LnD i fritt fall? Og Yakuza i vekst!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Å, det blir ikkje noko problem om BoS forsvinn, eller om lovordane forsvinn for den del! Det ska ikkje vera noko problem å finne noko å flire utav. Og om dykken ikkje klarer å finne noko, så flir av meg?! :confused: Eller ikkje flir! Det e ein sak som fenge vera opp te kvar enkelt spelar om ein vil flire eller ikkje!
 

DeletedUser

Guest
Du meiner sjølvsagt "ein tråd" og ikkje "ein post"? :confused:

Om tema: Synd at LnD sku ende slik. Men følar at noko i denne duren kjem til å hende med fler stammar i løpet av sommaren! :(
Men gratulerar til Yakuzaa da som virkar å he vunnet litt på dette. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mente tråd ja, sorry for den :)

Ja, det var synd. : /

Yakuza vil nok bli veldig store ja : )
 

DeletedUser

Guest
Mente tråd ja, sorry for den :)

Ja, det var synd. : /

Yakuza vil nok bli veldig store ja : )

Ja Yakuza har nok mulegheten til å bli ein betydelig stamme å regne med på verden 3 (Argh :mad: :p). Selv om dei jo allerede er ein smule å regne med! ;)
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Håper at Yakuza kaster seg enda mere over BoS snart ;)

Ja, vi er flere om det. De som var så gira i starten på å få oss med mot BoS så vi kunne ta stammen sammen etc. Men så ble hele krigføringen overlat til oss, rebels og tdh ser det ut som, så de kunne få tribalhugge litt og slappe av. Maks skuffet over yakuza.
 

DeletedUser

Guest
Ja, vi er flere om det. De som var så gira i starten på å få oss med mot BoS så vi kunne ta stammen sammen etc. Men så ble hele krigføringen overlat til oss, rebels og tdh ser det ut som, så de kunne få tribalhugge litt og slappe av. Maks skuffet over yakuza.


Dere har vel kun dere selv å være skuffa over.

Side 1:
Tribes: HZ TDH Rebels
Players:

Side 2:
Tribes: BoS BoS*
Players:

Timeframe: For alltid


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 178
Side 2: 21
Forskjell: 157

image.php



Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,436,434
Side 2: 183,187
Forskjell: 1,253,247

image.php




----------



Side 1:
Tribes: Yakuza
Players:

Side 2:
Tribes: BoS BoS*
Players:

Timeframe: For alltid



Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 164
Side 2: 61
Forskjell: 103

image.php




Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,209,281
Side 2: 417,140
Forskjell: 792,141

image.php
 

DeletedUser

Guest
Originale Nofjon1 her.
(Måtte bare innom litt)

Herregud a folkens. Driver fortsatt en haug med stammer å prøver å velte BoS?
Dette nærmer seg patetisk. I 6 måneder har 6-7 stammer prøvd massivt, uten å greie det. Det betyr at dere ikke har GREID det, og bør stikke fingern i jorda og finne et enklere eller andre mål.

Jeg spiller litt nå i ferien, så hvis det er noen av disse krigerske stammene mot BoS som ønsker seg litt klimaforandring, så kan dere sende en PM til Aleksandra som vil sende dette videre til meg. (Merk det med Nofjon1)

Jeg har en plan som vil gjøre V3 litt mer spennende enn dagens kjedelige stanging, som bare medfører at mange profiler slutter. (Ser at mange gode er ute dessverre)

Vel folkens. Jeg venter spent. ;)

Mvh
Noffe
 

DeletedUser

Guest
Nofjon, nå snakker du nettopp om det BoS har prøvd å gjøre mot Yakuza siden denne serveren var et par uker gammel. Allierer seg med hele K44 for å prøve å velte Yakuza. Sy jeg synes ikke synd på BoS for å si det sånn.

