Let's Dance!!

DeletedUser

Guest
Forevah as one with u Chiltarc <3<3<3



Piz? Vi erklærer krig... Ikke noe "piz" for din del nei... Prøv å klare deg kun med ditt eget forsvar da kjekken...



du har vist ikke skjønt at vi er en stamme som speller sammen du.. (virker som du mener at dere ikke klarer og støtte deres egne)

og virker som du er veldig sinna for du ikke kom inn i TBA :p siden det virker som du hater oss mer enn alt på jord :p

men det skal sies da, TBA eier ikke hele v3.. tbh så mener jeg TBA+yakuza eier v3 ;)

yakuza er faktisk de jeg har mest respekt for på denna servern(selv om det ikke er uventa da)
 

DeletedUser

Guest
ganske lett å gjennomskue at dere prøver å få meg til å virke dårlig så andre skal tørre å¨henge seg på. så langt har det gått fint fint med meg alene mot DOF.

har sett på k46 som et kosekontinent der jeg adler det jeg føler for.
og mot dere har det virket fint så langt.

så plz. spar meg for de latterligte uttalelsene deres.
skal ikke være cocky og si jeg er best, men en del hakk over dere.

piz.
-sword of die

Om du ser på det som et "kosekontinent", hvorfor har du hovedsaklig bare adlet k46 siden 5. Juni da? :p
Det har innimellom vært noen byer i K55 og k45, men over 90% i det tidsrommet har vært i k46. Så du driter deg litt på leggen når du kommer med det utsagnet. Mot oss så har du tatt 7 byer og mistet 3, så ville ikke si at du adler det du føler for. Vet hvordan du og Dommola har slitt med å få flere byer ;P
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
kosekontinent mener jeg at jeg koseadler. sender litt nukes her og der samt adels. legger ikke noe inn i det.
piz = en måte å avslutte på. sigh........

gidder ikke diskutere med kidsa her lenger. ses ingame.

war (bedre nå)
-sverd
 

DeletedUser

Guest
hehe, hehe, misforsto deg da, sorry!
Men uansett så er jeg ikke imponert over det du har utrettet enda, men kan fort hende du overasker meg :)

lykke til :)
 

DeletedUser

Guest
piz = en måte å avslutte på. sigh........

gidder ikke diskutere med kidsa her lenger. ses ingame


Hvis "piz" er en måte for deg å avslutte på så frasier du deg retten til å kalle andre for kidsa :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Eneste jeg ser er en smurf med stor caps og mye poeng i TW mellom Snoop og 2pac. :p piz
 
Sist redigert av en moderator:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jeg får vel bare bekrefte at vi kjører sammen i stammen.
Så sier en fra stammen at VI angriper (deg) så kan du forholde eg til det.
Før var det 3 stammer som var samkjørte nå er det 1.
Er vel ikke noe å tvile på det?? blir for dumt.....
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvis "piz" er en måte for deg å avslutte på så frasier du deg retten til å kalle andre for kidsa :p

Hvorfor det? Det er da fult mulig å si Peace som en hilsen eller lignende. Piz er vel bare den forenklete internettversjonen som tar kortere tid å skrive.

Og serr are, lavmål å dra fram røyking. Men then again, du er jo ikke spesielt.....hmm, kommer ikke på ordet. ÅJO: HØY.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Hvorfor det? Det er da fult mulig å si Peace som en hilsen eller lignende. Piz er vel bare den forenklete internettversjonen som tar kortere tid å skrive.

Og serr are, lavmål å dra fram røyking. Men then again, du er jo ikke spesielt.....hmm, kommer ikke på ordet. ÅJO: HØY.

Skinny da... Nu ble jeg faktisk såret her ;(
 

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
HEI HEI! Gutter chill litt da, propaganda er en ting men begynne å kaste drit om hverandre på forumet blir litt for teit.

Dette er ett spill, spill å ha det gøy. så måtte statistikken vise hvem som er best etc.

dere kan pøse ut hvor mye propaganda dere vill for min del. men "person angrep" eller hva jeg skal kalle det, kan dere godt slutte med.
 

DeletedUser

Guest
Ganske typisk egentlig at når folk ikke klarer å komme med flere gode arguenter så kommer personhetsen.

Ellers så stiller jeg meg bak chiltarc.

Hold linja eller hold kjeft.

Personhets blir for dumt.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor det? Det er da fult mulig å si Peace som en hilsen eller lignende. Piz er vel bare den forenklete internettversjonen som tar kortere tid å skrive.[/U][/B]


Ta det for den spøken som det er, denne gangen har jeg til og med brukt smiley. PIZ er jo akkuratt det slenget kidsa bruker så jeg følte trangen til å skrive.

Kommentar nr 2 er vel ikke direkte personhets, men å slenge opp bilde av Snoop og 2pac gjør vel ikke akkuratt en til G fra ammerud. Får vel slenge opp Bruce Lee og Tony Jah på hver side av mitt så er vi even steven:p
 
Sist redigert av en moderator:

Babebin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
HEI HEI! Gutter chill litt da, propaganda er en ting men begynne å kaste drit om hverandre på forumet blir litt for teit.

Dette er ett spill, spill å ha det gøy. så måtte statistikken vise hvem som er best etc.

dere kan pøse ut hvor mye propaganda dere vill for min del. men "person angrep" eller hva jeg skal kalle det, kan dere godt slutte med.

Synes egentlig dette er bare tullball ja:)

Gå heller imot hele stammen, enn å henge ut enkeltspillere på et felles forum:)

Det er usympatisk og uetisk med tanke på at det faktisk sitter et menneske bak den skjermen som styrer den spilleren.

Husk folkens, vi spiller ikke imot maskiner, men mennesker med følelser :)

Støtter den chill bill :)
 
Topp