n00bs?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Stammen n00bs? er latterlig.
De angriper egne medlemmer, og kaster ut medlemmet som blei angrepet av sine medmedlemmer uten grunn.
THKO aka Teacle er spilleren som er latterlig.

Er dette bare ett tegn på at de var redd for konkuranse, å måtte prøve å ta spilleren ned på feigeste måte?

Creeds til n00bs?.



Angriper: xxxx
Opprinnelse: xxxx

Antall: 0 0 230 10 0 0 0 0 0 0
Tap: 0 0 230 10 0 0 0 0 0 0
 
Sist redigert av en moderator:

Awesome Dude

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
zomg! duster som angriper folk uten å følge dine regler! de må være kjempe slemme og super teite!
 

DeletedUser

Guest
"Cry me a river, build me a bridge, and get over it!" Dette går vel, siden det er et sitat?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå blir det litt mye engelsk her dere, så nå må jeg be dere holde til det språket som er tillatt her inne:)
 

DeletedUser

Guest
Du sa at stammen n00bs er latterlig. Nei. Bare pågrunn av at en av spillerne ikke liker deg for hans egen grunn og angrep deg. Du tar det som om det er alle. En spiller.
Du hadde gården i level 17, 400 øks, 250 lett kavaleri når du hadde over 1k poeng. Det er kanskje ikke en grunn for å angripe, men du sir, har poenghoret i One Hit KO's territorie lenge nok.
Hvor stor konkurranse var du for Ian? Han var timer unna deg. Kanskje konkurranse for meg? Nesten ikke, jeg har speidet 400 poeng spillere som har brukt mer gårds plass enn deg.
 
Sist redigert av en moderator:

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Du sa at stammen n00bs er latterlig. Nei. Bare pågrunn av at en av spillerne ikke liker deg for hans egen grunn og angrep deg. Du tar det som om det er alle. En spiller.
Du hadde gården i level 17, 400 øks, 250 lett kavaleri når du hadde over 1k poeng. Det er kanskje ikke en grunn for å angripe, men du sir, har poenghoret i One Hit KO's territorie lenge nok.
Hvor stor konkurranse var du for Ian? Han var timer unna deg. Kanskje konkurranse for meg? Nesten ikke, jeg har speidet 400 poeng spillere som har brukt mer gårds plass enn deg.

Det å tillate sine medlemmer å gjøre dette er vel ikke helt sånn det skal være? Mot ett medmedlem.
 

DeletedUser

Guest
Det skjer faktisk i flere stammer, men det er jo totalt umoralsk
 

DeletedUser

Guest
Nå er vell ikke n00bs? lik en tradisjonell stamme? Fra mitt synspunkt, mer en samling av gode spillere enn en stamme.
 

DeletedUser

Guest
Nå er vell ikke n00bs? lik en tradisjonell stamme? Fra mitt synspunkt, mer en samling av gode spillere enn en stamme.

Helt enig her, mener jeg kjenner et par i stammen som ikke står bak en slik avgjørelse.

Det vil vel alltid forekomme uheldige rekruterings valg, men dette er jo helt klart umoralsk...men men sånn kan det gå
 

Awesome Dude

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
wooow, så hvis jeg har skjønt handligsforløpet riktig så går det noe ala dette:
elimin@tor blir med i "n00bz"
de spiller sammen i en stund
en av medlemmene blir sure på elimin@tor og skviser ham
elimin@tor blir sur
elimin@tor lager en små dårlig klage tråd hvor han bruker ordet latterlig for mye

skjønner ikke helt hvordan du klarer å få dette til å bli noe å snakke med resten av verdnen om, alle stammer fungerer forskjellig, noen har stramme regler for hva man gjør, andre gir f og lar folk gjøre som de vil.

Personlig ser jeg ikke hvorfor folk er så opprørt over dette, jeg ser bare en krangel som burde bli løst innad i stammen og en som er bitter for å bli cleara....
 

DeletedUser

Guest
Hard på flaska? Er ikke noe galt i å være glad i alkoholrus!
 

DeletedUser

Guest
Og sånn btw, dette er et spill om du skulle ha glemt det, fins andre ting å legge seg ned og grine for.
 

DeletedUser

Guest
Hadde du virkelig så lite tropper med så mye poeng? lol.
 

DeletedUser

Guest
Elimin@tor, nå synes jeg du er latterlig. Når du hadde dette innkommende angrepet satt jeg, GF og Extreme Failarmer oppe store deler av natta for å prøve å finne ut hva som skjedde og vi prøvde å hjelpe deg. Er ikke vår feil at du ikke klarer å være pålogget for å dodge. Du kunne jo bare brukt en vekkerklokke elns..
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Hadde du virkelig så lite tropper med så mye poeng? lol.

Alle har en forhistorie og grunn på en verden, jeg har min.


Og sånn btw, dette er et spill om du skulle ha glemt det, fins andre ting å legge seg ned og grine for.

Og sånn btw, på en forum skriver man. Jeg skriver min mening, har du ikke noe bedre å komme med enn den der kan du bare la være å kommentere.
Bare fordi jeg ikke er i vennegjengen din er det galt at jeg skriver på forumet? Nei, skjerp deg.


Elimin@tor, nå synes jeg du er latterlig. Når du hadde dette innkommende angrepet satt jeg, GF og Extreme Failarmer oppe store deler av natta for å prøve å finne ut hva som skjedde og vi prøvde å hjelpe deg. Er ikke vår feil at du ikke klarer å være pålogget for å dodge. Du kunne jo bare brukt en vekkerklokke elns..


Dere prøvde å hjelpe meg ja, og det er jeg takknemmelig for. Men jeg blei alikevel sparket ut av stammen fordi jeg blei angrepet av 2 andre kontoer i stammen.
 

Awesome Dude

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Alle har en forhistorie og grunn på en verden, jeg har min.
right, du er sikkert den første som sier at grunnen til at du ikke har tropper er fordi du har en grunn.. makes sense

Og sånn btw, på en forum skriver man. Jeg skriver min mening, har du ikke noe bedre å komme med enn den der kan du bare la være å kommentere.
Bare fordi jeg ikke er i vennegjengen din er det galt at jeg skriver på forumet? Nei, skjerp deg.
og sånn btw, han klagde ikke på at dere ikke var venner, han klagde over at hele denne tråden er ikke no mer enn at du syter over å ha blitt cleara, og passer på at hele verden får med seg at noen var slemme mot stakkars lille deg.

Dere prøvde å hjelpe meg ja, og det er jeg takknemmelig for. Men jeg blei alikevel sparket ut av stammen fordi jeg blei angrepet av 2 andre kontoer i stammen.
selvom jeg ikke er i ex-stammen din og derfor ikke kjenner den indre politikken så nøye. Kan jeg tenke meg fram til at du ble sparket ut av samme grunn som at de angrep deg, ikke at du ble sparket ut fordi de angrep deg :0
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Du kler virkelig ikke å snakke om ting du ikke har peiling på. Jeg blei angrepet helt uten grunn.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp