n00bs?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Du sa at stammen n00bs er latterlig. Nei. Bare pågrunn av at en av spillerne ikke liker deg for hans egen grunn og angrep deg. Du tar det som om det er alle. En spiller.
Du hadde gården i level 17, 400 øks, 250 lett kavaleri når du hadde over 1k poeng. Det er kanskje ikke en grunn for å angripe, men du sir, har poenghoret i One Hit KO's territorie lenge nok.
Hvor stor konkurranse var du for Ian? Han var timer unna deg. Kanskje konkurranse for meg? Nesten ikke, jeg har speidet 400 poeng spillere som har brukt mer gårds plass enn deg.

= grunn?
 

Awesome Dude

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
seså, da har vi grunnen da :0

og som et lite sidenotat, jeg kler virkelig å snakke om ting jeg ikke har peiling på! B-)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Diskusjon rundt straffer er ikke tillatt på forumet, og det vet dere utrolig godt!
 
Reaksjonspoeng
3
Bare for å få ting litt på det rene... Er Ian=OHKO?

Og er det vanlig å angripe medlemmer av stammen sin som ikke presterer? Sorry at jeg nevner det, men er det ikke litt... Tjaa... Diktatorisk? elns?
 
Sist redigert:

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Ian = THKO.

Jeg blei angrepet fordi Ian fikk lyst til det, ingen grunn.
Vet ikke hvem som burde blitt kastet ut jeg, han som er tom for tropper, ikke jeg :)

Legger til: Ian spiller nå dual på OHKO sin konto :)
 
Reaksjonspoeng
3
For å fortsette Awesome Dude sitt awesome hendingsforløp:

THKO angriper deg, men failer.
Du blir kastet ut.
THKO tåler ikke å miste troppene sine, så han begynner å spille dual på en annen konto?

Har jeg misforstått? Glemt noe? Merker jeg er i det retoriske hjørnet idag. :cool:
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Tja, dere glemmer at det der var maximum 1/4 av troppene til Ian, da :) Resten ble sendt på 5 andre spillere - meg inkludert. Han kunne fortsatt å spille som Treacle, men både han og Luke har mindre tid til TW nå, så de tenkte at i stedet for å slutte kunne de spille sammen. Lurt, ikke sant?
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Jeg hadde 2 slike angrep på meg, ett med øks og ett med lett kav. Jeg har også klarert han flere ganger etter dette :)
 

DeletedUser

Guest
Ian sluttet rett etter de angrepene. Han spilte ikke på kontoen når du sendte angrep, eller, han gjorde ingenting for å forsvare seg.
 

DeletedUser

Guest
Grunnen for at du ble angrepet var vel fordi vedkommet hadde hørt at du hadde prøvd å få han banna + fylla?

Såh, helt ute ngrunn er det vel ikke Fred? ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Da stenger jeg tråden da det resulterer i diskusjon rundt straff og annet som ikke hører til i denne tråden!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp