Manchester United supporter?

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det jeg er mest spent på er om salgspengene går til nye spillerkjøp eller om de går til Glazer-familiens gjeld, slik som pengene fra Ronaldo-salget.
 

DeletedUser

Guest
Det jeg er mest spent på er om salgspengene går til nye spillerkjøp eller om de går til Glazer-familiens gjeld, slik som pengene fra Ronaldo-salget.

Er nok ikke sikkert alt her har gjort dette. Klubben har flere ganger vært frempå for å handle nye spillere, men prisene har blitt presset for høyt, samt at man har vært litt uheldig med at spillerne har villet spille i en annen liga (Villa og Özil). Idielt sett er nok lurt å spare litt på disse midlene. Rett etter Ronaldo-salget visste jo alle at United hadde masser med midler, og prisene ville flydd i været om vi hadde handlet litt mer merriterte spillere.

Synes i grunn de signeringene som har blitt gjort, har vært ganske lurte. Hernandez kan vel i grunn sies å være et kupp, og jeg er sjeleglad at han ble kjøpt før VM.. Samt Smalling har vært veldig lovende de gangene han har fått spille, og er allerede tatt med i Englands landslagtropp.

I sommer må det nok kjøpes noen nye spillere. Lindegaard kommer i januar, men den trengs nok enda en ny keeper. De Gea hadde vært en drøm, men han har avvist ryktene, dessverre. En ny midtbanespiller trengs også. Vi mangler litt kreativitet på midten.
 

DeletedUser

Guest
United har ikke scoret så mye mål i det siste siden det med rooney og så litt av rangres mot United.United kunne ha scoret flere mål en et mål.
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ser ikke helt at de trenger å kjøpe så veldig mange spillere sånn med en gang helle, de pleier jo å være veldig flinke til å utvikle spillere selv:)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Lindegaard blir jeg spent på om hvordan blir. Men enda en ny keeper hadde vært kjekt. Herlig at Rooney scoret mot Rangers.
 

DeletedUser

Guest
Manchester United - blackburn 7-1 <3333

dette er sånn dem skal spille!!dette hær kaller jeg for en fotballkamp :D
 

DeletedUser

Guest
Manchester United - blackburn 7-1 <3333

dette er sånn dem skal spille!!dette hær kaller jeg for en fotballkamp :D

Omfg..
En som hadde skrevet på face at han skulle til Old Trafford for å se ManU vinne 7-1 mot Blackburn. Det var FØR kampen starta!!!!
Fy fa ehh..SØREN!
 
Topp