Let the games begin

DeletedUser

Guest
Vet du hva den nye stammelederen din nettopp skrev:)
Vi har hatt aksjon mot deg ett par dager. Ingenting stort, men vi angriper nå. Samme dag som du hopper stamme og blir en flyktning, så sier Leiv Eriksson til meg at han bryter iap med oss, og starter angrep før de 5 dagene vi har i avtale fordi vi angriper DEG. Han påstår på forum at vi angriper -NB-, men nevner ikke med ett ord at det er deg, en flyktning. (vi anser deg som SUN spiller ennå) Ingen samtaler, ingenting. Det er den tynneste unnskyldningen jeg har vært borti på lang tid. At du velger en stamme med en slik backstabber og avtalebryter til leder er utrolig. Men det er jo som du sier, at Espen er en rl-venn og at det teller mye for deg. Håper ikke han utnytter deg rl også slik som han utnytter overgangen din på en slik måte som gjøres her.



jeez.. snapp out of it.. ekke dette nok av dette.. begge to går opp i opp, so i dont care!..

btw, kartern.. tror ikke at de fleste i stammen bryr seg om at du har muste respekten av dem.. for det var jo sånn sett du som stiftet stammen.. gidder ikke å gå i flere detaljer, men du vet fordet hva eg mener.
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vet du hva den nye stammelederen din nettopp skrev:)
Vi har hatt aksjon mot deg ett par dager. Ingenting stort, men vi angriper nå. Samme dag som du hopper stamme og blir en flyktning, så sier Leiv Eriksson til meg at han bryter iap med oss, og starter angrep før de 5 dagene vi har i avtale fordi vi angriper DEG. Han påstår på forum at vi angriper -NB-, men nevner ikke med ett ord at det er deg, en flyktning. (vi anser deg som SUN spiller ennå) Ingen samtaler, ingenting. Det er den tynneste unnskyldningen jeg har vært borti på lang tid. At du velger en stamme med en slik backstabber og avtalebryter til leder er utrolig. Men det er jo som du sier, at Espen er en rl-venn og at det teller mye for deg. Håper ikke han utnytter deg rl også slik som han utnytter overgangen din på en slik måte som gjøres her.


Å min hatt, jeg er enig med deg også skal du flambere meg?

Jeg er fortsatt enig at dere ikke skal slutte og angripe meg fordi jeg gikk til Berm, jeg gikk da ikke til Berm for at dere skulle slutte og angripe meg for eksempel. Som sagt tidligere så ville det vært en mega teit ting å gjøre.

Ikke dra meg inn i denne krangelen mellom avgjørelser dere ledere mellom, anna enn hvis det kommer til ordet flyktning er du snill. DEN er jeg jo 100% enig i, så det kommer jeg ikke til å klage på.

Og for det siste, hva skal jeg gjøre? Gå ut av SUN, vise hensyn til dere, for så å vente på at angrepene deres tar slutt og først DA gå inn i Berm? Hallo, som flyktning trenger ikke dere å slutte å angripe meg. Så jeg ser ikke helt poenget her med å trekke inn meg som the big bad wolf fordi jeg går inn til Berm midt under et basketak..
 

DeletedUser

Guest
Har ikke noe imot deg point. Du er en kjernekar (kvinne). Men du dras ubønnhørlig inn fordi jeg spør Leiv hva grunnen er til at han bryter avtalevilkårene vi ble enige om. Vi har hatt en god tone og jeg trodde ikke han kom til å gjøre slikt uten en unnskyldning, så jeg spør hva den er. Og da svarer han at vi avbrøt iap når vi angrep deg, og det er unnskyldningen hans. Derfor dras du ufrivillig inn i dette. Du trenger ikke svare, da du ikke har noe å svare for. Dette var kun så alle som har avtaler med Leiv/Brann/Espen ser hvilke tynne unnskyldninger han bruker for å bryte avtaler. Men alle unntatt meg visste visst dette fra før? Unnskyld at jeg tar sånn på vei, men jeg blir opprørt når jeg har pratet med en fyr i ukesvis og respekterer han på bakgrunn av det han skriver til meg, for så å finne ut at vedkommende lyver og vrir sannheten når det passer han. Skal ikke skrive mer om dette nå. Krigen er jo ett ufravikelig faktum, og åpenbart så gjelder ingen tidligere inngåtte avtaler heller lenger.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, ja det er ingen bombe at dere måtte vente på å få SUN OG BERM på laget før dere turte å komme med dette.
Men for all del, Let the games begin!

:confused:

Vi kriga mot SUN akkurat som dere. Nå som SUN er borte, sikter vi mot andre mål. Enkelt og greit. Vi hadde ikke behov for å krige med både dere og SUN samtidig, det er jo ganske enkelt logikk..

Men ifølge King Roska må man vel krige med hele verden for å ha ære.. Jaja, da er vi en gjeng med æresløse spillere fra nord. En feig masserekrutteringsstamme er vi også. Ja, tenkte seg noe så dumt å samarbeide med en annen stamme mot et felles mål. Det er jo helt bak mål! :eek:
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg har noen problemer med løftebrytere, avtalebrytere som kaller oss for arrogante og denslags????

BERM: Vi har 5 dagers avtale på opphevelse av iap. Dere bryter den på dagen, med en påstand om at vi angriper dere?
Det blir jo veldig feil og en påstand du bruker for å bryte en avtale som du selv satte opp. Det er nå ikke mulig å stole på deg overhodet i dette spillet, og NB er dumme om de tror du kommer til å overholde avtaler med de, når du så lett trekker på skuldra og bryter avtalen vi har. Om noen av oss angriper dere så tar vi det per pm, og strammer inn på våre egne. Men det er ikke skjedd her. Vi angriper spillere som er SUN spiller som vi har aksjon mot. At de midt underveis i våre angrep bytter stamme gjør de til flyktninger og ikke en del av en avtale.

NB: Hva mener dere med å kalle oss arrogante? Dere krever at dere skal ha dominans i x antall kontinenter og sier vi skal holde oss utenfor. hver gang vi adler en by dere anser som deres adler dere den tilbake. Hver gang det har vært andre veien har vi latt dere beholde byen for å være diplomatisk. Tok jeg tilbake noen av de dobbeltadlingsbyene dere tok kanskje?

For det første så har dere overkjørt oss på de andre punktene under vår IAP. Hvor dere har adlet i områder vi har ansett som våres, og som dere bare har ledd av.
For det andre så ble vi begge enige om det skjer drastiske brudd på disse reglene som kom vi til å gjøre adfære. Dere brøt de andre punktene, men ikke nok med det. Dere angrep også oss sekunder etter IAPen ble oppløst.
For det tredje så har dere gått bak vår rygg for å prøve å få SUN til å kun gå imot oss ved å tilby dem en IAP.
Skammesjå er det å legge oss ut i dårlig lys når dere KUN har dere selv å takke.

viss ikke eg tar rett, så var iap'en for at BEGGE skulle kjøre mot SUN.

Iap'en med PMS hadde alltså INGEN ting med Iap'en med L-13 og gjøre, og det var ingenting dere sa at vi ikke kulle gjøre med dem.

så du snakker imot deg selv nå-.-

Det er ikke alltid sindick sine poster gir mening at all, men denne. En innertier. :)


Her kommer den sanne BRANN frem, og som jeg har påpekt helt tiden,
"den manner er ikke til å stole på".....han viste hvor han hadde meg, og jeg
har hele tiden vist hvor jeg hadde han.
Falskheten har skint igjennom ifra dag 1.

Og at vi angrep først er noe tull!

Og det overrasker meg overhode ikke at denne mannen kommer med nok en hodeløs kommentar.
Det kommer jo aldri noe fornuftig ut av dine ord...

Jeg liker at det er masse gråbyer i midten av L-13 :)

NAM :)


Ikke for å forsvare Berm på noensom helst måte da dette ikke er i min interesse. Men fant det gøy at du skriker ut om løftebrytere osv fra den kanten når du tilbød oss i SUN iap fra L-13 i et par tre ukers periode sånn at vi kunne fokusere all vår energi mot BERM, samtidig som dere skulle oppretteholde iapen med dem. Vi aksepterte jo aldri dette, men det illusterer at avtalebrudd kan skje på begge sider ^^

Right back atcha syklov. Og ja, jeg følger ikke så lite med at jeg ikke fikk med meg det...



dette var ikke noe avtalebrudd fra vår side. hvordan får det til? Vi hadde iap med BERM og gjorde ingenting for å bryte den. Derimot så inngikk BERM en iap med vår fiende PMS kort etter iapen med oss. Og da ønsket jeg å gjøre det de gjorde, inngå en iap med deres fiende for å la de forstå at man ikke kan drive å deale på begge sider av gjerdet uten at det straffer seg. Desverre for deg så svarte dere ikke. Hadde du gjort det så hadde du overlevd i stedet for å bli rimmet, og SUN hadde overlevd som stamme. Man kan si at dette var en gedigen blemme fra deres side gitt.

Jeg notifikerte dere også om denne avtalen. Jeg ble aldri kontaktet av dere når dere gikk til SUN.
Og så er det betydningene av disse avtalene. Vår IAP med PMS utgjør i grunn ingen forskjell, da vi aldri har angrepet dem eller blitt angrepet av dem i noen spesiell grad.
Dere derimot ga SUN sjansen til å kun fokusere på oss. Så nei, vil si det er to helt forskjellige avtaler, som ville utgjort utrolig mye større omfang.


Så si meg sindick, hvor mange byer har BERM tatt ifra SUN den siste mnd??. Og hvor
mange har vi tatt ifra dem den siste mnd.??

SUG PÅ DEN........hvem er det som snakker motsigende?... kan vel diskuters.....

Sant skal sies at SUN har fokusert mer på oss enn på dere, så vi har nok for det meste forsvart oss..., men har også utrettet større skader på enkelte spillere som satt dem relativt greit mye bak i leksa :)



Jeg sa klart fra til Leiv at vi ikke ønsket dere skulle inngå iap med PMS siden dere hadde iap med oss. Siden Leiv hele tiden la avtaler han likevel tenkte å bryte, så gav han også blanke i at vi sa dere ikke skulle inngå iap med de. Leiv viser gang på gang at han ikke er til å stole på. Han selv sier at ett av vilkårene for en iap skulle være 5 dager uten angrep fra slutt av iap, og han selv er den første til å sende angrep på L-13 samtidig som han sier iap er over. Han er avtalebryteren som ikke engang har respekt nok til å sende en pm om hva som skjer.

Den eneste avtalene jeg har lagd som jeg hadde tenkt å bryte i utgangspunktet er den IAPen med dere. Fordi vi enda så på dere som en fiende... IAPen ble lagd for at SUN skulle taes ned. IAPen var kun midlertidig.

Dere ga klar beskjed om at dere ikke ønsket den nei, men etter at jeg hadde forklart saken, så forstod dere likevel hvorfor vi gjorde det der og da, og sa det var greit. Trenger ikke blusse det opp i en løgn nå liksom...


Og du kan banne på at de har fått reorganisert styrkene sine også FØR de bryter den,
så den lille RESPEKTEN jeg hadde for BERM er nå BLÅST bort, og det som være er
at jeg har vært sammen med flere av BERM spillerne......og det viser seg at Leif må
jo TOTALT overkjøre dem også.....tror ikke de har så mye de skulle ha sakt.....skuffende

Og til sindick, hva kom du frem til på SUN skåren?....L-13 vs BERM

Avkreftes.


dette beviser for min del at dere umulig kan ha spioner i -NB- eller BERM. Leiv har aldri, og da mener jeg virkelig aldri, spart på noe som helst. og aller minst nukene sine. og det hadde du vist om dere hadde spioner i noen av leirene.
for de rapportene som han har lagt frem på nuka ex-SUN medlemmer helt frem til nå, kan jo få en hobby kriger som meg selv til og skjemmes.

ps: og da ville dere også vist at han er dritsexy i latex-tanga. hubba!

10hi :)





Og beklager at jeg ikke kom med et tidligere svar etc. Men stakk på jobb rett etter nuksa mine var sendt ut :)
 

bluewolf1818

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så krigen til berm mot SUN var ikke en krig mot spillerene i stammen, men kun i mot stammen da? virker litt idiotisk å ta inn SUN medlemer når stammen gir opp...
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Så krigen til berm mot SUN var ikke en krig mot spillerene i stammen, men kun i mot stammen da? virker litt idiotisk å ta inn SUN medlemer når stammen gir opp...

Haha. En stamme kriger mot en annen stamme. Krigen er tapt, noen spillere lette etter nye stammer.
De fikk en ny stamme. Hvor ligger problemet?
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Noen grunn til at L-13 kicker/(evt spillerne forlater skuta) når dem sliter litt.

Syntes det er litt rart av dere på reisverket å kicke crab ut for så å passe på kontoen om natten.. :p
Og hva med leffy. Kontoen der står enda også aktiv...
 

DeletedUser

Guest
SUN som stamme er slått. En del av deres spillere vil fortsatt spille, og da er bedre å ha de med seg enn mot seg.. Eller hva? :)
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Der var allerede en spiller ute av L-13.
Leffy, blei han kicket pga han fikk angrep på seg, eller stakk han fordi han ikke fikk støtte? ;)
 

DeletedUser

Guest
Statistikker siste 48t.

[spoil]Side 1:
Tribes: L-13
Side 2:
Tribes: BERM, -NB-

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 45
Side 2: 62
Forskjell: 17

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 7
Side 2: 5
Forskjell: 2

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 284,120
Side 2: 388,857
Forskjell: 104,737

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 62,208
Side 2: 48,534
Forskjell: 13,674

chart
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
vel, så kan du ta med de folkene som ble kicka og?:)..

da er det nok en HELT ny vri! :D
 

DeletedUser

Guest
Haha, står virkelig respekt av å lede 7-5 når man kicker tre medlemmer for å pynte på resultatene... Nice work!
 

DeletedUser

Guest
Virker veldig sannsynlig at de forlater nå som de er under angrep, ja.. Med mindre det er et forsøk på å slippe unna angrep. Om det var planen så virker det som at den virker dårlig i alle fall..
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Side 1:
Tribes: -NB-, BERM
Side 2:
Tribes: L-13
Players: crab, Leffy

Timeframe: 17/09/2010 15:39:00til19/09/2010 12:12:18

total erobringer:

Side 1: 56
Side 2: 42
Forskjell: 14

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 12
Side 2: 8
Forskjell: 4

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 360,927
Side 2: 266,589
Forskjell: 94,338

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 113,390
Side 2: 71,827
Forskjell: 41,563

chart



Enjoy my cookie :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, står virkelig respekt av å lede 7-5 når man kicker tre medlemmer for å pynte på resultatene... Nice work!

- Leffy forlot oss. (Ikke mye vi fikk gjøre med det)
- Crab kontoen sto uten eier, derfor ingen vits å forsvare den. (Ingen gidder å forsvare en konto som ingen eier)
- SoulFood var banna i 31-34 dager før vi endelig kicket han.
- Kush var inaktiv, var rett og slett ikke god nok for vårt kaliber. Ja, kan kom tilbake men fordi vi skulle ha myntene hans :)
 
Topp