LnD i fritt fall? Og Yakuza i vekst!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67

LnD Profil skrev:
.:Life N Death:.


Diplotmatiske spørsmål sendes til Kingsala.

Rekruterings spørsmål sendes til Paaasan. Alle søknader med under 100 tegn slettes automatisk!

Men nå er da Kingsala (24juni), Incore (24 juni) og Artilleriet (14 juni) gått over til Yakuza fra LnD. Ser vi nå fallet til Kinsala's stolte LnD? Jeg vil nå påså at dem som XO som merget (majoriteten av medlemmene) inn i LnD, også har falt for inaktivitet og nå ser vi deres fall hvor da Yakuza får inn de aktive spillerene.

Gratulere Yakuza med #4 og økningen i poeng og gode spillere (inkludert tidligere 24/7 spiller Cloogi (24 juni)). Og Synd å se LnD falle.

Håper vi kan få forklaring fra Kingsala eller noen med inside info :D

~Jazcan~
(ja jeg vet jeg er 36 timer sent ute, men har vært rimelig opptatt siste 48 timene)
 

DeletedUser

Guest
Hei...

Venta vel egentlig på at du skulle kommentere dette jazzy :)

Det er helt riktig at store deler av stammen falt for innaktivitet etter hvert, og det ble mye kontositting på et par av oss aktive i stammen...
Og siden hverken jeg eller incore hadde ork eller vilje til å prøve å styre skuta tilbake i riktig retning og få med de riktige folka videre, fant vi ut at det var på tide med en endring...

Og hva er vel da mer naturlig enn å fortsette vår krigføring mot BoS sammen med den første stammen som erklærte dem krig, og den stammen som har kjempet best og lengst i fronten i k44.

Vi er veldig fornøyde med valget vårt så langt, selv om det selvfølgelig er trist å forlate LnD også. Vi hadde en kjempebra tid nå i 5 måneder, hvor vi var en gjeng som kjente hverandre og spilte sammen. Desverre forsvant en del av kjernegjengen underveis, og selve LnD-spiriten forsvant litt etterhvert.

Det var dermed noen av oss som tok det valget å søke aktivt inn i Yakuza for å kunne komme inn i en aktiv og dyktig gjeng som kanskje kunne bringe spillegleden og samarbeidet tilbake opp til de høyder de en gang var. Og bare de to første dagene her har gitt meg en ny giv, og incore sier det samme.

Vi ser derfor fram til videre flott fighting mot BoS, men nå i enda bedre og mer skjerpede former. Samarbeidet er tettere, og fronten er nå pakket med spillere som kjenner hverandre og støtter hverandre i tykt og tynt...

Det tror jeg også BoS kommer til å merke i den nærmeste framtid:cool:
 

DeletedUser

Guest
LnD.

LnD var en super aktiv og hyggelig gjeng.
Pluteselig så skar det seg, alt blei inaktivt. (nesten)

Grunnen til at disse spillerne gikk ut, var at vi hadde planlagt krigsføring mot SR. Med hjelp fra andre stammer rundt.
Jeg vil takke alle i LnD for følget, støtten og backupen igjennom tidene. Vi var vel en av de beste stammene i spillet, når vi var på topp?
O'yeah, det var vi.

Jeg har søkt meg inn i Yakuza.
Medlemmene har fått et tilbud om å gå inn til VE, om det er ønsket. Tenker noen vil søke seg inn til SR. Også noen andre som har søkt seg inn til Yakuza.
Forlater ikke medlemmene aleine. Sånt gjør man bare ikke.


Lykke til vidre. Paaasan.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sånn går dæ når du starta mæ di smarte planan dine Freddy...

RIP LnD, vært hyggelig :l
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Synd? Nææ. Bare bra? Jaa! Nå har vi hvertfall targetene i en og samme stamme, så blir det enklere å holde orden på dem! :)
 
Reaksjonspoeng
1
Endelig er BoS tilbake på forum<3
Edit:
Yakuza vekstgraf:
image.php

LnD vekstgraf:
image.php


Det måtte jo begynne å gå galt når de merget med tullingene XO.
 

DeletedUser

Guest
Dark, du er fortsatt helten min din trådspammende gledesspreder....:D

og ja, er klar over at jeg gjør det samme nå...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
BoS. Sjekk ut detta a :)
Underdog vs masserekruteringsstamme.


Side 1:
Tribes: BoS BoS*
Players:

Side 2:
Tribes: SG-1
Players:

Timeframe: For alltid



Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 27
Side 2: 80
Forskjell: 53




Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 193,429
Side 2: 553,305
Forskjell: 359,876








Så legger vi til Yakuza.


Yakuza & "LnD" VS BoS



Side 1:
Tribes: BoS BoS*
Players:

Side 2:
Tribes: SG-1 Yakuza
Players:

Timeframe: For alltid



Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 87
Side 2: 238
Forskjell: 151



Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 601,447
Side 2: 1,719,904
Forskjell: 1,118,457






Også tar vi -=SR=- VS BoS. Masserekrutering mot masserekrutering.



Side 1:
Tribes: BoS BoS*
Players:

Side 2:
Tribes: -=SR=-
Players:

Timeframe: For alltid


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 17
Forskjell: 17





Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 98,320
Forskjell: 98,320
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp