Moderatorene på TW

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Nix.
Jeg skal mase inntil dette er løst, eller innkompetansen fjernet. Det er derfor denne tråden er opprettet, og de som ikke liker det kan jo bare la være å gå inn her. Det var da heller ikke jeg som startet denne tråden, men støtter den frie retten til å retten til å si sin mening om det som ikke fungerer

Når det gjelder Innogames, så oppfordres du til å lese det jeg skriver over her en gang til.
Jeg har heller ikke noe problem med staben slik du beskriver. Det er en mod som har gjort en grov og stygg feil, og en CM som ikke er her. Thats all

Seff. har Habla mye å gjøre, det skjønner jeg også, men nå er det 3-4 uker siden han ba meg redegjøre for den nevnte situasjonen, (Som oppsto LENGE før det igjen) slik at han kunne vurdere dette og evt tiltak, men ingenting skjer. Det er vel nesten å holde folk for narr? I tillegg ser vi at andre ting også "henger".

Dette er rett og slett tragisk, og man kan seff finne en haug med forklaringer og unnskyldninger, men her måles han kun i effektivitet og løste problemsaker.
 
Sist redigert av en moderator:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Så din mening av diskuteringen er hvis vi ikke liker det du skriver så skal vi se en annen vei pga du ikke vil diskutere? fancy, trodde du var en av de "demokratiske". men nvm that...

Jeg gjentar meg det jeg sier: Ta kontakt med innogames om du mener habla er fraværende og moderatorer trengs å fjernes. Spesielt burde du vite dette da du mener du har god kontakt med dem.
 

DeletedUser

Guest
Nei, jeg mener at de som er sterkt i mot denne tråden bør holde seg unna. Jeg sier ikke at alle på død og liv må være enig seff. I tillegg så begynner det å likne på person propaganda, og da er noen på feil tråd. Det er MANGE som mener det samme her. Keep topic

En enkel liten sak som sikkert kunne løst mye av dette:

Hvorfor i hule har ikke mannen (Habla) skaffet seg en NK, for å avlaste seg selv og som kan overta den rollen når han er så inaktiv? Det er vel da bare rett og rimelig at lønna fordeles etter om man er på her eller ikke?

Kan dette være så vanskelig da? Det er jo bare å bruke hodet?
 
Sist redigert av en moderator:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
En enkel liten sak som sikkert kunne løst mye av dette:

Hvorfor i hule har ikke mannen (Habla) skaffet seg en NK, for å avlaste seg selv og som kan overta den rollen når han er så inaktiv?

Kan dette være så vanskelig da? Det er jo bare å bruke hodet?

Er enig her, hvorfor har han ikke skaffet seg en NK? Kanskje pga han selv var NK og CM Totti bare forsvant pga ikke tid til TW? Og spesielt med hans historie om internett som er borte.

Jeg er enig at vi burde hatt en mer "aktiv" CM og community assistant, men til gjengjeld så har jeg hørt om få som har ønske om selve jobbene, og dermed vil det ikke funke å mase, mase, mase og atter en gang mase uten å ha en erstatter eller forslag til erstatter.

Bruke hodet sier du? kan ikke du med så god kontakt med InnoGames fikse noe da?
 

DeletedUser

Guest
Er enig her, hvorfor har han ikke skaffet seg en NK? Kanskje pga han selv var NK og CM Totti bare forsvant pga ikke tid til TW? Og spesielt med hans historie om internett som er borte.

Jeg er enig at vi burde hatt en mer "aktiv" CM og community assistant, men til gjengjeld så har jeg hørt om få som har ønske om selve jobbene, og dermed vil det ikke funke å mase, mase, mase og atter en gang mase uten å ha en erstatter eller forslag til erstatter.

Bruke hodet sier du? kan ikke du med så god kontakt med InnoGames fikse noe da?

Nja.. Det finnes gode alternativer som kan være interessert.
Jeg har derimot ikke lyst til å navngi kandidater her, som dere sikkert forstår.

Jeg er fristet til å presentere dette for IG ja, men syntes nå Habla må få en mulighet her først også. I det minste til å komme med en forklaring / uttalelse først. Fair play begge veier. ;)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Nja.. Det finnes gode alternativer som kan være interessert.
Jeg har derimot ikke lyst til å navngi kandidater her, som dere sikkert forstår.

Jeg er fristet til å presentere dette for IG ja, men syntes nå Habla må få en mulighet her først også. I det minste til å komme med en forklaring / uttalelse først. Fair play begge veier. ;)

Jeg forstår ikke helt metodene dine nei. Du har stadig hendene dine i problemer, men dem er alltid "ikke lyst til å nevne" eller det er "ikke deg som har problemet".. men men du har rett at det er opp til dem om dem kommer frem eller ei. Kandidater kanskje, men ønsker kandidatene jobben?

Men om du ønsker habla's uttalelse først, hvorfor har du allerede sagt at du Innogames allerede er informert? Dette blir litt motsigende synes jeg.

Du kan også være trygg på at Innogames er godt informert. Det har jeg sørget for, for dette går slett ikke ann. Jeg snakker ofte med de jeg, og kommunikasjonen begge veier er god. Habla skulle nå ha fått endel kopier tilsendt av disse, og er således klar over det.

Så du diskuterer ting med InnoGames som habla skal få kopier av? Interresant og samtidig så sier du at du ikke informerer InnoGames om dette?
 

DeletedUser

Guest
Jeg forstår ikke helt metodene dine nei. Du har stadig hendene dine i problemer, men dem er alltid "ikke lyst til å nevne" eller det er "ikke deg som har problemet".. men men du har rett at det er opp til dem om dem kommer frem eller ei. Kandidater kanskje, men ønsker kandidatene jobben?


Ja, det får bli opp til de i så fall. Vet om et par som kan være interessert, og som duger bra, men det blir feil om:

1) Jeg sladrer om hvem dette er, uten deres samtykke. Minst en av de jo vil jo uansett ikke få oppdraget
2) At store ting iverksettes uten å ha hørt noe om kapasiteten til eksisterende CM


Men om du ønsker habla's uttalelse først, hvorfor har du allerede sagt at du Innogames allerede er informert? Dette blir litt motsigende synes jeg.

Fordi IG tror at Habla pt. er svært så aktiv, og har trodd det i 3 uker, etter at han selv varslet til de at han var i gang for fullt igjen, etter internett problemer og div. Det viser seg jo å ikke være tilfelle, og da får han komme på her og si sitt og ikke bare på en chattekanal.
Her snakker vi altså om min forrige runde med IG om dette temaet, for ca 3 uker siden.


Så du diskuterer ting med InnoGames som habla skal få kopier av? Interresant og samtidig så sier du at du ikke informerer InnoGames om dette?

Nå roter du litt vel? Les over :)
 
Sist redigert av en moderator:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Ja, det får bli opp til de i så fall. Vet om et par som kan være interessert, og som duger bra, men det blir feil om:

1) Jeg sladrer om hvem dette er, uten deres samtykke. Minst en av de jo vil jo uansett ikke få oppdraget
2) At store ting iverksettes uten å ha hørt noe om kapasiteten til eksisterende CM
Men da gjenstår samme problemet, om dem ikke stepper opp med søknader til Habla eller InnoGames, så blir vi stående her...

Fordi IG tror at Habla pt. er svært så aktiv, og har trodd det i 3 uker, etter at han selv varslet til de at han var i gang for fullt igjen, etter internett problemer og div. Det viser seg jo å ikke være tilfelle, og da får han komme på her og si sitt og ikke bare på en chattekanal.
Her snakker vi altså om min forrige runde med IG om dette temaet, for ca 3 uker siden.
Jeg har sett hans varsel om tilbake for fullt og jeg skrev tidligere at muligens han har vært overfylt med arbeid og ikke kommet til ditt problem enda. Ellers så kan det jo for all del være irl problemer eller lignende.. Om du som du nå sier ikke har pratet med InnoGames på 3 uker, hvordan kan du vite om dem ikke har fått vite annet fra Habla?

Nå roter du litt vel? Les over :)
Du kan også være trygg på at Innogames er godt informert. Det har jeg sørget for, for dette går slett ikke ann. Jeg snakker ofte med de jeg, og kommunikasjonen begge veier er god. Habla skulle nå ha fått endel kopier tilsendt av disse, og er således klar over det.
Jeg quoter deg, ikke mye mer forvirrende enn du lager det.

Så du har ikke snakket med dem på 3 uker, og det betyr du er 100% oppdatert på hva som skjer med Habla og InnoGames?
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Go jazman!!!!

Skulle dratt en dans for deg, men moddsa fjerna dessverre den überfreshe MJ-siggyen min :(
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Når det er sagt, er det riktignok over en uke siden Hablas siste forumpost.

Denne er datert 11-10-2009, 16:55....

Det er litt ris... :(
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Dette har da ikke noe med mods å gjøre, men derimot CM, som ikke svarer på PM hverken in eller outgame.
Hvis han skal gi oss en god spillopplevelse, så bør han svare på de spørsmålene som rettes, og særlig en klage fra flere spillere på en avgjørelse som en Mod. feilaktig har tatt. DET er hans jobb faktisk.
Denne diskusjonen skal gå inntil vi får svar på hva som har skjedd, og til vi får en avklaring på den forskjellsbehandlingen som har funnet sted. En spiller har blitt tvungen til å slutte på grunn av dette, med det resultat at innogames taper penger her på grunn av en inaktiv toppledelse, og mod`s som får spille småkonger på egen hånd.

Du kan også være trygg på at Innogames er godt informert. Det har jeg sørget for, for dette går slett ikke ann. Jeg snakker ofte med de jeg, og kommunikasjonen begge veier er god. Habla skulle nå ha fått endel kopier tilsendt av disse, og er således klar over det.

Om Habla syntes lønna er for liten i forhold til å gjøre jobben sin, slik du beskriver, så får han enten ta det med IG, eller rett og slett overlate plassen sin til noen som gidder. Slik fungerer det da over alt.

Ser at du utnytter denne situsjonen til å peke på bare meg, Hansi, men hvis du tar på deg brillene, så ser du at flere her har tatt opp dette, i tillegg til mye annet som ikke fungerer. (Fks. fotokonkurransen som er en stor flause allerede) Så vidt jeg husker, ble vel de fleste i teamet du var med i også kicket, så det hjelper nok å si fra? Oppfordrer flere til det om de føler ting feil her.

Utnytter situasjonen til å peke på deg faktisk. Var ment som vennlig "risting på hodet" egentlig. Men samma det.

Nei vi ble ikke kicket, bare fikk beskjed om at de ikke ville ha en av oss som CM så vi sluttet hele hurven. Ganske så stor forskjell. Syns også jeg gjorde en god jobb når jeg ser tilbake på det. Grunnen til at ingen av oss fikk bli CM var nok hun tyskerdama sitt småhat overfor Glitter av uvisst grunn som jeg ikke gidder legge meg opp i.

Syns vår CM har gjort en god jobb fram til for en stund siden hvor han har vært litt inaktiv etter dette. Sier bare at vi burde gi fyren en sjangs nå som han sier han er tilbake for fult.
 

DeletedUser

Guest
En ekstra sjanse er på sin plass, siden han tross alt mottok tittelen delvis "ufrivillig", siden han i utgangspunktet berre skulle hjelpe totti. Men den bildekonken var berre ein stor flause, så det er sagt.
 

DeletedUser

Guest
I så fall er det sjanse nr. 2, men for all del. Kommer han på banen så er jo alt løst. ;)
(Og skaff deg en NK Habla)

Hansi.
Jepp, du har nok rett. Har hørt den versonen også. Jeg kjenner ikke fakta, men mener også å ha hørt at Glitter sto sentralt opp i det.
Syntes heller ikke denne hoderistingen om andres feil burde rettes mot meg, men heller mot den/de som glimrer med sitt fravær da. ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Da tror jeg denne tråden kan stenges/slettes?
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp