Moderatorene på TW

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Moderatorene her på TW er rett og slett en skam.
De inkompetente idioter som tror de er så goe, men dem kan rett og slett ingen ting.

Og det blir rett og slett feil når halve Elite sitter der, Det burde være litt blandede meninger fra topp stammer.!
Slik at det ble uansett en fra hver stamme(Topp Stammer), så det ikke blir så skeis så nå.

Eneste moderatoren som virkelig kan noe er,Habba, jeg har verken sitt eller hørt fra de andre moderatorene.
De virker som dem er noen sløve mamma dalter som ikke bryr dere, og straffer på deres egne behov.
 
Sist redigert av en moderator:

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ville du klart deg noe bedre?
Jeg synes de gjør en utmerket jobb, men det er min mening.
Men så klart ville de blitt bedre HVIS de svarte på en forespørsel:mad::confused:

Vel, de gjør en bra jobb på forumet, men når det gjelder det med svar på forespørsler, henger de etter!:eek:
 

DeletedUser

Guest
Moderatorer

antonine - IKKE ELITE
Conzec - IKKE ELITE
Grimlock - IKKE ELITE
Jirki88 - IKKE ELITE
Royal Flush - IKKE ELITE
habla - IKKE ELITE
Forcas - IKKE ELITE
Torquemada - ELITE
Brann2006 - ELITE
Fizzmann - ELITE
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hmm, så si meg da. Hvem av Elite folka er det som er i "styret" på v2? Det er Habla og Royal Flush vet jeg, men siden halve Elite er der, kan du jo nevne noen?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hvis du skal klage på oss, kan du prøve å gjøre det i et mer passende forum? :)

Så vidt jeg vet er... to moderatorer i Elite på V2. De har naturligvis ingenting med moderering av V2 å gjøre.
 

DeletedUser

Guest
Ingen av moderatorene burde egentlig ha noe med spillet ING og gjøre.....
(Ha en bruker)
Det holder vel med det dem "gjør"!
 

DeletedUser

Guest
Når dem ikke gjør noe IG(Ikke ING), så kan dem vel godt ha det? :)

Samt. at de hjelper til å stenge dumme tråder, noe som er nyttig, så det ikke skal bli så mye rot.

Flinke Moderatorerer! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ingen av moderatorene burde egentlig ha noe med spillet ING og gjøre.....
(Ha en bruker)
Det holder vel med det dem "gjør"!

God idé. Alle som er moderator på TW burde ikke få lov til å spille. Heeeelt enig :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Moderatorene her på TW er rett og slett en skam.

Du er patetisk, kommer du med en sånn usaklig mening, får du ivertfall begrunne den litt mer.

De inkompetente idioter som tror de er så goe, men dem kan rett og slett ingen ting.

De kan ivertfall rettskriving bedre enn deg.

Og det blir rett og slett feil når halve Elite sitter der, Det burde være litt blandede meninger fra topp stammer.!
Slik at det ble uansett en fra hver stamme(Topp Stammer), så det ikke blir så skeis så nå.

Halve Elite sitter der? For det første sitter ikke halve Elite der, og for det andre er det viktigste at de gjør en god jobb, og ikke spiller på verdnen de mordererer.

Eneste moderatoren som virkelig kan noe er,Habba, jeg har verken sitt eller hørt fra de andre moderatorene.
De virker som dem er noen sløve mamma dalter som ikke bryr dere, og straffer på deres egne behov.

Habla mener du? Man trenger vel ikke spamme ned forummet bare for å være en god moderator?

6tegn.
 

DeletedUser

Guest
hva fikk deg til å komme med en slik uttalelse egentlig? Kom bare sånn plutselig ut av det blå :eek:
 

DeletedUser

Guest
Haha, det er helt utrolig hva dere tror om oss i Elite nå til dags!
Er jo nesten slik at om en spiller glemmer passordet sitt, så er det Elite som har gjort noe.
 

DeletedUser

Guest
Trym, tror du bør få sjekka fakta litt nærmere, da jeg ikke spiller i Elite på V2 ved nåværende tidspunkt.

Ellers vil jeg helst ha ett par grunner fra trådstarter på hvorfor moderatorene her inne gjør en såpass dårlig jobb.
Alle gjør feil, og feil begås til stadighet. Jeg vet iallefall at teamet jobber så best de kan for at spillerne her inne på .no skal få den beste spillopplevelsen de fortjener.

Men om du ikke kommer med bedre argumenter enn det der synes jeg ikke du har så veldig mye du skulle ha sagt her inne på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Bra det Fizzmann! Gi ham inn, hvis at dere faktisk gjør en bra jobb her på TW. Moderatorene burde takkes istedenfor å rakkes ned på!
 

DeletedUser

Guest
Må innrømme at moderatorene ikke er på topp nivå her.
Ett godt eksempel på dette trenger man ikke å lete langt etter, det skjedde senest i går.
Da King roska ble grå. Men nå er han pluttselig tilbake igjen. Ikke noe galt i systemet her nei.
 

DeletedUser

Guest
Ting kan gå galt. Alle er ikke feilfri her i verden ;)
Du er god om du finner en feilfri person.
 

DeletedUser

Guest
Ting kan gå galt. Alle er ikke feilfri her i verden ;)
Du er god om du finner en feilfri person.

Da kan man stille spørsmål om hvem det tjente da. Ingen er feilfrie, men det er enkelte som favoriserer og har lett for å være lett på tråden ang noen, og veldig streng mot andre. Sier ikke at du eller andre er det her akkurat nå. Men at det kan skje.:cool:
 

Babebin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Synes moderatorene gjør en god jobb jeg:) det er vel ulønnet kan jeg tenke meg? og at de deler sin kunnskap ut til folket er jo supert! :D

Jeg har alt utenom en eneste ting jeg muligens ting jeg savner: at dere sjekker tickets oftere :D
 

eivped

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Den eneste lønna moderatorene har en gratis premium på alle verdener de måtte spille på. Habla har noe lønn, uten at jeg skal uttale meg for mye om den, da jeg ikke har peiling.

- Eivped
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp