Let's Dance!!

DeletedUser

Guest
gratulerer spiralis, du ønsket tydeligvis å komme i vårt søkelys, det har du nå kommet! Jeg for min del har ikke engang hørt om deg før idag, så gratulerer med en vellykket tur ut av "skapet" hvor alle anonyme twnick gjemmer seg....

Gjør deg klar!
 

DeletedUser

Guest
Har seriøst sikkert isje hatt 20 angrep på meg tesammen siden V3 starta, kan eg få 200 te dagen så vil eg bli veldig glad, dette har eg venta på leeeeenge :D

Seriøst gunnar gås, du har alltid vært litt skrullete, mn dette e jo morsomt ;)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Ikke nok med at du skriver fult av unødvendig søppel mot oss, mesteparten er jo løgn og. Skal ikke si at vi er de eneste som har lov til å drive med litt propaganda, men når du slenger rundt med løgner blir det litt teit.

Hvilke løgner?

Noob-hertug? Sod er vel noe av det bedre som er på tw.no og du er klar over at han er langt fra noe noob. Det er vel flere som kan bekrefte det her og

Seriously?

Ufjortjent krone? Vi har jo innehatt første plass lenge hvis man regner vår allianse som en, og nå valgte vi å ta det neste steget. Og vi har kvittet oss med spillere i tillegg, så ser ikke helt "ufjortjent" argumentet ditt her.

Pointwhores & mergewhores is my point exactly :D

Bygger oss opp etter en offensiv mot larsal? Det blir for dumt å slenge rundt med ting som du (mtp at du ikke spiller med oss lengre.) ikke lengre vet noe om. Vi holder på med en liten offansiv mot larsal for øyeblikket, hvis det er av interesse. Som evigpint fikk kjenne var det ikke noe problem med mine angrepsstyrker hvertfall. kan godt ta en runde til hvis du er keen

Ikke lengre vet noe om? Sikker på det?

Men for all del, samtlige av oss i stammen vet hvordan 200 incs føles, så det er bare å sende på. Vi venter :)

Litt bitter? :eek:

Sword of Die i dag klokken 17:22 skrev:
jævlig dårlig timing å levere pcen på reperasjon. sitter på pappas crappy pc. umulig å sende noe bra tog.
men når pcen er tilbake skal dof fjernes asap

Leser da enda forumet deres jeg^^

Hahaha, Are. Til no var det jo berre eg og sod som hadde det litt moro, men no kan det jo hende fleire får lyst til å vere med :p
Hadde jo ikkje angripe dykk på nesten ei veke eg, etter at du og dama hadde sutra til fiks om at vi var slemme med dykk, men eg frå vel sette igang igjen da :eek:

Men credz for å vere dei første som erklærer krig mot oss da ;)

Takk ^^

søtt forsøk, alle er velkomne til å forsøke seg!



Konsekvensene av et forsøk bør dere derimot også være klar for......DOF er som SoD sier lavpri.....ikke frist oss andre til å hive oss med da ex-con, da blir det mye noobangrep på dere

Bring it on biaaatch ^^

Du skriver som du er en 14 år kåt propaganda gris og du bør sjekke fakta før du faktisk prøver å lage propaganda. For det første kaller du oss poenghorer - noe jeg mener er helt feil. Min definisjon av poenghoring er at du utnytter adelsmennene dine maksimalt når det kommer til erobring, hvis det er din mening foreslår jeg at du støter innom rådgiveren din ved å spørre hva en hore er. Vent, har de ikke rådgivere i barnehagen? My bad.

En annen ting er din mening av Sword of Die. Nå vet jeg ikke presist hva som fikk deg til å elske han. Du kaller han en noob-hertug, noe som jeg helt ærlig ikke vet hvor du har det fra. Sword har gjort en kjempe jobb som en av lederne i HZ/TBA og har sagt sitt for at denne stammen er fullt motivert. Disse betingelsene dine måtte jeg dobbeltsjekke (til og med markere over) for å sjekke at det ikke sto ''bare kødda'' der, kanskje et av de latterligste propaganda forsøkene i Verdens 3 historie. Kanskje dere blir slått av Yakuza når de prøvde å oppløse stammen BoS.

For ordens skyld så er jeg keen på å fortsette med krig fra alle kanter, kanskje får vi litt motstand av og til også. Jeg er 100% sikker på at BoS taktikken er å la fiendene få byene fortest mulig så de får lite motstand. Slikt blir dem ikke motivert av.

Latterlig.

Klage på at folk som spiller ett nettspill er barnslige blir vel litt... ehm... Ironisk? Beklager at jeg ikke helt følger normen i din "Tribalwars for dummies-bok"

Og om Sword of Die er den store helten i deres øyne så må jeg nesten ta meg tid til å revurdere hvor mange faktiske spillere som er verdt å frykte i TBA.
 

DeletedUser

Guest
gratulerer spiralis, du ønsket tydeligvis å komme i vårt søkelys, det har du nå kommet! Jeg for min del har ikke engang hørt om deg før idag, så gratulerer med en vellykket tur ut av "skapet" hvor alle anonyme twnick gjemmer seg....

Gjør deg klar!

sier du det... Takk, tror jeg:rolleyes:

For å være helt ærlig så bryr det meg midt på ryggen om du har hørt om meg eller ikke bl00d. Og om jeg klarte å komme i søkelyset deres så håper jeg du kan forklare hva jeg sa for å komme der. Slik at jeg kan huske det til neste gang jeg skal skrive noe for å irritere andre. Er nemlig ikke så flink til det vanligvis.
 

DeletedUser

Guest
er du virkelig så dum at du ikke selv klarer å forstå hvorfor du kommer i vårt søkelys har jeg virkelig overvurdert intelligensnivået som trengtes for å komme inn i DOF!

Det at jeg ikke har hørt om deg betyr at dine ord veier veldig lite når du sier noe, at du bryr deg midt på ryggen kan komme av neurologiske problemer eller ett unaturlig høyt anus, håper for din del det er førstnevnte!

Du får kose deg med de 11 flotte byene dine mens du kan, snakkes
 

DeletedUser

Guest
haha... joda. Koser meg strengt tatt jeg.:) Og at jeg har kun 11 byer burde jo bety easy match for dere.

Så vidt jeg vet har jeg ingen fysiologiske skavanker som tilsier at mitt anus ligger utilsiktet høyt.

Det jeg ikke forstår oppi dette er at mine ord veier så lite, men likevel ser det jo ut som om jeg virkelig har rotet i et vepsebol. Truslene dine veier like lite som meningen bak det du sier.

Sånn helt til slutt skjønner jeg ikke helt hva mitt intelligensnivå har med dette å gjøre. Det er et spill og om du tar deg nær av det jeg har skrevet tåler du skremmende lite.
 

DeletedUser

Guest
jeje. whatever.
dof er ikke akkurat noe vi frykter.
og den spionen deres er fjernet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hadde heller ikke regnet med at dere skulle frykte oss:p

Med tanke på poengstørrelse og profilering ville det overasket meg noe voldsomt om dere hadde fryktet oss

Da hadde ikke ambisjonsnivået helt stått i stil med imaget dere har laget dere;)

BTW: feite spion? Har vi hatt noen feit spion.... Trodde vi hadde små tynne jeg :(
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sa ingenting om noe endetarm gjorde jeg?

Jeg sa da ingenting om dere har fått det gratis. Jeg sa at dere tror dere eier verdenen og kan gjøre hva dere vil etter å ha jobbet dere dit dere er nå. Hvis du klarer å tolke det dithen at jeg mener dere har fått det gratis tror jeg du burde følge bedre med i norsktimene.

Og jeg håper da i det minste vi kan gi dere litt motstand, men det er klart. Kommer dere med hele stammen og vi tar en "ghetto" så holder vi vel ikke lenge. Men jeg har da en håp om at vi skal føre krigen litt bedre enn ghetto, selv om vi poengmessig er dødsdømte før krigen starter.:cool:

Neida, men når folk ber deg stikke noe dit du ønsker så tolker man det som oftest som endetarmen eller anus.

Da misforstod jeg deg. Fordi det er en ganske standard ting som folk sier til oss, så da var det jeg som var litt tidlig ute her. Beklager det :)

Ja, det håper selvfølgelig vi og :)
 

Kaptein SorteBill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvis jeg ser en eneste tråd med en eneste lolcat i førsteposten kommer jeg til å gå loco, noe som vil resultere i heftig bruk av capslock og utropstegn.
 

DeletedUser

Guest
Vel... Å be dere drite og dra er ikke helt min stil.

Litt av sjarmen er tross alt å lage litt liv på forumet også, uten å nødvendigvis måtte angripe personen som skriver.

Jeg tror dette blir spennende og det blir morsomt å se hvor lenge vi klarer å holde dere på en armlengdes avstand.

Som SoD og Bl00d sa. Vi har ikke vært prioriterte... For å si det sånn har ikke vi heller bare jobbet med SoD og dommola. Men om vi er gode nok vil kun tiden vise :)
 

DeletedUser

Guest
Disse betingelsene dine måtte jeg dobbeltsjekke (til og med markere over) for å sjekke at det ikke sto ''bare kødda'' der, kanskje et av de latterligste propaganda forsøkene i Verdens 3 historie. Kanskje dere blir slått av Yakuza når de prøvde å oppløse stammen BoS.

Nå skal ikke vi bli ufine her. Synes Yakuza sin gamle propaganda var genial, og den delvis fungerte, var nå folk som sluttet der.

Dårlig gjort av deg å si slikt, jeg blir lei meg:(
 

DeletedUser

Guest
Har sett litt til SOD, men utifra det jeg har sett så er han ikke en god spiller. Han er svært forutsigbar og dette gjør ham rimelig lett å spille mot. Har mistet et par byer til han og dommola, men det er pga jeg i sommer har hatt jobb og derfor ikke var online da de sendte angrepene. Nå som jeg har nett tilnærmet hele dagen så skal de få slite litt mer med å få tatt byer fra meg :)
Vet ikke hvordan SOD er som hertug så skal ikke kritisere ham på det området, men i krig så har han ikke vist noe som imponerer meg i alle fall.

Håper vi i DOF klarer oss svært bra uten å miste for mye:D
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
jeje. whatever.
dof er ikke akkurat noe vi frykter.
og den spionen deres er fjernet.

Du har vel røyka for mye til å frykte noe som helst :D

Bl00dkill0r i dag klokken 18:13 skrev:
Ex-con bekreftet akkurat på forum at han leser forumet vårt......wynja er første som kickes om ikke noen andre blir misstenkt! Hun går ikveld hvis det ikke skjer noen utvikling i saken

Smarte dere er da :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ganske lett å gjennomskue at dere prøver å få meg til å virke dårlig så andre skal tørre å¨henge seg på. så langt har det gått fint fint med meg alene mot DOF.

har sett på k46 som et kosekontinent der jeg adler det jeg føler for.
og mot dere har det virket fint så langt.

så plz. spar meg for de latterligte uttalelsene deres.
skal ikke være cocky og si jeg er best, men en del hakk over dere.

piz.
-sword of die
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
men gunnar da :/ kan vi ikke alle vere venner?

Forevah as one with u Chiltarc <3<3<3

ganske lett å gjennomskue at dere prøver å få meg til å virke dårlig så andre skal tørre å¨henge seg på. så langt har det gått fint fint med meg alene mot DOF.

har sett på k46 som et kosekontinent der jeg adler det jeg føler for.
og mot dere har det virket fint så langt.

så plz. spar meg for de latterligte uttalelsene deres.
skal ikke være cocky og si jeg er best, men en del hakk over dere.

piz.
-sword of die

Piz? Vi erklærer krig... Ikke noe "piz" for din del nei... Prøv å klare deg kun med ditt eget forsvar da kjekken...
 

DeletedUser

Guest
"......put on your red shoes and dance the blues"
For det var den du mente, med David Bowie? :eek:

Hmm, artig å lese Bl00d som så og si ene og alene på grunnlag av kritikk fra spillere på forumet sier, "nei nå skal vi krige mot deg", nesten hvertfall. Hehe, må si gutta fra tidligere HZ opprettholder "cockynessen" med god margin. :rolleyes:
Vel, skal bli artig å få testet det hele ut og se om spillet står i stil med snakket. Selv om det vil bli for bare en kort periode, fra min side. :eek: Om det er fordi jeg slutter eller blir adlet er usikkert. :eek:
 
Sist redigert av en moderator:
Topp