Skinny: Vi adler da byer av BoS som aldri før :)
 

DeletedUser

Guest
Originale Nofjon1 her.
(Måtte bare innom litt)

Herregud a folkens. Driver fortsatt en haug med stammer å prøver å velte BoS?
Dette nærmer seg patetisk. I 6 måneder har 6-7 stammer prøvd massivt, uten å greie det. Det betyr at dere ikke har GREID det, og bør stikke fingern i jorda og finne et enklere eller andre mål.

Jeg spiller litt nå i ferien, så hvis det er noen av disse krigerske stammene mot BoS som ønsker seg litt klimaforandring, så kan dere sende en PM til Aleksandra som vil sende dette videre til meg. (Merk det med Nofjon1)

Jeg har en plan som vil gjøre V3 litt mer spennende enn dagens kjedelige stanging, som bare medfører at mange profiler slutter. (Ser at mange gode er ute dessverre)

Vel folkens. Jeg venter spent. ;)

Mvh
Noffe


noffe, hyggelig å sjå at du tar turen innom, men som vanlig snakkar du berre tull.
Sjå på desse to bileta:

image.php

På dette bilete ser vi ein sunn stamme med frisk vekst.

image.php

På dette bilete ser vi ein stamme som har stagnert. Dei er der fortsatt, og kjem til å fortsette å vere der ei god stund til, men dei har slutta å vekse og dermed er dei døyande, enkelt og greit.

P.S.
trur aleksandra er ganske nærme meg, kanskje vi kan krige litt :D
 

DeletedUser

Guest
Nofjon, nå snakker du nettopp om det BoS har prøvd å gjøre mot Yakuza siden denne serveren var et par uker gammel. Allierer seg med hele K44 for å prøve å velte Yakuza. Sy jeg synes ikke synd på BoS for å si det sånn.

Skinny: Vi adler da byer av BoS som aldri før :)


Bullshit, Shaman.
Jeg snakker ikke om Yakuza men alle de 6-7 stammene som skulle slakte BoS fra tidenes morgen. Dere er bare en av de. Dette er så pinglete dårlig av disse stammene inkl. dere at dere burde skamme dere. Maken til nobbkrig har jeg ikke sett. At BoS nå ligger på annen plass etter dette er utrolig.
Når det gjelder Yakuza isolert sett så ønsker vi en god sommer og lykke til ;)


Halla Dommola.
Jo, jeg ser poenget ditt, men OD sier vel sitt og er svar nok? Vi får se om noen av oss gamle "traverne" kan endre kurven din.

Generelt så er dette en STOR fadese, fra begge sider. Dette er dere sikkert enig i, og det er på tide å tenke nytt etter 5-6 måneder med bare tøys.

Ellers er jeg ikke tilbake for godt, men innom en tur. ;)


Noffe
 

DeletedUser

Guest
Nofjon: Dette høres ut som førsteklasse whining. At dere var i et massivt overtall var helt greit i deres øyne. Men så fort hjulet er snudd litt på og dere er de som er under press, da skal vi alle skamme oss. Vet ikke om jeg skal le eller grine av den påstanden der:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nofjon: Dette høres ut som førsteklasse whining. At dere var i et massivt overtall var helt greit i deres øyne. Men så fort hjulet er snudd litt på og dere er de som er under press, da skal vi alle skamme oss. Vet ikke om jeg skal le eller grine av den påstanden der:rolleyes:

loooool...
Herregud... Sa du virkelig at vi var i massivt overtall? Haha.. Det er noe av det mest idiotiske jeg har hørt på propagandasidene her siden jeg startet å spille. Fakta min venn, er at vi siden februar har vært i klart mindretall. Noe whining er nok ikke dette. Vi har hele tiden vært 2, max 3 stammer i vår familie. Vi har som jeg sier konstant vært i krig med 6-7 store stammer med ditto supportstammer som støtter. Hvordan får du det til å bli overtall?

