Besvart Mulighet for og få til en Old school verden(v14)

DeletedUser

Guest
Hei er det en mulighet eller ei sjangs i havet for å få til en Old school verden som neste verden(v14)? dette vil da si


*Alle premium funksjoner untatt premium konto blir fjernet
*Noen scripts blir bannet feks. Fake/nuke/farme scriptet aka koordinat scriptene
*ikke flagg
 

DeletedUser

Guest
Nå skal jeg spille djevelens advokat her, og være litt slem mot dette forslaget. Punktvis...

Premiumfunksjonene er så vidt jeg veit kommet for å bli. Hvis jeg ikke surrer helt, så er det usannsynlig at det kommer verdener uten veldig, veldig mange premiumfunksjoner. Hvorfor? Fordi jeg antar at InnoGames tjener penger på det. Ja, det er mange som snakker om å slutte på grunn av alle premiumfunksjonene, men ikke mange gjør det. Hvor mange er det som kjøper noen ekstra tusen premiumpoeng for å benytte seg av disse funksjonene? Mange. InnoGames er en bedrift, og dette er nok en funksjon de tjener penger på. Da vil det fortsette.

Banning av enkeltskript kan være upraktisk. JavaScript kjøres i brukeren sin nettleser, og kan derfor lett implementeres slik at det er umulig for teamet å spore om de er i bruk. Nå er det noen som foretrekker å holde seg til reglene selv om man kan bryte dem uten å bli tatt (unntatt de teite reglene, ingen bryr seg om dem), men det er mange nok av de som ikke bryr seg nevneverdig.

Flagg... okay, her har jeg ikke noe fornuftig å si.

Old School er et begrep som irriterer meg. For de av oss som hadde holdt på en stund er V1, som jeg antar det henvises til her, en verden full av nye fancy og irriterende ting. Slik som gullmynter, paladin og de utrolig teite bueskytterne. Det er, for meg, overhodet ikke "old school". Begrepet er høyst subjektivt, og brukes stort sett til å glorifisere de innstillingene som var mye i bruk når man selv startet å spille. Jeg trenger nok ikke å forklare hvorfor dette er, vel, teit.

kan jeg forstå at dette kun er begrenset til TW.no, og i så fall antar jeg at V1 og V2 (som hadde veeeeldig like innstillinger) kan regnes som old school. Det ironiske her er selvfølgelig det at koordinatskript ikke var forbudt i begynnelsen av de to verdenene. De var bare ikke spesielt mye brukt, og hallelujah noen greide å lage et spektakulært bråk om det etter hvert. Men forbudt? Niks. Nope. Njet.

[/rant]

Men bare så det er sagt så støtter jeg forslaget om en slik verden. Høres koselig ut.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg støtter virkelig dette forslaget, men jeg frykter at Grim har veldig rett i det han skriver.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det nytter ikke banne script, så jeg ser ikke poenget i å støtte dette forslaget.
Men jeg kan anse det som mulig å få til en verden der det kun finnes PK, KA, og FA. :)

Og det støtter jeg, selvsagt.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Innogames har skremt bort 70% av folka som var på tw.no.. Kommer nok aldri til og bli en svær verden på .no med den lacky reklameringen som er..

Oh, you forgot to add; 12k barbz <3
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Er greit nok med premiumfunksjoner, men er det noe som ikke kan være med på videre verdener, så er det å kunne kjøpe seg gullmynter. Premiumfunksjonene hjelper deg en del, men det er ikke det som gjør at du vinner. Derfor er det greit at de er med (bruker de aldri).
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Hadde vært veldig fint med en ny "gammel" v uten alt det nymotens fjaset som har kommet etter hvert.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Det at ikke mange slutter av pp greien forstår jeg, men det vil ramme meg ekstremt hardt og jeg blir nødt til å slutte da :(

Siden jeg ikke ønsker å kjøpe meg til seier
 

DeletedUser

Guest
Det nytter ikke banne script, så jeg ser ikke poenget i å støtte dette forslaget.
Men jeg kan anse det som mulig å få til en verden der det kun finnes PK, KA, og FA. :)

Og det støtter jeg, selvsagt.

Med et litt våkent team kan man fort se om noen bruker koordinatscripte til og fake med. med gamle metoden kan jeg selv greie 1k på 1 time mens med koordinat scripte er jeg oppe i 4-5k per time

Ka kan gå greit men ikke Fa da det vil bli for enkelt og farme seg til toppen uten Fa og koordinatscripte så må man gå in for å gjøre en innsats for og farme mye
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Du kan muligens påstå det, men det kan bli litt for tynt bevismessig. Man kan ikke være helt sikker på det, og da må skjønn brukes i avgjørelser. Og erfaringsmessig har jeg sett at spillere reagerer sterkt når det kommer til avgjørelser der ikke faste beviser er lagt til grunne.
 

DeletedUser

Guest
I sensed your cheatin' presence through the Force!

...jupp, jeg kan se hvordan det kan være et problem å dømme noen på det grunnlaget.
 

DeletedUser

Guest
Hei er det en mulighet eller ei sjangs i havet for å få til en Old school verden som neste verden(v14)? dette vil da si


*Alle premium funksjoner untatt premium konto blir fjernet
*Noen scripts blir bannet feks. Fake/nuke/farme scriptet aka koordinat scriptene
*ikke flagg

Istedet for å banne farme-scripts så heller gjør det om til limited haul så man slipper farme-scripts. Så kan dem som vil bruke koordinat scripts. Blir vansklig å vite hvem som farmer urealistisk mye og hvem som ikke gjør det ellers...
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
No-haul, ikke limited, limited gr de spillerne som har vært der lengre en stor fordel :eek: synes jeg

Men no haul gir jo de som har vert der lengre samme fordel? De som starter senere har lavere ressfelt enn dem som startet med en gang, og blir dømt til å holde seg bak dem, også.
 
Topp