Mobbing

Reaksjonspoeng
1
Dette handler som sagt om respekt.

Selvsagt hjelper jeg folk som faktisk blir mobba, men i en helt annen forstand at jeg skryter om det på forumet for det gjør jeg ikke. Jeg er ikke som deg. Jeg krever ikke skryt og ros av "mamma" hver gang jeg har pissi i ei potte.

Hvor i innerste helvete fikk du det fra?
edit: åh, vent, Zarazel postet akkurat det samme før meg :eek:
 

DeletedUser

Guest
Merkelig. Så at noen dreit på gølvet, åt det opp igjen, dreit det ut som diare i et glass, og drakk det.

Så fant han ut at han skulle lage en foretning i dette, så han leide folk som skulle spise sin egen avføring for å så drite det i en tank. Denne varen var selvsakt ment for folk som ikke hadde skillz nok til å drite på leggen, så de kunne kjøpe dette og smøre det på leggen når de dreit seg ut.
 
Reaksjonspoeng
1
Så fant han ut at han skulle lage en foretning i dette, så han leide folk som skulle spise sin egen avføring for å så drite det i en tank. Denne varen var selvsakt ment for folk som ikke hadde skillz nok til å drite på leggen, så de kunne kjøpe dette og smøre det på leggen når de dreit seg ut.

Men desverre ble ikke dette en suksess, siden ingen ville drite seg på leggen så han gikk konkurs. Han havnet på gata og spiste hatten sin.
 

DeletedUser

Guest
Hugs + pokémon = pokéhugs <3 ..

shit.. jeg skal faen meg lage en stamme som heter det ! :eek: <33
 
Reaksjonspoeng
1
Nope. Det er jeg nok ikke. Det kan jeg garantere.

Store ord fra en person som ennå liker pokemon. ;)

Du? Tør jeg spørre hva i helvete det skal bety? Det er det samme som jeg skal si "Store ord fra en som ennå bryr seg om mobbing". Gir det noe mening? Nei! Så bare hold kjeft når du ikke aner hva det du sier betyr.
 

DeletedUser

Guest
Du? Tør jeg spørre hva i helvete det skal bety? Det er det samme som jeg skal si "Store ord fra en som ennå bryr seg om mobbing". Gir det noe mening? Nei! Så bare hold kjeft når du ikke aner hva det du sier betyr.

JEg vet ikke engang hva "store ord" betyr. :D

Skjerp deg Multe. Ta deg en bolle og hold kjeft.

Du trenger ikke å syte til "mamsen" for hver bidige ting. :D
 

DeletedUser

Guest
Hold deg til temaet.

Bane, AMMAGAD!

Mobbing er vel noe dritt det, men dette er et offtopic forum for et krigespill.

Ingen bryr seg om å være serriøse der. Jeg driter i det, men temaet er flott det, på et virkelig diskusjons forum, eller Si;D i Aftenposten.
 
Topp