Natteravner velkommen :)

DeletedUser

Guest
Vær vennlige mot de som er vennlige tilbake. Scar er typen og bli venn med når det gjelder IG selvom han sikkert er en knall fyr in real ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Peera , bare ikke bry deg. Skal man være på dette forumet må man regne med at mr eplekjekk kommer med dårlige og små frekke kommentarer hele tiden , men Hey! vi får jo noe og le av ganske ofte vel? :awesome:

Joda, det er artig at dere sitter å ler :) bare husk at dere har det gøy på deres egen bekostning samtidig :) Ingenting er som å le av seg selv!

Hmm er vel sant det... men jeg prøver å være vennlig mot motstanderen....så det første som skjer er at scar kommer ut av ingenting.. synes nå det er svært unnødvendig

Kommer ut av ingenting? Whyy??o_O Jeg har vært på v1-forumet i 4 år jo, så du må ikke komme her!

Vær vennlige mot de som er vennlige tilbake. Scar er typen og bli venn med når det gjelder IG selvom han sikkert er en knall fyr in real ;)

Jeg er både kjempekjekk og rimelig grei både IG og RL!
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
altså må si meg enigt med peer her scar :)

du er alltfor negative mot folk som ikke er i din stamme :)

respekter dine motstandere og aldri undervurder dem :) kan bli din største tabbe :)
 

DeletedUser

Guest
Siden enkelte i JPTG plutselig ville adle litt om natten, så stoppet jeg det og sendte litt tilbake :) Two birds with one stone.

Synd jeg ikke har mer tid til å ha det litt gøy :(
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
jaja MD stopp å klag, Wic er ganske flinke på det. Dere natt adler selv, kanskje det var litt payback
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Siden enkelte i JPTG plutselig ville adle litt om natten, så stoppet jeg det og sendte litt tilbake :) Two birds with one stone.

Synd jeg ikke har mer tid til å ha det litt gøy :(

Ryktes at den "nattadlingen" din ikke ble så vellykket likevell? :twisted:
 

DeletedUser

Guest
Sparer opp adels til jeg har akkurat nok til å adle ned resten av JPTG alene! MOAHAHAHAHA!
 
Topp