Multiaccounting

DeletedUser

Guest
Kom til å tenke på en annen ting...det her vil jo egentlig i praksis bety at internadling i all hovedsak er ulovlig.:(
 

DeletedUser

Guest
Kom til å tenke på en annen ting...det her vil jo egentlig i praksis bety at internadling i all hovedsak er ulovlig.:(

Ja, det er på en måte det... Har hørt fra flere hold at det egentlig ikke er lovlig før, men det er jo utbredt her at jeg har liksom bare tenkt vi har andre regler :p
Får spørre waylander om en utdypning ang. internadling. får vi vil jo alltid vite om noen slutter, men det er kanskje ikke lov å sende ut troppene deres for dem. Eller noe i den duren :p
 

DeletedUser

Guest
[15:33:10] Glitter sier : kom opp spørsmål ang internadling
[15:33:17] Glitter sier : altså, noble brukere som slutter, lov eller ikke?
[15:33:35] Waylander sier : det kan de, men de kan ikke sitte spilleren mens de gjør det
[15:34:20] Waylander sier : å adle en som har sluttet ville være det samme som å adle han når kontoen er slettet, men ser jo helst att de sletter seg først så byene blir gråe
[15:34:53] Waylander sier : ellers så er det ikke noe spesifikt i reglene om det, bare de ikke sitter personen
 

DeletedUser

Guest
[15:33:10] Glitter sier : kom opp spørsmål ang internadling
[15:33:17] Glitter sier : altså, noble brukere som slutter, lov eller ikke?
[15:33:35] Waylander sier : det kan de, men de kan ikke sitte spilleren mens de gjør det
[15:34:20] Waylander sier : å adle en som har sluttet ville være det samme som å adle han når kontoen er slettet, men ser jo helst att de sletter seg først så byene blir gråe
[15:34:53] Waylander sier : ellers så er det ikke noe spesifikt i reglene om det, bare de ikke sitter personen

Mkay. Men i.h.t. reglene kan man jo ikke fortsette å spille når man har sluttet. Når man internadler en som har sluttet,men som ikke har kv, men som sender ut sine egne tropper slik at stammemedlemmer kan adle byene,det vil jo være et brudd på regler,eller?
 

DeletedUser

Guest
Mkay. Men i.h.t. reglene kan man jo ikke fortsette å spille når man har sluttet. Når man internadler en som har sluttet,men som ikke har kv, men som sender ut sine egne tropper slik at stammemedlemmer kan adle byene,det vil jo være et brudd på regler,eller?

Slik jeg tolker dette her, så betyr det at han kan selv sende ut alle troppene sine, eller informere om at han har sendt dem til en spesifikk by og at de andre er tomme, så kan de andre adle byene hans. Men ingen har lov å sitte kontoen og fjerne troppene mens stammen adler han.
 

DeletedUser

Guest
Slik jeg tolker dette her, så betyr det at han kan selv sende ut alle troppene sine, eller informere om at han har sendt dem til en spesifikk by og at de andre er tomme, så kan de andre adle byene hans. Men ingen har lov å sitte kontoen og fjerne troppene mens stammen adler han.

Jeg kan si med engang at mot denne regelen har vi i såfall syndet mye. Og vi er sikkert ikke de eneste. Men den korrekte fremgangsmåten for å slutte,om man skal internadles, vil da bli:

1) Send alle tropper til bestemte byer.
2) Informer stammen om status i byer,send troppeoversikt gjerne.
3) Meld ifra at en slutter.
4) Log ut og aldri inn igjen.

Gjør en det slik vil reglene være overholdt.
 

DeletedUser

Guest
jeg tror nok alle har syndet på dette punktet her, så det vil jo være umulig å gjøre noe annet her enn i kontovakt tilfellet som først ble nevnt. Det må informeres om at det er ulovlig fra NÅ av, også ta det derfra. :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Slik jeg tolker dette her, så betyr det at han kan selv sende ut alle troppene sine, eller informere om at han har sendt dem til en spesifikk by og at de andre er tomme, så kan de andre adle byene hans. Men ingen har lov å sitte kontoen og fjerne troppene mens stammen adler han.

Da kan vi vel banne halve over halve v1 allerede. ;)
 

DeletedUser

Guest
1) Send alle tropper til bestemte byer.
2) Informer stammen om status i byer,send troppeoversikt gjerne.
3) Meld ifra at en slutter.
4) Log ut og aldri inn igjen.

Gjør en det slik vil reglene være overholdt.


Enig ;)
 

DeletedUser

Guest
Hva faen skjer med reglene nå?
Er jo blitt heilt korka jo!

Glad eg slutta!!!
 
Topp