Mobbing

DeletedUser

Guest
yoyoyo, vanilaface! yestaday my sexy mama was herrrre again. and she made ma a fuckin gangsta like cookie too. yoh man. i luv gangsta cookie. 50 cent yeah man. hes da man ya know. DA MAN. an eminem man he's real gangsta no.1. i just came home from mah niggaz place . relax, cus I'm bout to take my respect. we did some rizzle coo` shit n yeah . slap your mutha fuckin self. mah beyotch is just chillin' so i gots`ta go n slizzap her ass. gonna drink and smoke some weed and listen to rap tonight with big boys. peace out man.

I don't f*cking care.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er en stor stygg ulv :(`
som bare ble mobbet på skolen.. kan dere VÆRE så snill å vise litt Respekt....
unnskyld hvis jeg er sånn assa men søsteren min var en taper og ble mobbet.. akuratt som meg.. alt jeg ber om er litt forståelse..

er det det du prøver å si BaneWolf ? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Sorry banewolf.
Du har ødelagt tribalwars ryktet ditt.
Prøv et nytt nick neste verden ;)

Koz & klemz
 

DeletedUser

Guest
Sorry banewolf.
Du har ødelagt tribalwars ryktet ditt.
Prøv et nytt nick neste verden ;)

Koz & klemz

Jeg har planer for neste verden.

Nei. Enhver som leser dette her skjønner når jeg tuller i motsetning til dere. Jeg har faktisk mottatt gratulasjoner fra noen for å ha lekset opp med dere så STFU.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har planer for neste verden.

Nei. Enhver som leser dette her skjønner når jeg tuller i motsetning til dere. Jeg har faktisk mottatt gratulasjoner fra noen for å ha lekset opp med dere så STFU.

Jeg/Vi forstår at du prøver å tulle, men du phailer uansett.
 

DeletedUser

Guest
Banewolf er kul.

Jeg er så lei meg for å ha køddet med deg pog familien din og gjort narr av de som har gått gjennom noen vanskelige tider. Jeg skal derfor vise min ydmykhet med å holde kjeft i resten av denne tråden, fordi jeg er en så stor og feit taper som fortjener å bli kastrert.

Helt enig.

Jeg godtar ikke unnskyldningen din ettersom du er ebn stor og feit taper, men jeg kan godt hjelpe til med å kastrere deg. Det er bare å oppgi navn, adresse og telefonnummer, så kommer jeg og tar deg.
 

DeletedUser

Guest
Jeg/Vi forstår at du prøver å tulle, men du phailer uansett.

På hvilken måte?

Kutt ut med dettte barnslige tullet deres nå. Uansett hva dere skriver på denne råden senere i fremtiden, så skal jeg ignorere det uansett.
 

DeletedUser

Guest
Jeg forteller Multegutt at han er homofil hver eneste dag, synes dere at det regnes som mobbing?
 
Topp