Besvart Mulig og lage en soverden med avstemmning om pp bruk?

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Er det mulig og få til en verden der vi (spillere) får bestemme innstillingene om det blir pp-instillinger som marked osv,eller de vanlige fra v1 osv med de vanlig som kostet 60kr?
Kanskje en avstemning om vi vil ha pp tingen som er nå eller de gamle?

Så kan vi se hvor mange som vil ha de ny og de gamle pp-systemet
Så kan vi som spillere få bestemme,var det ikkje sånt at dakpao lovet en verden uten pp-instilingen som er no og ha vanlige sånt som det var på v1 v2 osv?

Eller blir det uaktuelt,da kanskje kan dere redd tw.no fra at de snart ikkje sitter at spillere...:)
 
Sist redigert av en moderator:

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Mulig og lage en verden med avstemmning om pp bruk?

Er det mulig og få til en verden der vi (spillere) får bestemme innstillingene om det blir pp-instillinger som marked osv,eller de vanlige fra v1 osv med de vanlig som kostet 60kr?

Så kan vi som spillere få bestemme,var det ikkje sånt at dakpao lovet en verden uten pp-instilingen som er no og ha vanlige sånt som det var på v1 v2 osv?

Eller blir det uaktuelt,da kanskje kan dere redd tw.no fra at de snart ikkje sitter at spillere...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hadde vært et pressmiddel å få frem noe slikt om folk boikotter en verden eller to på rad. Da MÅ det norske teamet gjøre noe for å få oss spillere tilbake. Kanskje "noe" da kunne være å la oss spille på en tilnærmet pp-fri verden for å se om interessen vår returnerer.

Er det noe vi kunne fått til tro?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Støttes dersom det er mulig, men da er det viktig å melde fra ordentlig om undersøkelsen ingame også, siden forumet ikke nødvendigvis er representativt for hele .nos mening(selv om jeg vil anta at meningene stemmer ganske godt overens)

EDIT: Og Redswan, jeg tror slike rebelske tanker kan få deg bannet på forum :awesome:
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Tviler sterkt, da hadde Inno "straffet" oss tilbake med å fjerne .no og laget en .sk (skandinavia) fortsatt med like mye pp bruk...

-A
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
bare gi opp .no og joine annenvær verden på .net hvor det bare er pk, ka og fa that's my plan ^^
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
.sk hadde jo i såfall vært bedre. Mer spillere hadde ikke vært så ille.

En boikott hadde vært utmerket, da kunne vell teamet endelig fått opp øynene selv, men det kommer aldri til å funke å få med alle på det. Selv mange av de etablerte blir å spille fordi de beste boikotter. (yeah, en bedre sjanse for å vinne).

Men jeg boikotter lett.
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Kan vi ikke spørre Anonymous om å hacke seg inn på .nos server, og gjøre alle verdenene til: PK, FA og KA ONLY?
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Tror de kunne gjort det litt vanskeligere å endre tilbake. Men DET tror jeg kunne resultert i banning.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
News news,

Anonymous declares war on tribalwars.no for permanent ban (støttes)

-A
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kanskje vår kjære Dakapo kan presse litt ekstra på Inno igjen, og holde oss mer orientert på hvordan det går?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Er det mulig og få til en verden der vi (spillere) får bestemme innstillingene om det blir pp-instillinger som marked osv,eller de vanlige fra v1 osv med de vanlig som kostet 60kr?

Så kan vi som spillere få bestemme,var det ikkje sånt at dakpao lovet en verden uten pp-instilingen som er no og ha vanlige sånt som det var på v1 v2 osv?

Eller blir det uaktuelt,da kanskje kan dere redd tw.no fra at de snart ikkje sitter at spillere...

Verdener uten premiumfunksjoner blir ikke å skje dessverre. Det jeg har lovet derimot, er at jeg skal holde hp/classic tom for (unødvendige) premiumfunksjoner. Der er det i alle fall jeg som bestemmer, inntil videre.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Verdener uten premiumfunksjoner blir ikke å skje dessverre. Det jeg har lovet derimot, er at jeg skal holde hp/classic tom for (unødvendige) premiumfunksjoner. Der er det i alle fall jeg som bestemmer, inntil videre.

Lag en HP med vanlig verden innstillinger da, å ikke sånn rask (går for fort for meg) :( Mulig det ikke er mulig men?
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Speeden på nåværende hp er 2 (kind of lav iallefall), så det er mulig, men usikker på om det vil la seg gjøre å ha det to ganger på rad (av praktiske årsaker altså).
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
2 er også for høyt for meg :p derfor jeg spør om det er mulig med en lik en vanlig verden. Men sikkert ikke siden de må være ferdige innen en viss tid.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
2 er også for høyt for meg :p derfor jeg spør om det er mulig med en lik en vanlig verden. Men sikkert ikke siden de må være ferdige innen en viss tid.

Hastigheten på hp kan godt være 1, men varigheten er maks 6 mnd. Er derfor litt usikker på hvor mye en faktisk får utrettet før den er over.
 
Topp