Moderatorene på TW

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Tror habla har problemer med nettet sitt ja.

Da bør han vel byttes ut?
Denne PM`en til han er fortsatt ikke lest. Dette holder jo bare ikke. Hvorfor overlater han da ikke plassen til en CM som er online?


Hmmmm.. (2) habla 17.09.09 16:18
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kunne det vert lurt med en assisterendes administrator her kanskje? En som funket som en vara, om den orginale adminen fikk problemer med noe så kunne den andre styre til vedkommende var tilbake. Hadde muligens funket. Nå spørs det om man klarer og finne den rette for jobben da, men det er en tanke :).
 

DeletedUser

Guest
Kunne det vert lurt med en assisterendes administrator her kanskje? En som funket som en vara, om den orginale adminen fikk problemer med noe så kunne den andre styre til vedkommende var tilbake. Hadde muligens funket. Nå spørs det om man klarer og finne den rette for jobben da, men det er en tanke :).

Bra forslag.. CM burde seff. ha en "stand-in" ;)

TW.no er jo i realiteten uten ledelse på toppen, og har vært det en stund.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Sålenge det ikke påvirker noe IG så altfor kraftigt så bryr det ikke meg så mye egentlig, men det er veldig irriterendes at ting ikke blir gjennomført og at ting på TW.no skal ta så utrolig mye lenger tid enn noe annet. Som f.eks TW servere. Se på .se eller .dk, .se har utrolig mange flere servere enn .no . Og DK serveren, dem tar jo oss snart igjen og dem har et utrolig mye mindre antall spillere pr.server :(. Utviklinga på .no har vert latterlig i forhold til tall på spillere.
 

DeletedUser

Guest
Ja, som du sier påvirker det klagebehandling, ankespørsmål, godkjenninger, styring av mods, mm. Ikke bra
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67

At Habla har hatt tid til å lese en del av forumet og besvart et spørsmål som trengte svar, så betyr ikke dette direkte at alt vil bli fikset over natten eller at Habla nødvendigvis har godt internett igjen.

Anbefaler alle å smøre tålmodigheten litt til, uansett om det kan bli rimelig drøyt her på .no som dere sier. (hvorfor har dere ikke allerede skiftet community om det virkelig er så ille som dere sier?)
 

eivped

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
At Habla har hatt tid til å lese en del av forumet og besvart et spørsmål som trengte svar, så betyr ikke dette direkte at alt vil bli fikset over natten eller at Habla nødvendigvis har godt internett igjen.

Anbefaler alle å smøre tålmodigheten litt til, uansett om det kan bli rimelig drøyt her på .no som dere sier. (hvorfor har dere ikke allerede skiftet community om det virkelig er så ille som dere sier?)

Må du være så negativ? :(

- Eivped
 

DeletedUser

Guest
Nå kan vel det Jaz sier her neppe karakteriseres som negativt annet enn for de som har klaget på at ingenting fungerer her på .no

At det går litt sakte i saksgangen om dagen er vel neppe noen hemmelighet, men vi får vel svar før jul en gang håper jeg :p
 

DeletedUser

Guest
I følge Innogames slulle Habla være tilbake og "fit for fight" for en uke siden. Han har enda ikke besvart post
 

DeletedUser

Guest
Da bør han vel byttes ut?
Denne PM`en til han er fortsatt ikke lest. Dette holder jo bare ikke. Hvorfor overlater han da ikke plassen til en CM som er online?


Hmmmm.. (2) habla 17.09.09 16:18

Eg kan ikkje finne denne meldingen. Ut i frå (2) vil eg anta at denne er sendt IG. Eg leser ikkje meldinger eg får IG, med mindre eg har initiert samtalen (slik eg blant anna gjorde til enkelte i forbindelse med eit intervju).

Kontoen min er registrert på dei forskjellige verdenene for å teste ting IG. Dei er ikkje til aktivt spel, og dei blir ikkje sjekka regelmessig.

Eg skal oppdatere profilen på dei for å henspeile dette.

Sjølv om eg ikkje har vore like synlig utad i det siste har eg vore her. No har eg bedre tid og tilgjengelighet igjen, og skal prøve å svare på dei tinga som er tatt opp her.
 

DeletedUser

Guest
Det er det ene, og det andre er: Når får vi svar på det vi har tatt opp her? Kanskje mest behagelig og ikke svare, men er det riktig og fornuftig?
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Vel nå vet jeg ikke habla's standpunkt atm... men om dere tenker lurt så kan dere besøke <mirc chatten> hvor habla er til alle tider. Om han er ved pc'n er noe helt annet, men han er som regel pålogget der ihvertfall.

Dermed kan dere få kontakt med ham.


"Humans use only 10% of their brain capasity at their best effort"
~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Vel nå vet jeg ikke habla's standpunkt atm... men om dere tenker lurt så kan dere besøke <mirc chatten> hvor habla er til alle tider. Om han er ved pc'n er noe helt annet, men han er som regel pålogget der ihvertfall.

Dermed kan dere få kontakt med ham.


"Humans use only 10% of their brain capasity at their best effort"
~Jazcan~

Vi har hatt kontakt og problemet er beskrevet for han, men det skjer liksom ikke noe mer for det.
Burde han ikke være her å gjøre jobben sin, i steden for å chatte på Mirc da?
I såfall får jeg ta enda en runde med innogames, for dette går jo ikke ann? Han kan da ikke sitte å bare ta i mot lønn uten å bidra med noe som helst?
 
Sist redigert av en moderator:

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Déjà vu

Hvor lenge skal denne diskusjonen gå.

Og er alltid Nofjon i spissen, samme karen når jeg var moderator :D Du gir deg aldri altså...


Som du poengterte så får ikke Admin gråsse med spenn av denne jobben, og tror lønna er bestemt ut ifra en viss antall fastsatte arbeidstimer i måneden om jeg husker rett.
Tror man kan si at Habla sansynligvis jobber endel overtid gratis for at vi skal ha en god spilleopplevelse.

Så syns dere heller kan ta dette opp med Innogames og ikke med admin&moderatorer som jobber for slikk og ingenting.
 

DeletedUser

Guest
Déjà vu

Hvor lenge skal denne diskusjonen gå.

Og er alltid Nofjon i spissen, samme karen når jeg var moderator :D Du gir deg aldri altså...


Som du poengterte så får ikke Admin gråsse med spenn av denne jobben, og tror lønna er bestemt ut ifra en viss antall fastsatte arbeidstimer i måneden om jeg husker rett.
Tror man kan si at Habla sansynligvis jobber endel overtid gratis for at vi skal ha en god spilleopplevelse.

Så syns dere heller kan ta dette opp med Innogames og ikke med admin&moderatorer som jobber for slikk og ingenting.


Dette har da ikke noe med mods å gjøre, men derimot CM, som ikke svarer på PM hverken in eller outgame.
Hvis han skal gi oss en god spillopplevelse, så bør han svare på de spørsmålene som rettes, og særlig en klage fra flere spillere på en avgjørelse som en Mod. feilaktig har tatt. DET er hans jobb faktisk.
Denne diskusjonen skal gå inntil vi får svar på hva som har skjedd, og til vi får en avklaring på den forskjellsbehandlingen som har funnet sted. En spiller har blitt tvungen til å slutte på grunn av dette, med det resultat at innogames taper penger her på grunn av en inaktiv toppledelse, og mod`s som får spille småkonger på egen hånd.

Du kan også være trygg på at Innogames er godt informert. Det har jeg sørget for, for dette går slett ikke ann. Jeg snakker ofte med de jeg, og kommunikasjonen begge veier er god. Habla skulle nå ha fått endel kopier tilsendt av disse, og er således klar over det.

Om Habla syntes lønna er for liten i forhold til å gjøre jobben sin, slik du beskriver, så får han enten ta det med IG, eller rett og slett overlate plassen sin til noen som gidder. Slik fungerer det da over alt.

Ser at du utnytter denne situsjonen til å peke på bare meg, Hansi, men hvis du tar på deg brillene, så ser du at flere her har tatt opp dette, i tillegg til mye annet som ikke fungerer. (Fks. fotokonkurransen som er en stor flause allerede) Så vidt jeg husker, ble vel de fleste i teamet du var med i også kicket, så det hjelper nok å si fra? Oppfordrer flere til det om de føler ting feil her.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Vi har hatt kontakt og problemet er beskrevet for han, men det skjer liksom ikke noe mer for det.
Burde han ikke være her å gjøre jobben sin, i steden for å chatte på Mirc da?
I såfall får jeg ta enda en runde med innogames, for dette går jo ikke ann? Han kan da ikke sitte å bare ta i mot lønn uten å bidra med noe som helst?

Kan være enig at det er leit at det tar slik tid, men som sagt så vet jeg ikke grunen til habla's fravær. Men til gjengjeld vet jeg har en er rimelig kar som ikke sitter på ræva uten å gjøre noe. Habla har også sagt at under tiden han ikke hadde internett (i sommer) så stablet det seg problemer opp, og dermed har han hatt en del å gjøre etter hans tilbakekomst.

Kanskje han ikke har kommet til din kølapp enda? Eller tror du at du går foran andre siden du maser høyest? Ok den var kanskje drøy, men virker litt slik. Som beskrevet tidligere så mottar moderatorene betaling i form av premium poeng og CM får lite honorar hver måned ved utførelse av en viss mengde timearbeid. Dette vet jeg og ved å ha tatt kontakt med Innogames stab tidligere i vår (09).

Som også nevnt så er det en viss mengde arbeidstimer som krever per uke, men utenfor dette trenger dem egentlig ikke å jobbe. Så overtiden dem bruker er gratis og burde takkes istedet for klages på at dem ikke har rukket en og en persons problem.

Men som sagt så er det ille at det har tatt slik tid, men jeg kan ikke besvare for Habla ettersom jeg ikke snakker med ham dag ut og dag inn. Evt om du har såpass problem med staben gang på gang, kanskje du bør gå til innogames istedet for mase her?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp