Moderatorene på TW

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Mange gode poeng der, noffe ;)
På enden av visa blir de fleste juksemakerene tatt, og det er vell noe av det viktigste. Angående support så har vi jo fått svar på det, og han har til og med sagt at det skal bli bedre.
Om noen har blitt behandlet feil, så har man jo også muligheten til å klage/anke. Går ikke anken gjennom, så har du rett og slett blitt behandlet rett :) Dessutten så blir du ikke straffet om du absolutt ikke har gjort noe som helst.

Tror ikke det er så mye mer å pirke på moderatorene nå. :D
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Til spillmodsene vil jeg si at det er svært viktig at alle behandles likt, for samme brudd på reglene. Her har vi sett forskjeller i straff, og det skaper seff. debatt og sinne.

Har du mulighet til å henvise til en sak som har blitt urettferdig behandlet i forhold til saker av samme regelbrudd?
 

DeletedUser

Guest
Har du mulighet til å henvise til en sak som har blitt urettferdig behandlet i forhold til saker av samme regelbrudd?

Hehe...skal vi se...dette ble litt vanskelig...åja, det var nesten jeg hadde glemt det :)
Dobermann fikk jo utestengelse med den samme straffen som alle andre som hadde brukt farmescript...nemlig at ingen kunne angripe kontoen mens utestengelsen varte.
Derimot ble denne straffen senere ENDRET, og adelsangrepene fra Outlaw bare rant inn rett etterpå hvor de så tok alle mine byer... ;)

Jeg skjønner veldig godt at moderatorne skal spille, og vil jo selvfølgelig bli gode venner med hverandre både i teamet, og som medlem av samme stamme i andre verdener. Det burde derimot ha vært en liten "diktator" på toppen, gjerne fra en annen server eks. Sverige, som har vett til å sette de enkelte moderatorer på plass når de så åpenlyst hjelper hverandre med det jeg vil kalle er GROV JUKS. Dette for å øke troverdigheten til TW og at det er noen vits å bruke på penger på dette spillet som nå fremstår som et korrupt møkkaspill.
 
Sist redigert av en moderator:

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Hehe...skal vi se...dette ble litt vanskelig...åja, det var nesten jeg hadde glemt det :)
Dobermann fikk jo utestengelse med den samme straffen som alle andre som hadde brukt farmescript...nemlig at ingen kunne angripe kontoen mens utestengelsen varte.
Derimot ble denne straffen senere ENDRET, og adelsangrepene fra Outlaw bare rant inn rett etterpå hvor de så tok alle mine byer... ;)

Fint eksempel, hadde nesten glemt saken. Jeg hadde Dobermann saken og helt siden første gangen jeg utestengte for fakescriptet har jeg aldri satt utestengelsen til attackable, ved den simple grunnen at jeg ikke var klar over dette samt at jeg synes at det var altfor strengt.

Han ble først bannet som ikke angripelig da dette ble oppdaget, men så snart Habla poengterte dette for meg så ble utestengelsen endret - tross vår skepsis da personen det gjaldt ble utnyttet grunnet utestengelsen. Det ble derfor en enten eller sak. Men når vi fikk vite at personene som angrep ikke bare visste om utestengelsen, men faktisk hadde et organisert angrep planlagt før utestengelsen vippet pinnen over på attackable siden.

Veldig beklagelig, men også en vanskelig sak.
 

DeletedUser

Guest
Fint eksempel, hadde nesten glemt saken. Jeg hadde Dobermann saken og helt siden første gangen jeg utestengte for fakescriptet har jeg aldri satt utestengelsen til attackable, ved den simple grunnen at jeg ikke var klar over dette samt at jeg synes at det var altfor strengt.

Han ble først bannet som ikke angripelig da dette ble oppdaget, men så snart Habla poengterte dette for meg så ble utestengelsen endret - tross vår skepsis da personen det gjaldt ble utnyttet grunnet utestengelsen. Det ble derfor en enten eller sak. Men når vi fikk vite at personene som angrep ikke bare visste om utestengelsen, men faktisk hadde et organisert angrep planlagt før utestengelsen vippet pinnen over på attackable siden.

Veldig beklagelig, men også en vanskelig sak.

Siden du spør, (Konkrete saker skulle visst ikke diskuteres på forum, men.) så siktet jeg også til samme sak. Jeg ble tatt på samme grunnlag, og kunne ikke angripes i perioden. En uke uten bevegelse på konto koster mye for det.
Dobermann kunne angripes, jeg kunne ikke, og andre igjen fikk opphevet sin straff. Klart det koker da?
Det at dere endrer fordi dere vet noen skulle angripe er utilgivelig faktisk. Det dokumenterer jo også den kommunikajonen som IKKE skal finne sted. Ikke bra dette

Spist er spist, men på bakgrunn av dette, så kom altså mitt utspill om å behandle alle likt. ;) Normalt burde dette vært kompensert. Det er min mening.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vel, dette farmescriptet fjernet jeg faktisk mange dager FØR jeg ble bannet, da jeg fikk tips om å sjekke om scriptet var lovlig. Jeg gikk inn på scriptsiden, og så at det ikke lenger var der, og at det var satt opp en side for de ENESTE lovlige scriptene å bruke.
3-4 dager etter at jeg hadde fjernet scriptet så blir jeg altså BANNET! Bare det er jo merkelig i seg selv.

Du sier at det var greit at kontoen ble satt til attackeable enda de andres kontoer ikke ble det, siden OUTLAW hadde planlagt en offensiv uansett!!!

Beklager at jeg ikke skjønner logikken, for jeg synes bare dette beviser grov juks på det aller ynkeligste lavmål.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg tror kanskje du skal forklare dette Habla. Slikt er slett ikke bra for lysten til å spille TW.
 

DeletedUser

Guest
Hadde igrunn vært fint med en uttalelse ifra Habla i denne saken.
 

DeletedUser

Guest
I denne saken, beklager jeg for mine negative kommentarer samt alle nedlatende kritikker på/mot moderatorene.

Dette er bare for vekke en diskusjon, om noe som bør tas tak i, Nofjon1 har kommet med et supert innlegg, om og hvordan det bør gjøres.
Moderatorene, De fleste har selv skrevet på denne posten og komet med beskytende innlegg om hva som er virkelig sant.
Dette er jo positivt, håper det er sant!
 

DeletedUser

Guest
Dette er bare for vekke en diskusjon, om noe som bør tas tak.

Virket ikke akkurat sånn etter førsteposten din, isåfall, mente du det kanskje på en inndirekte måte?

Men uansett, bra du beklager deg ovenfor moderatorene.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Vel, dette farmescriptet fjernet jeg faktisk mange dager FØR jeg ble bannet, da jeg fikk tips om å sjekke om scriptet var lovlig. Jeg gikk inn på scriptsiden, og så at det ikke lenger var der, og at det var satt opp en side for de ENESTE lovlige scriptene å bruke.
3-4 dager etter at jeg hadde fjernet scriptet så blir jeg altså BANNET! Bare det er jo merkelig i seg selv.

Du sier at det var greit at kontoen ble satt til attackeable enda de andres kontoer ikke ble det, siden OUTLAW hadde planlagt en offensiv uansett!!!

Beklager at jeg ikke skjønner logikken, for jeg synes bare dette beviser grov juks på det aller ynkeligste lavmål.

Nå synes jeg du skal ta deg selv litt i nakken her og dempe deg ned. Hvis det er slik at du er dobermann så var det JEG som fjernet scriptet ditt 3-4 dager før du ble bannet. Du ble ikke bannet på grunn av en misforståelse som ble rettet opp av Habla.
Du hadde ingen ulovlige script da du ble bannet, men så lenge du har hatt fakescriptet i hurtigbaren burde ikke du klage om at du har vært utestengt.
Det at jeg sier at det var greit at kontoen ble satt til attackable bare fordi det var koordinerte angrep mot deg uansett er fullstendig feil. Men, det var bare et lite argument av de mange jeg fikk når du ble bannet.

Husk også at du og andre skulle egentlig blitt bannet som attackable med det første og som sagt, saken her er ikke enkel og vil diskuteres i lang tid.

Jeg tror kanskje du skal forklare dette Habla. Slikt er slett ikke bra for lysten til å spille TW.

Siden du spør, (Konkrete saker skulle visst ikke diskuteres på forum, men.) så siktet jeg også til samme sak. Jeg ble tatt på samme grunnlag, og kunne ikke angripes i perioden. En uke uten bevegelse på konto koster mye for det.
Dobermann kunne angripes, jeg kunne ikke, og andre igjen fikk opphevet sin straff. Klart det koker da?
Det at dere endrer fordi dere vet noen skulle angripe er utilgivelig faktisk. Det dokumenterer jo også den kommunikajonen som IKKE skal finne sted. Ikke bra dette

Spist er spist, men på bakgrunn av dette, så kom altså mitt utspill om å behandle alle likt. ;) Normalt burde dette vært kompensert. Det er min mening.

Jeg er enig i mye av dette og jeg synes selv at det er lov å angripe andre når de har blitt bannet for ulovlig script er rimelig drøyt. Derfor har jeg foreslått for Habla å endre dette.


Habla var selv med å bestemme dette og vi synes begge at det var en drøy straff for Dobermann, men gode argumenter fra andre i saken måtte til for at vi endret Dobermann's utestengelse.

Det var siste ord fra meg i denne saken da jeg har viktigere ting å gjøre og har en følelse på at argumenter blir bare gjentatt.
 

DeletedUser

Guest
Vel, jeg trodde det var min KV som fjernet scriptet første gang. Jeg la det tilbake, fikk høre om tipset, sjekket ut, og fjernet det deretter for godt.
Jeg har ikke klaget på at jeg fikk straff, bare syntes hele greiene virket arrangert fra starten av når man ser på saken under ett...virket som jeg bare skulle fjernes kort & godt uten motstand.
 

DeletedUser

Guest
Finn feil:

Hendelsesforløp:

1) Vi skriver om godkjenning på siden om scriptet på hovedforum

2) RF sjekker da om vi har dette, på bakgrunn av det? ;)

3)
Minst 3 får straff for å ha det i hurtigbar. Minst 2 hadde ikke brukt det.
Alle 3 får noen dagers bann.

Straff:
Spiller A kan ikke angripes.
Spiller B kan angripes etter at mod og CM har snakket med noen?
Spiller C Får opphevet straffen. Han er i stammen til de som angriper B under bann
D) Stammen spiller B ble kuppet i, angriper han under Bann.
E) Mod bekrefter at den samme stammen hadde angrepsplaner på spilleren?
F) Mod bryter en TW regel, om diskusjon av en spesifikk straffeavgjørelse, men ok.. Du slipper med en infraction. :)

En av disse fører farmelogg, hvor det fremgår hyppighet. Koordinatene i scriptet var det samme som på hovedforum. Dette går altså på å ha det i hurtigbaren, ihht til Habla`s tidligere advarsel til alle. Ok, fair enought.

Men det er noe annet som ikke stemmer her vettu.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvor er moderatorene??

Jeg har sendt flere av dem meldinger helt tilbake til 1. september... :-S
 

DeletedUser

Guest
Spørs hvilke moderatorer du er ute etter, men jeg er alltid her på forumet. Sniker rundt ;)
 

DeletedUser

Guest
Han har ikke vært på på ein hel måned? wohoo, anarki.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp