Natteravner velkommen :)

DeletedUser

Guest
Er ikke alltid jeg følger med på hva som faktisk SKJER på skype ;) Men vi beveger oss off topic :eek:
 

DeletedUser

Guest
Her er noen få stikkord som kan gjøre det lettere for dere...

H.F.O utgjør en liten trussel for oss, derfor fokuserer vi ikke alt for mye på de.
BOL tar byer av oss, vi tar byer av de. En slitsom og langsom krig. Stillestående er en god beskrivelse.
RNG faller som dominobrikker.

H.F.O tror de er er den beste stammen siden de klarer å ta så "mange" byer av HVIB.
BOL har en mer "ingen vil noensinne slå oss" tankegang.
RNG har og vil alltid ha en offensiv tankegang der angrep er det beste forsvar. Det funker til dels, men når de som blir angrepet ikke gidder å forsvare seg engang, da sliter de litt.. Men hey! De tenker jo bare at "vi kan bare adle grått langt tilbake i RNG land og bygge oss opp igjen.. så det gjør ikke noe om vi mister byer".

IB har en tankegang som går ut på at til tross for ekstremt press fra 3 stammer, har vi klart å holde stand og nå vinner over en av de.. Så har det utviklet seg en "dette kan vi faktisk klare" tanke.
HVIB har en mer avslappende hverdag (i forhold til IB) der de kan fokusere mer på angrep og støtting av fronten.
Viking vet jeg svært lite om, men det virker som de er ved veldig godt mot :)

BOL og H.F.O er venner, men er ikke så aktive allierte som IB og HVIB.
BOL og RNG var allierte og har nå gått "tilbake" til IAP som følger av konflikter i både ledelsen og medlemmene generelt.
RNG og H.F.O har bare en IAP og snakker sikkert aldri med hverandre i det hele tatt. Fjerne slektninger eller noe..

Til tross for at BOL+RNG+H.F.O er mye større enn IB fam, har de ikke en eneste gang gjort et felles koordinert angrep. Elendig til ingen støtte mellom seg og dårlig kommunikasjon generelt.
Her er det bare IB og HVIB og viking som har utmerket seg.

Syntes det er artig hver gang jeg blir kalt for en noob også. Hvordan klarer en noob å få 420 mill ODA og 320 mill ODD? Adle mest av alle av fienden med over 900 erobringer og adle x antall fiendebyer som KV for andre? Hmm.. Eneste argumentene jeg har fått på det er at jeg er dårlig til å sende adelstog de få gangene jeg har gjort det, dårlig oppfølging av støtte og dårlig generelt. Hvis det er ønskelig, kan jeg godt finne fram rapporter på hvor mye skade jeg har gjort som KV og hvor lite det skal til for å adle. I tillegg er det bare å se på hvor mye ODD jeg har fått i det siste og sammenligne det med hvor mange byer jeg har mistet. Lurer virkelig på om bgm ville hatt meg i nærheten av seg eller om det bare er en taktikk for å prøve å overbevise andre om at "se her, jeg er best".

En siste ting er jo en mulig krig mellom BOL og RNG. RNG ville tjent litt på det i form av økt aktivitet, men de ville tapt katastrofalt med byer på kort tid og så ville de opplevd at spillere ville joinet BOL. Det er kanskje noe som skjer allerede.

Og fra forumene til RNG har jeg også lest at det er mange som vil komme til fronten for å krige med spesifikt meg, noe jeg gleder meg til. Narne og The Eagle har alt adlet litt. Men de føler seg ikke trygge før de har sendt 200 000 tropper ++ til byene sine. Om det er fordi de er redde eller ikke, det kan jeg ikke svare på. Men kan jo spørre bowling mästare hvordan det var da han adlet de første frontbyene ved meg. Eller da Capitan22 nå har angrepet meg i ca 3 måneder og endelig startet litt adling.. Som nå har resultert til at hun snart har mistet alle de og x antall def byer som var i de byene.

Jeg har alt sagt at jeg ikke skulle post på forumet før.. ikke tving meg til å gjøre det igjen.. denne gangen for alltid.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
du er for redd til si noe negativt om din egen stamme familie det som er problemet det lett snakke drit om andre vetdu :D
 

DeletedUser

Guest
MD... Hvem har tvunget deg til noe som helst her? Så vidt jeg kan se var det du som startet den der "dere er idioter"-greia. Javel, jeg har ikke fulgt så nøye med i ordvekslingen mellom deg og bgm, men alvorlig talt? Iallefall har ikke jeg begynt å bruke nedsettende ord om folk...

Ut fra hva jeg så kom den kommentaren ut fra det blå uten noen direkte sammenheng med din prat med bgm, og jeg svarte på den. Beklager om du tok det ille opp, men det var faktisk ikke jeg som begynte dette her.

Og en ting til... dersom du er så sikker på at du er så god, skulle man ikke tro at noen "du er noob"-kommentarer ville ha så stor effekt. Dersom du vet at noe ikke stemmer så trenger du ikke å bry deg med det ;) That simple!

Jeg er helt sikker på at det er noe her jeg har misforstått eller noe, men slik er det iallefall det virker for meg :eek:

EDIT: Har ikke glemt hvor utrolig kjedelig det var her uten deg på forum... så har ikke lyst til å provosere deg til å slutte :(
 

DeletedUser

Guest
Jeg er bare så lei av at andre prøver å sette meg i et dårlig lys når det virker som de ikke er av den smarteste sorten.
Er også ganske deilig å motbevise alle de latterlige anklagene.

Hvorfor skulle jeg si noe vondt om stammen min når jeg ikke mener det er noe vondt å si?
 

DeletedUser

Guest
Er ingen som liker å være negative om sin egen stamme :) Og dersom stammen gjør noe kritikkverdig er det ikke ønskelig å ta det "out in the open" på offentlig forum, det lønner seg å løse problemer innad i stammen før utenforstående får tid til å blåse det opp med all verdens konspirasjonsteorier :D

Og jeg gjentar: Dersom det er noen du ikke anser for å være av "den smarteste sorten", hvorfor gidde å bry seg med hva de sier? Sett med den logikken blir alle nedsettende kommentarer som "du er dum" og andre ting som spiller på en persons intellekt, mentalitet eller lignende, på noe av det laveste nivået det går an å fremskaffe. Dersom det er så åpenbart så burde det være mulig for alle andre også å se det... right? ;)

Poenget mitt er vel at alle er for opptatt med å verne sin egen plass, og at det lett skaper en negativ stemning på forumet. Det gjelder forsåvidt alle. Hvorfor må man tråkke på andre for å hevde seg selv? :)
 

DeletedUser

Guest
Poenget mitt er vel at alle er for opptatt med å verne sin egen plass, og at det lett skaper en negativ stemning på forumet. Det gjelder forsåvidt alle. Hvorfor må man tråkke på andre for å hevde seg selv? :)

Ta en titt rundt på forumet og sjekk hvor mange gange folk har snakket ned på meg. Det er ikke få ganger. De aller fleste gangene har jeg ignorert det, men selv jeg får nok av og til.
 

DeletedUser

Guest
Kan være greit å lufte ut sinnet ved å dra til en pute eller noe :eek: Men å ta en avgjørelse når du er sur kommer det ingenting godt ut av :)
 

DeletedUser

Guest
Kan være greit å lufte ut sinnet ved å dra til en pute eller noe :eek: Men å ta en avgjørelse når du er sur kommer det ingenting godt ut av :)

Foretrekker heller en lang tur på byn. Kanskje jeg oppdaterer "statusen" min her i helga 03:00 på natta eller noe :D
 

DeletedUser

Guest
Lurer virkelig på om bgm ville hatt meg i nærheten av seg eller om det bare er en taktikk for å prøve å overbevise andre om at "se her, jeg er best".

Min mening var ikke å henge deg ut, eg såg/ser på dette som en artig ordveksling der begge brukte store ord. Kun for å skape litt liv på forum.


Vist det du viser er ditt beste så har eg noen av mine ord i behold, du tok 3 byer første natt dere angrep. Det er alt du har gjort:D Eg hadde 200 deff byer ute oss andre fra k85 når dere startet, eg brukte 3 dager på å få noe hjem. Ærlig talt, du hadde ikke tatt de 3 byene vist eg hadde hatt tropper. Det tror eg dagene etter har vist siden alt har gått i mur.


Nå virker det som du har gitt opp, kom et tog kl.01.30 i natt, men ellers stille og rolig:D


H.F.O tror de er er den beste stammen siden de klarer å ta så "mange" byer av HVIB.

Vi tror ikke vi er den beste stammen, langt der i fra. Har kun påpekt at vi er bedre en HVIB/IB på stats. Når det gjelder HVIB så sier det seg selv at stammen blir litt latterliggjort når de største og mest aktive spillerne må ha kontovakt hver gang de får angrep og når det skal sende angrep/adel på HFO. (Grå byer og intern adling ser det ut som dem greier selv for øyeblikket:D)
 

DeletedUser

Guest
Hey, jeg 3 byer i pluss og du 3 byer i minus.
Er også litt vanskelig å sende adels mot en som er online 24/7. Jeg er spiller kanskje 1/10 av det du gjør nå, så syntes det er godt nok.

Du er oppe til 03 eller noe og står opp 0600 for å sende adelstog. Sender adelstog på skole/jobb også. Jeg har faktisk bedre ting å gjøre.
 

DeletedUser

Guest
Hey, jeg 3 byer i pluss og du 3 byer i minus.

Nå glemmer du de 11 byene som eg tok av deg/oddy i dagene før, så det blir strengt tatt 8 i minus på dere og 8 i pluss på meg:D Sorry, nå glemte eg de 3 eg tok i dag, så eg vist i 11 pluss igjen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hey, jeg 3 byer i pluss og du 3 byer i minus.
Er også litt vanskelig å sende adels mot en som er online 24/7. Jeg er spiller kanskje 1/10 av det du gjør nå, så syntes det er godt nok.

Du er oppe til 03 eller noe og står opp 0600 for å sende adelstog. Sender adelstog på skole/jobb også. Jeg har faktisk bedre ting å gjøre.

Nå skyter du deg i foten kraftig... Ikke bare med luftgevær, men minst hagle, rifle eller 12,7...

Du lager en tråd som du kaller "Natteravner velkommen :)" og sender selv angrep til alle døgnets tider, og så klager du på aktiviteten hos enkelte? det blir rett og slett for dumt. Faktum er at du har problemer med å sende skikkelige angrep med alt dette innebærer. Noe som gjør at så og si den eneste måten du klarer å ta byer er ved å sende adelstog når vanlige folk sover for å bli klar for jobb/skole. Det er selvfølgelig mitt valg om jeg vil sove når jeg vet det er stor sjanse for at det kommer inn angrep, men heldigvis er det ganske enkelt å ta byene tilbake igjen :rolleyes: [SPOIL]Ikke misforstå meg, jeg er absolutt ingen verdensmester og gjør drøssevis med feil jeg og som de fleste andre.[/SPOIL], men nå er det også ditt valg når du vil sende angrep og adels. pinglemåten eller om du vil kjempe for å gjøre deg fortjent til det.
 

DeletedUser

Guest
Om man ikke da kan kalle det å "gjøre seg fortjent til det" dersom han greier å holde seg våken lenge nok til å adle byer om natten :) Det er faktisk også en strategi som går ut på å angripe når folk ikke har anledning til å forsvare seg. Dersom man er kreativ nok til å tenke ut en strategi som virker, gjør man seg ikke fortjent til det da? :eek:

Et lite forsvar av MD her, for jeg er faktisk en smule uenig i hva du sier :eek:
 

DeletedUser

Guest
Derfor jeg tok med denne biten:

Det er selvfølgelig mitt valg om jeg vil sove når jeg vet det er stor sjanse for at det kommer inn angrep, men heldigvis er det ganske enkelt å ta byene tilbake igjen

Jaja, man kan vel diskutere skills mot no-lifing i det uendelige uansett...
 
Topp