Vi er vant til å sloss vi, og jeg skal sørge for at også dere får en travel sommer. (Alle KV`ene mener jeg. )
Dette også fordi de første har meldt sin interesse. ;)

Noffe
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
loooool...
Herregud... Sa du virkelig at vi var i massivt overtall? Haha.. Det er noe av det mest idiotiske jeg har hør på propagandasidene her siden jeg startet. Fakta min venn, er at vi siden februar har vært i klart mindretall. Noe whining er nok ikke dette. Vi har hele tiden vært 2, max 3 stammer i vår familie. Vi har som jeg sier konstant vært i krig med 6-7 store stammer med ditto supportstammer som støtter. Hvordan får du det til å bli overtall?

Vi er vant til å sloss vi, og jeg skal sørge for at også dere får en travel sommer. (Alle KV`ene mener jeg. )

Noffe


eeh, bos-bos* er idag 123 members,(mange har blitt slått ut osv) og yakuza-rebels-hz-tdh som er de mest aktive i krigen(som jeg kommer på er det de eneste og :S ) er 66members.. altså dere er nesten dobbelt så mange.. og husker dere var 70+ i begge bos stammene og..

og er ikke rart dere lever enda når 1-2 av de stammene har vært over 30timer med adels unna og har fjerna par andre folk først..

og for og ikke snakke om at tar vi 1 by fra dere adler dere 3 barbarbyer.. men du burde bare vente litt nå som alliansen endelig kan kjøre ordentlig på dere..
og ikke si dere er flinke fordi dere enda lever, OD forklarer alt. og BoS har ikke imponnert en shit. cmk/o_O var/er til og med bedre
 

DeletedUser

Guest
eeh, bos-bos* er idag 123 members,(mange har blitt slått ut osv) og yakuza-rebels-hz-tdh som er de mest aktive i krigen(som jeg kommer på er det de eneste og :S ) er 66members.. altså dere er nesten dobbelt så mange.. og husker dere var 70+ i begge bos stammene og..

og er ikke rart dere lever enda når 1-2 av de stammene har vært over 30timer med adels unna og har fjerna par andre folk først..

og for og ikke snakke om at tar vi 1 by fra dere adler dere 3 barbarbyer.. men du burde bare vente litt nå som alliansen endelig kan kjøre ordentlig på dere..
og ikke si dere er flinke fordi dere enda lever, OD forklarer alt. og BoS har ikke imponnert en shit. cmk/o_O var/er til og med bedre


Hvis du mener de 4 nevnte stammene var de eneste, så må du nok gjøre hjemmeleksen din en gang til. Som du kanskje vet kom 3 av de med ganske nylig, og bare føyer seg bare inn i rekken.
Det å ta gråbyer er selvsagt lov. Dette kjenner vi fra V1 hvor jeg beordret stammene til massivt å ta disse. Er det ikke lov?? lol..
Denne alliansen deres er en vits så lenge dere fokuserer så ensidig, og det ødelegger hele V3, men bare kom med det dere har. Vi er seff. klare ;)
 

DeletedUser

Guest
Korrekt, massivt overtall. Yakuza var 22 og BoS, BoD og K44 var på godt over 150 spillere. Du burde ha fulgt med i mattetimen;)
 

DeletedUser

Guest
Nå som overtall og slikt er i teamet, kan man også nevne at BoS rekrutterer hyppig med både 2 og 3 spillere på en dag, i tillegg har dere hoppet fra den ene til den andre stammen og inngått allianser og skapt familiestammer...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Shaman:
Dette vet du er feil. Dere var da ally med BBN og Usens for å nevne KUN 2. I tillegg hadde dere masse supportstammer som dere tvang til å støtte. Dette har du selv innrømmet på dette forumet, så drop the crap.
Dette i tillegg til LnD, SR, TDH, HZ og Rebels.

Ikke engang prøv med propagandashit på "kun 22".


Hva BoS har gjort/merget etter min avgang vet jeg ikke, men jeg vet at noen av kanonene er sikret, og at dere ikke bør ta sommerferie. :)

Noffe
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp