Manchester United supporter?

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Nei, skal la være er nok noe med at bestevennen min har mobba meg hele året!!!! Så nå går det utover alle:D
 

DeletedUser

Guest
hæ tapte manu :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fotballmani! :eek: Er ikke interessert i fotball, jeg :eek: Hva er så spennende med å se noen folk løpe rundt og sparke til en ball, egentlig? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Fotballmani! :eek: Er ikke interessert i fotball, jeg :eek: Hva er så spennende med å se noen folk løpe rundt og sparke til en ball, egentlig? :confused:

En gjeng med sauer som løper etter en ball ? ;)

Skaff deg en idrett så du ikke sitter fast i pc stolen ;)
 

DeletedUser

Guest
En gjeng med sauer som løper etter en ball ? ;)

Skaff deg en idrett så du ikke sitter fast i pc stolen ;)

Personlig driver jeg med fotball, skateboarding, freerunning, hundelufting, fjellturgåing, osv. Men kan ikke forstå hvordan det å se fotball på en skjerm kan være spess gøy. Mye morsommere IRL :p

Og nei, jeg spiller ikke på noe lag eller "seriøs fotball". Spiller bare for moro skyld, konkurranser friker meg ut :eek:
 

DeletedUser

Guest
Personlig driver jeg med fotball, skateboarding, freerunning, hundelufting, fjellturgåing, osv. Men kan ikke forstå hvordan det å se fotball på en skjerm kan være spess gøy. Mye morsommere IRL :p

Og nei, jeg spiller ikke på noe lag eller "seriøs fotball". Spiller bare for moro skyld, konkurranser friker meg ut :eek:

Hvordan får du tid til tw med alt det der :confused:

Er vel gøy å lære andre finter og snakk med kompiser om målene og sånt :)
 

DeletedUser

Guest
Hvordan får du tid til tw med alt det der :confused:

Er vel gøy å lære andre finter og snakk med kompiser om målene og sånt :)

Gjør ikke alt hver dag, nødvendigvis... Men har som forsett å ta hunden på en fjelltur minst 3 ganger i uken fremover, skal se om jeg klarer det :) Nå er jo egentlig sesongen for skateboard og freerunning over, da, men bakken er blitt frysetørket så den ikke blir våt igjen før i midten av juni eller deromkring, så det eier :D Tar med brettet på skolen så ofte jeg kan.

Kan vel være gøy og sånt, men jeg liker nå best når det ikke er noen forventninger til meg... Et klapp på skulderen i et friminutt er bedre enn et sint utrop under fotballtrening, så jeg prøver å gjøre det beste jeg kan, når jeg kan ;)
 
Topp