapen med oss. Og da ønsket jeg å gjøre det de gjorde, inngå en iap med deres fiende for å la de forstå at man ikke kan drive å deale på begge sider av gjerdet uten at det straffer seg. Desverre for deg så svarte dere ikke. Hadde du gjort det så hadde du overlevd i stedet for å bli rimmet, og SUN hadde overlevd som stamme. Man kan si at dette var en gedigen blemme fra deres side gitt.

viss ikke eg tar rett, så var iap'en for at BEGGE skulle kjøre mot SUN.

Iap'en med PMS hadde alltså INGEN ting med Iap'en med L-13 og gjøre, og det var ingenting dere sa at vi ikke kulle gjøre med dem.

så du snakker imot deg selv nå-.-
 

DeletedUser

Guest
viss ikke eg tar rett, så var iap'en for at BEGGE skulle kjøre mot SUN.

Iap'en med PMS hadde alltså INGEN ting med Iap'en med L-13 og gjøre, og det var ingenting dere sa at vi ikke kulle gjøre med dem.

så du snakker imot deg selv nå-.-

Så si meg sindick, hvor mange byer har BERM tatt ifra SUN den siste mnd??. Og hvor
mange har vi tatt ifra dem den siste mnd.??

SUG PÅ DEN........hvem er det som snakker motsigende?... kan vel diskuters.....
 

DeletedUser

Guest
viss ikke eg tar rett, så var iap'en for at BEGGE skulle kjøre mot SUN.

Iap'en med PMS hadde alltså INGEN ting med Iap'en med L-13 og gjøre, og det var ingenting dere sa at vi ikke kulle gjøre med dem.

så du snakker imot deg selv nå-.-

Jeg sa klart fra til Leiv at vi ikke ønsket dere skulle inngå iap med PMS siden dere hadde iap med oss. Siden Leiv hele tiden la avtaler han likevel tenkte å bryte, så gav han også blanke i at vi sa dere ikke skulle inngå iap med de. Leiv viser gang på gang at han ikke er til å stole på. Han selv sier at ett av vilkårene for en iap skulle være 5 dager uten angrep fra slutt av iap, og han selv er den første til å sende angrep på L-13 samtidig som han sier iap er over. Han er avtalebryteren som ikke engang har respekt nok til å sende en pm om hva som skjer.
 

DeletedUser

Guest
Og du kan banne på at de har fått reorganisert styrkene sine også FØR de bryter den,
så den lille RESPEKTEN jeg hadde for BERM er nå BLÅST bort, og det som være er
at jeg har vært sammen med flere av BERM spillerne......og det viser seg at Leif må
jo TOTALT overkjøre dem også.....tror ikke de har så mye de skulle ha sakt.....skuffende

Og til sindick, hva kom du frem til på SUN skåren?....L-13 vs BERM
 
Sist redigert av en moderator:

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Og du kan banne på at de har fått reorganisert styrkene sine også FØR de bryter den,
så den lille RESPEKTEN jeg hadde for BERM er nå BLÅST bort, og det som være er
at jeg har vært sammen med flere av BERM spillerne......og det viser seg at Leif må
jo TOTALT overkjøre dem også.....tror ikke de har så mye de skulle ha sakt.....skuffende

Og til sindick, hva kom du frem til på SUN skåren?....L-13 vs BERM

dette beviser for min del at dere umulig kan ha spioner i -NB- eller BERM. Leiv har aldri, og da mener jeg virkelig aldri, spart på noe som helst. og aller minst nukene sine. og det hadde du vist om dere hadde spioner i noen av leirene.
for de rapportene som han har lagt frem på nuka ex-SUN medlemmer helt frem til nå, kan jo få en hobby kriger som meg selv til og skjemmes.

ps: og da ville dere også vist at han er dritsexy i latex-tanga. hubba!
 

DeletedUser

Guest
Her er jeg faktisk helt enig med deg :) Jeg forventet ikke at angrepene fra dere skulle stoppe selvom jeg gikk til Berm. Så er glad dere fortsatte og ikke stoppa, fordi det ville bare blitt teit..

Og takk for en fin prat i dag Syklov :)

Vet du hva den nye stammelederen din nettopp skrev:)
Vi har hatt aksjon mot deg ett par dager. Ingenting stort, men vi angriper nå. Samme dag som du hopper stamme og blir en flyktning, så sier Leiv Eriksson til meg at han bryter iap med oss, og starter angrep før de 5 dagene vi har i avtale fordi vi angriper DEG. Han påstår på forum at vi angriper -NB-, men nevner ikke med ett ord at det er deg, en flyktning. (vi anser deg som SUN spiller ennå) Ingen samtaler, ingenting. Det er den tynneste unnskyldningen jeg har vært borti på lang tid. At du velger en stamme med en slik backstabber og avtalebryter til leder er utrolig.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp