LnD i fritt fall? Og Yakuza i vekst!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Korrekt, massivt overtall. Yakuza var 22 og BoS, BoD og K44 var på godt over 150 spillere. Du burde ha fulgt med i mattetimen;)

trodde du var enig med meg om at dette ikke stemte og jeg tar side med Nofjon1 her. Hvis du nevner alliansen som BoS hadde med BoD og k44, må du nevne deeres allianse med BBN og USENS som Nofjon1 nevner.


Og til alle, dette er en tråd for å si takk og farvel til LnD som stamme, og ikke ment for en propaganda kamp!
 

DeletedUser

Guest
Shaman:
Dette vet du er feil. Dere var da ally med BBN og Usens for å nevne KUN 2. I tillegg hadde dere masse supportstammer som dere tvang til å støtte.

BBN og USENS var ikke med helt i starten, BBN hadde lenge IAP med BoS blandt annet.

Vi har ikke tvunget ut støtte fra noen som helst, så den påstanden holder ikke vann.

Shaman:
Hva BoS har gjort/merget etter min avgang vet jeg ikke, men jeg vet at noen av kanonene er sikret, og at dere ikke bør ta sommerferie. :)

Har ikke sett noe til de kanonene på flere uker :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Har ikke sett noe til de kanonene på flere uker :rolleyes:

Det er korrekt. ;)


Jaz har rett. Nå var vi OT. (Lag gjerne en ny tråd, ellers gjør jeg det... hehe)

Farvel til LnD. De har en lang historie, men det er vel tydelig at "BoS-modellen" følges også her. Smart trekk.
 

DeletedUser

Guest
Spelar det virklegen noko rolle om kor mange stammer eller spelarar det er på kvar side?! :confused: Fakta e at BoS e der ennå samt gjer det vell dugans på rankinga iallefall, og at mange utav stamman som heiv seg på populær-bølga med å krige mot BoS gjer det rimelig bra og levar i beste velgående. :rolleyes:

Ikkje LnD då. :(
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvis du mener de 4 nevnte stammene var de eneste, så må du nok gjøre hjemmeleksen din en gang til. Som du kanskje vet kom 3 av de med ganske nylig, og bare føyer seg bare inn i rekken.
Det å ta gråbyer er selvsagt lov. Dette kjenner vi fra V1 hvor jeg beordret stammene til massivt å ta disse. Er det ikke lov?? lol..
Denne alliansen deres er en vits så lenge dere fokuserer så ensidig, og det ødelegger hele V3, men bare kom med det dere har. Vi er seff. klare ;)

Hva forventer du? At vi tar ut hele stammen på 1 uke? Ting tar tid noffe, det vet du og. Det er jo trossalt tribalwars. At dere adler gråbyer sier jo mer om hvor mye DERE stanger, enn det gjør om oss. Jeg adler BoS i skrivende øyeblikk, og det er mer og ta av. Det er jo helt latterlig av deg å påstå at vi ikke har gjort det bra. Dere er jo taperne i krigen, men rekruttering og gråbyadling har gjort at stammen har holdt seg.

Tror du bare vi adler dere eller? Samtlige i stammen vår ligger heller ikke på frontlinja og kriger mot BoS. Så i hovedsak er det 5-6 spillere som har tatt de byene der for hz sin del. Altså, mesteparten av byene hvertfall. Men husk at vi er et adskillig lavere antall spillere, noe som gjør at det krever mer av den enkelte, og med sommerferie, båtliv, bading, pils, grilling osv blir det vanskelig å opprettholde 100% aktivitet. (du vet, sosialt.. venner etc, hørt om før?=) 10 spillere på 100k vokser fortere på en uke enn hva en med 500k gjør.

Er ikke du bedriftsleder og greier? Du tenker jo ikke rasjonellt for fem øre, ALLE påstandene dine har huller som er lett å påpeke. Er jo meningsløst å lese hva du skriver, bare tull. Kan ikke skjønne hva en som deg gjør i en lederposisjon, er jo dødsdømt fra dag 1.
 

DeletedUser

Guest
Hva forventer du? At vi tar ut hele stammen på 1 uke? Ting tar tid noffe, det vet du og. Det er jo trossalt tribalwars. At dere adler gråbyer sier jo mer om hvor mye DERE stanger, enn det gjør om oss. Jeg adler BoS i skrivende øyeblikk, og det er mer og ta av. Det er jo helt latterlig av deg å påstå at vi ikke har gjort det bra. Dere er jo taperne i krigen, men rekruttering og gråbyadling har gjort at stammen har holdt seg.

Tror du bare vi adler dere eller? Samtlige i stammen vår ligger heller ikke på frontlinja og kriger mot BoS. Så i hovedsak er det 5-6 spillere som har tatt de byene der for hz sin del. Altså, mesteparten av byene hvertfall. Men husk at vi er et adskillig lavere antall spillere, noe som gjør at det krever mer av den enkelte, og med sommerferie, båtliv, bading, pils, grilling osv blir det vanskelig å opprettholde 100% aktivitet. (du vet, sosialt.. venner etc, hørt om før?=) 10 spillere på 100k vokser fortere på en uke enn hva en med 500k gjør.

Er ikke du bedriftsleder og greier? Du tenker jo ikke rasjonellt for fem øre, ALLE påstandene dine har huller som er lett å påpeke. Er jo meningsløst å lese hva du skriver, bare tull. Kan ikke skjønne hva en som deg gjør i en lederposisjon, er jo dødsdømt fra dag 1.


Hmmm..
For det første er dette off topic, og for det andre angriper du nå meg som person med henvisning til RL possisjoner, noe jeg anser som totalt lavmål. Jeg har derimot valgt å ikke rapportere dette denne gang.

Jeg har ikke nevnt noe om en uke så vidt jeg kan huske, men hevder fortsatt at det er totalt fiasko av de 6-8 stammene som hele tiden har hevdet at det er lett match å ta ut BoS. Jeg har da som du selv kan se aldri hevdet at dette gjelder bare din stamme?
At det på enkelte statistikker går i BoS sin disfavør skulle vel bare mangle med et slikt press?
Jeg hevder fortsatt at dette, uavhengig av fremtidig resultat, er ræva.

Som du sier har jeg deltatt og ledet en rekke kriger i forskjellige verdner og har sett dette før. Et eksmpel er lille Odin i V1 mot giganten BOL. Det samme skjer her, men BoS er 3-4 ganger større i forhold, og denne krigen blir ikke annet enn stanging. Dette har nå flere innsett, og det kjeder flere enn det gleder.

Ellers ber jeg deg fra nå om å være litt mer proff, og holde deg for god til personangrep av denne typen.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm..
For det første er dette off topic, og for det andre angriper du nå meg som person med henvisning til RL possisjoner, noe jeg anser som totalt lavmål. Jeg har derimot valgt å ikke rapportere dette denne gang.

Jeg har ikke nevnt noe om en uke så vidt jeg kan huske, men hevder fortsatt at det er totalt fiasko av de 6-8 stammene som hele tiden har hevdet at det er lett match å ta ut BoS. Jeg har da som du selv kan se aldri hevdet at dette gjelder bare din stamme?
At det på enkelte statistikker går i BoS sin disfavør skulle vel bare mangle med et slikt press?
Jeg hevder fortsatt at dette, uavhengig av fremtidig resultat, er ræva.

Som du sier har jeg deltatt og ledet en rekke kriger i forskjellige verdner og har sett dette før. Et eksmpel er lille Odin i V1 mot giganten BOL. Det samme skjer her, men BoS er 3-4 ganger større i forhold, og denne krigen blir ikke annet enn stanging. Dette har nå flere innsett, og det kjeder flere enn det gleder.

Ellers ber jeg deg fra nå om å være litt mer proff, og holde deg for god til personangrep av denne typen.

Diskuter denne dumheten et annet sted. Her er det ikke en skrivekamp om hvem som kan skrive lengst og best!
 

DeletedUser

Guest
stakar Jaz får alltid topicene sine spammet ned :'(

men ja.. RIP LnD!
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hmmm..
For det første er dette off topic, og for det andre angriper du nå meg som person med henvisning til RL possisjoner, noe jeg anser som totalt lavmål. Jeg har derimot valgt å ikke rapportere dette denne gang.

Jeg har ikke nevnt noe om en uke så vidt jeg kan huske, men hevder fortsatt at det er totalt fiasko av de 6-8 stammene som hele tiden har hevdet at det er lett match å ta ut BoS. Jeg har da som du selv kan se aldri hevdet at dette gjelder bare din stamme?
At det på enkelte statistikker går i BoS sin disfavør skulle vel bare mangle med et slikt press?
Jeg hevder fortsatt at dette, uavhengig av fremtidig resultat, er ræva.

Som du sier har jeg deltatt og ledet en rekke kriger i forskjellige verdner og har sett dette før. Et eksmpel er lille Odin i V1 mot giganten BOL. Det samme skjer her, men BoS er 3-4 ganger større i forhold, og denne krigen blir ikke annet enn stanging. Dette har nå flere innsett, og det kjeder flere enn det gleder.

Ellers ber jeg deg fra nå om å være litt mer proff, og holde deg for god til personangrep av denne typen.

Fair enough. Kan ikke helt se hvordan min mening om deg kan oppfattes som personangrep, men sånn er det vel. Jeg synes du er en dårlig leder, noe som sikkert gjenspeiles i rl og.

Du skal få mene hva du vil.

Rip LnD
 
Reaksjonspoeng
1
Hmmm..
For det første er dette off topic, og for det andre angriper du nå meg som person med henvisning til RL possisjoner, noe jeg anser som totalt lavmål. Jeg har derimot valgt å ikke rapportere dette denne gang.

Det er det Skinny er best til.

Jeg synes du er en dårlig leder, noe som sikkert gjenspeiles i rl og.

Nei har du sett, han slår til igjen.

Skinny du er så fryktelig kul.
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er det Skinny er best til.



Nei har du sett, han slår til igjen.

Skinny du er så fryktelig kul.

Stemmer det. Men du er et spesiellt offer, klarer ikke la være når det gjelder deg.

Jo takk, jeg vet. Kan ikke helt se hvordan det er personangrep, jeg må da få lov til å ha en mening om hans lederegenskaper? Han var jo leder hvertfall, sikkert det nå og :) Litt kritikk skader ingen vettu.

Er du sinna multe? Du virker litt sinna.
 
Reaksjonspoeng
1
Stemmer det. Men du er et spesiellt offer, klarer ikke la være når det gjelder deg.

Jo takk, jeg vet. Kan ikke helt se hvordan det er personangrep, jeg må da få lov til å ha en mening om hans lederegenskaper? Han var jo leder hvertfall, sikkert det nå og :) Litt kritikk skader ingen vettu.

Er du sinna multe? Du virker litt sinna.

Det er ikke personangrep å si at han er dårlig leder. Det er personangrep når du sier at det gjenspeiles i virkeligheten. "Du er dårlig på tw derfor er du et dårlig menneske" blir det det samme som å si.

Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet.

neilol

jeg er ikke sint, jeg blir bare fryktelig irritert fordi du tror du er så utrolig mye bedre enn alle andre er. Hvis du omså er mye bedre på tw enn noen, så skal du få lov til det. Men at du absolutt skal begynne å trekke inn alt mulig annet for å prøve å drite ut andre istedet for å bevise det in-game.

"Multe suger til å spille tw og han liker pokémon derfor er han en epic fail i livet og er dårlig til alt"
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er ikke personangrep å si at han er dårlig leder. Det er personangrep når du sier at det gjenspeiles i virkeligheten. "Du er dårlig på tw derfor er du et dårlig menneske" blir det det samme som å si.

Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet.

neilol

jeg er ikke sint, jeg blir bare fryktelig irritert fordi du tror du er så utrolig mye bedre enn alle andre er. Hvis du omså er mye bedre på tw enn noen, så skal du få lov til det. Men at du absolutt skal begynne å trekke inn alt mulig annet for å prøve å drite ut andre istedet for å bevise det in-game.

"Multe suger til å spille tw og han liker pokémon derfor er han en epic fail i livet og er dårlig til alt"

Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt? Poenget mitt var at når han er leder i det virkelige liv, og på tw, så kan man sammenligne lederstilene opp mot hverandre og trekke paralleller. Det er jo naturlig å tro at man gjør det samme som leder, uansett hvor man er. Det er kalt å ha en dynamisk tilpasningsevne. Har aldri ment noe negativt direkte ment mot han som person, kjenner han jo ikke engang. Ikke at jeg kjenner deg noe bedre, men du er 10 hakk mer irriterende igjen.

Jeg tror ikke jeg er bedre enn alle andre. Derimot så VET jeg at jeg er bedre enn de fleste på tw.no, noe som gjør at jeg kan opptre som jeg gjør. Det gir meg kanskje ikke retten til å være drittsekk, men det er da et valg jeg tar selv. Og hva har jeg å bevise ingame? På akkurat den delen føler jeg at jeg har gjort mer enn nok for å bevise hva både jeg og stammen min kan.

Vel ja, skal innrømme at jeg har gått for langt et par ganger, men da er det frustrasjonen som tar overhånd, og da blir jeg besatt. Eller, fingrene blir besatt.
 
Sist redigert:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ang. å sammenligne TW med RL. og leder egenskaper. Er ikke det samme det vet du.
Jeg er leder på jobben, men jeg kan love jeg ikke er det hjemme. Det er en nermere paralell man kan trekke. Så klart noen egenskaper følger en nesten overalt andre ikke.
Når du dømmer hans lederegenskaper på TW og trekker sammesluttning om han privat. Så går du personlig mot han på begge steder, men vi har jo ett forum som fungerer sånn at man "kan" angripe "personer" i spillet
Så da er jeg vell faktisk enig med MULTE:0
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ang. å sammenligne TW med RL. og leder egenskaper. Er ikke det samme det vet du.
Jeg er leder på jobben, men jeg kan love jeg ikke er det hjemme. Det er en nermere paralell man kan trekke. Så klart noen egenskaper følger en nesten overalt andre ikke.
Når du dømmer hans lederegenskaper på TW og trekker sammesluttning om han privat. Så går du personlig mot han på begge steder, men vi har jo ett forum som fungerer sånn at man "kan" angripe "personer" i spillet
Så da er jeg vell faktisk enig med MULTE:0

Virker som om dere ikke er interesserte i å forstå hva jeg mener.

Selvfølgelig er du ikke det hjemme, det er jo logisk. Det er helt andre sfærer og en helt annen omgivelse enn det man opplever på jobben. Man tar på seg andre roller avhengig av hvilken sosial situasjon man er i, og handler deretter. Som for eksempel, når jeg er med gutta og snakker piss vs en date med en jente. Man er jo seg selv, men man opptrer annerledes fordi den sosiale situasjonen man er i avhenger av det. Og derfor mener jeg at man kan trekke en parallell, nettopp fordi han har samme posisjon som leder begge steder. Hvor han er leder er vel irrelevant?

Kan jo ta et til eksempel bare for å underbygge min mening. Hvis en bedrift (eller stamme) sliter med motivasjonen hos ledere og ansatte, hva gjør man da? Det finnes jo en million tiltak i form av bonuser og penger, men en ny leder er jo en mulighet. Hvis man da mangler motivasjon, hva ser man etter hos en potensiell leder for stammen eller bedriften? Jo, at han/hun er motiverende for de andre. Da er det avgjørende at denne personen kan vise til at han/hun smitter motivasjon og pågang til de andre ansatte via CV, referanser o.l. Å ha høy motivasjon på andre mennesker er derfor en egenskap som denne personen tar med seg videre fra forrige sted, og man kan med stor sikkerhet si at hvis man er motiverende for andre i virkeligheten så er man det som leder i et spill og. "Spilleren" er fortsatt den samme personen med de samme egenskapene, det er bare en annen arena man spiller på ;)

Noffe er jo ikke leder i huset sitt heller, tviler for at han tar på seg samme rolle der som han har gjort i tw og på jobben.

Kanskje jeg formulerte meg feil, så jeg sier det igjen: Den posisjonen noffe har som leder i rl, og som leder i tribalwars kan sammenlignes fordi lederstil er noe man tar med seg. Jeg mente det ikke som noe personangrep, jeg bare mener at hans lederegenskaper ikke er noe bra, ihvertfall ikke i tribalwars. Det er godt mulig at denne fungerer i real life, men gjennomlufting i stammen er f.eks noe jeg ser på som et resultat av dårlig lederskap, og BoS har vel hatt sin del av gjennomlufting når det gjelder medlemmer og ledere :)

For øvrig, nok off topic. Sier det igjen, RIP lnd
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Vil gjerne at en moderator stenger denne tråden pga. alle spammer ned med off topic som ikke har noe med denne tråden å gjøre, det er frekt og viser ikke respekt.
Respekt for LnD, det er ikke akkurat det dere viser!!
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vil gjerne at en moderator stenger denne tråden pga. alle spammer ned med off topic som ikke har noe med denne tråden å gjøre, det er frekt og viser ikke respekt.
Respekt for LnD, det er ikke akkurat det dere viser!!

Skinny burde få sin helt egne "respekt for Skinny" tråd:D!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp