Mobbing

Reaksjonspoeng
1
JEg vet ikke engang hva "store ord" betyr. :D

Skjerp deg Multe. Ta deg en bolle og hold kjeft.

Du trenger ikke å syte til "mamsen" for hver bidige ting. :D

Du er så j-vla f-cking hjernedød at det er vanskelig å beskrive. Du kan ikke slenge rundt med all slags dritt for så å late som om du aldri sa det. Vil du ha denne tråden seriøs så får du f-en i h-lvete meg svare seriøst og si hva du mener når folk ikke forstår det.

Det er noen store ord som kommer fra en som fortsatt bryr seg om mobbing, Banewolf.
 
Sist redigert:
Reaksjonspoeng
3
Du er så jævla fucking hjernedød at det er vanskelig å beskrive. Du kan ikke slenge rundt med all slags dritt for så å late som om du aldri sa det. Vil du ha denne tråden seriøs så får du faen i helvete meg svare seriøst og si hva du mener når folk ikke forstår det.

Det er noen store ord som kommer fra en som fortsatt bryr seg om mobbing, Banewolf.

Du er mitt idol. Du kan banne.
 

DeletedUser

Guest
Det er du som begynner å mobbe folk som liker pokémon her ! :mad:
MOBBER !:mad:

Jad. Fordi jeg sier noe negativt om pokemon en gang, så betyr ikke det at jeg er en mobber.

Jeg begynner å bli lei av dere. Dere klarer ikke engang å plage meg, men de kjedelige og elendige metodene deres fortjener å bli ignorert.
 

DeletedUser

Guest
Du er så j-vla f-cking hjernedød at det er vanskelig å beskrive. Du kan ikke slenge rundt med all slags dritt for så å late som om du aldri sa det. Vil du ha denne tråden seriøs så får du f-en i h-lvete meg svare seriøst og si hva du mener når folk ikke forstår det.

Det er noen store ord som kommer fra en som fortsatt bryr seg om mobbing, Banewolf.

Jeg svarer kun seriøst på noe som er seriøst. Du er ikke engang i nærheten av å være seriøs. Les gjennom det jeg har skrevet for en gangs skyld, så forklarer det en del.
 

DeletedUser

Guest
Bane, AMMAGAD!

Mobbing er vel noe dritt det, men dette er et offtopic forum for et krigespill.

Ingen bryr seg om å være serriøse der. Jeg driter i det, men temaet er flott det, på et virkelig diskusjons forum, eller Si;D i Aftenposten.

Det vet jeg, men likevel er det noen ting som burde tas litt mer alvorlig enn dette. Se hva de idiotene haqr gjort denne tråden til så skjønner du hva jeg mener. Det er ikke engang morsomt. Disse folkene minner meg om en haug fjortiser med k*kken langt oppi sin egen r*v.
 

DeletedUser

Guest
Jad. Fordi jeg sier noe negativt om pokemon en gang, så betyr ikke det at jeg er en mobber.

Jeg begynner å bli lei av dere. Dere klarer ikke engang å plage meg, men de kjedelige og elendige metodene deres fortjener å bli ignorert.

DU ER en mobber !
kan du gi faen i å være så jævla stygg ? bare fordi du ble mobba som FAEN fordi du ser ut som han på bilde til kaptein sortebill så slipper du å være helt rasshøl mot oss vettu bare fordi vi er kulere enn deg :p
 

DeletedUser

Guest
DU ER en mobber !
kan du gi faen i å være så jævla stygg ? bare fordi du ble mobba som FAEN fordi du ser ut som han på bilde til kaptein sortebill så slipper du å være helt rasshøl mot oss vettu bare fordi vi er kulere enn deg :p

Det vil jeg ikke si, Bane sier hva han mener og legger vekt på det.
Men syns dette er feil sted å snakke om mobbing...
 

DeletedUser

Guest
Det vil jeg ikke si, Bane sier hva han mener og legger vekt på det.
Men syns dette er feil sted å snakke om mobbing...

Det er det. Det er så mange useriøse og barnslige folk her at jeg nsten må spy.
 

DeletedUser

Guest
yoyoyo, vanilaface! yestaday my sexy mama was herrrre again. and she made ma a fuckin gangsta like cookie too. yoh man. i luv gangsta cookie. 50 cent yeah man. hes da man ya know. DA MAN. an eminem man he's real gangsta no.1. i just came home from mah niggaz place . relax, cus I'm bout to take my respect. we did some rizzle coo` shit n yeah . slap your mutha fuckin self. mah beyotch is just chillin' so i gots`ta go n slizzap her ass. gonna drink and smoke some weed and listen to rap tonight with big boys. peace out man.
 
Topp