Minnesmerke for Verden 4

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Celeste er stammen for de stammeløse SOM ER UNDER ANGREP
jepp, de tar imot flyktninger!
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
HAr bare et par under angrep atm. Tar ikke imot noen flyktninger. I så fall kaster vi dem ut. :eek::cool:

vel da dere rekruterte ziggi var han under angrep av meg jeg viste hertugen deres en scoutrapport som var fra ca en halv time før han joina + en nuke og 2 adlesangrep som kom like etterpå! han fikk bli med å dere beskyttet han! det er det jeg mener -.-
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
vel da dere rekruterte ziggi var han under angrep av meg jeg viste hertugen deres en scoutrapport som var fra ca en halv time før han joina + en nuke og 2 adlesangrep som kom like etterpå! han fikk bli med å dere beskyttet han! det er det jeg mener -.-



1.Scout angrep telles ikke;o

2. jeg søkte om medlemskap 5 dager før du angrep;)
jeg bare ventet litt med og bli med....;o

3.Du suger i offensiv.
 
Sist redigert av en moderator:

teletubi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1.Scout angrep telles ikke;o

2. jeg søkte om medlemskap 5 dager før du angrep;)
jeg bare ventet litt med og bli med....;o

3.Du suger i offensiv.

Bevis ziggi? vis dem det sugne angrepet ;)
 
Sist redigert av en moderator:

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg dodga de angrepene han sendte,Han turte ikke angripe mer når jeg vidersendte noen rapporter fra velvik,Han måtte ha hjelp fra velvik til og nuke meg,så kan legge ut dem:)
 
Reaksjonspoeng
1
vel da dere rekruterte ziggi var han under angrep av meg jeg viste hertugen deres en scoutrapport som var fra ca en halv time før han joina + en nuke og 2 adlesangrep som kom like etterpå! han fikk bli med å dere beskyttet han! det er det jeg mener -.-


owned;)
Nå er ikke dette stedet å diskutere dette da.
 
Topp