Nofjons farveltråd

DeletedUser

Guest
Da takker Koszykkoszyk aka Nofjon1 i Varg for laget. :)
Det er masse støtte der enda og KV, så vær forsiktiige ER, så dere ikke taper mer der oppe. ;)

Ellers kan jeg bekrefte at jeg var General1 i pals. Ikke så rart det gikk galt med 40 nytatte gråbyer uten tropper og 3 stammer som peiste på. Men det var mye moro da, og dere var på sporet flere ganger :D
Jeg bommet derimot grovt ovenfor Cete3, og det var det som avslørte meg. Noen sjanser må man ta for å kunne bedrive et skikkelig skittent spill. Jeg prøvde å plante det som en felle, men da fikk dette en uventet innblanding fra Administrasjonen, som visstnok ville spille også.

Det var nesten så jeg greide å skape litt stammekonflikter mens jeg var der da. Bare innrøm det. :) Som Kaospilot sa det, så var jeg mer til bry alene, enn hele Pals tilsammen.. hehe. Målet med aksjonen var å senke moralen i stammen, i tillegg til å ødelegge allianser. På toppen av det hele så skulle jeg lede et samkjørt angrep fra 4 stammer, fra innsiden.

Jeg gikk fra kontoen tidlig når dere angrep, og den ble satt til sletting. Overtok deretter Koszykkoszyk kontoen, og tok igjen med Kaospilot for all kjeftingen. Masse artig krig og ordveksling der oppe også. :)

Jeg har hele tiden vært i Varg`s tjeneste, og forlater en stamme på topp.. :)

Noffe
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg bommet derimot grovt ovenfor Cete3, og det var det som avslørte meg.




Du skal ha for det du har gjort Noffe, creds! Som du fortalte til meg når vi " jobbet i lag " på skype for og planlegge osv din jobb var ikke bare og forvirre , men og lage en "krig" mellom allierte, og det klarte du nesten. Bra jobbet noffe, håper du også skjønner at jeg ikke kunne backstabbe mine kjære i Capes & ER. Slik du ikke kunne backstabbe VARG. Håper vi løper inn i hverandre igjen.



Cheerio Noffe! Det har vært kjempe gøy!



Cete3-
 

DeletedUser

Guest
Takk det samme.
Seff kunne du ikke backstabbe stammen din. Da er du en kujon. :) Jeg så mitt snitt til å dra nytte av gamle forbindelser. Hadde jeg lykkes med det, så hadde det området blitt en farlig front sammen med SA.

Visste dere forresten at jeg har 2.436 foruminnlegg her? + denne da :) Regner med at dere har en arvtager klar? :D

Og kjære CM:
Vi legger ballen og den lille glippen død. Jeg slutter fordi jeg har en del irl stoff å ta meg av, som er høyt prioritert og ikke på grunn av dere. :) CNitti gjør en bra jobb.
Jeg innrømmer å ha testet dere litt i det siste, men får jeg viljen min på V6 innstillingene, så skal jeg slutte med det :D ;) Jeg skjønner seff også hvor grensen går på banneord, men måtte bare prøve en anke der også, med litt artige argumenter. CM`en syntes derimot det var stygt han også, så da så.
Jeg konkluderer med at dere har lang og diplomatisk lunte. Det skal dere ha.. Hehe
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har da ikke så få jeg heller Noffers ;)
Slutter du? Sånn på ekte? :p

JeJe, Kos deg IRL søta
 

DeletedUser

Guest
Sånn for å holde topic her, så må man gi seg mens man er på topp. :)

Har et år eller to med jobbing som vil kreve mye tid, men hvem vet etter det? V7? :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg bommet derimot grovt ovenfor Cete3, og det var det som avslørte meg. Noen sjanser må man ta for å kunne bedrive et skikkelig skittent spill. Jeg prøvde å plante det som en felle, men da fikk dette en uventet innblanding fra Administrasjonen, som visstnok ville spille også.

Det var bekreftelsen, jeg ante ugler sånn som du svarte meg i januar etter din egen applaudering av dine innlegg på dette forumet.

Det var nesten så jeg greide å skape litt stammekonflikter mens jeg var der da. Bare innrøm det. :) Som Kaospilot sa det, så var jeg mer til bry alene, enn hele Pals tilsammen.. hehe. Målet med aksjonen var å senke moralen i stammen, i tillegg til å ødelegge allianser. På toppen av det hele så skulle jeg lede et samkjørt angrep fra 4 stammer, fra innsiden.

Dette skjønte jeg og kjørte på akkurat som jeg hadde gjort før, knallhard kommunikasjon! Dro det ut i det lengste og prøvde selvsagt å få deg på kroken for å gå fra 99 til 100 prosent sikker.

Jeg gikk fra kontoen tidlig når dere angrep, og den ble satt til sletting. Overtok deretter Koszykkoszyk kontoen, og tok igjen med Kaospilot for all kjeftingen. Masse artig krig og ordveksling der oppe også. :)

Jepp, god krig er alltid moro, noen ganger går det over alle støvleskaft, nå var det bare rolig. :)

Jeg har hele tiden vært i Varg`s tjeneste, og forlater en stamme på topp.. :)

Noffe

Vi må nesten la Varg forbli der så du ikke tar cred for at de fallt etter at du forsvant. :rolleyes:

Men vet du hva som egentlig avslørte deg? Det var nok din gode samarbeidspartner Reisverket, der har du en liten gåte for å finne ut hvordan jeg skjønte det. :D
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
jeg forsto at du var general1 ganske tidlig.
faktisk allerede med det innlegget i jan der du sa at capes var bedre til å støtte en pals + at du og general1 hadde like meninger (derfor jeg alltid sa imot general1 på forum for å prøve å få deg irritert på skype :p ), du ga oppmerksomhet på palsforum til kaospilot og noffes innlegg og du og general1 hadde mange småord (sikkert ubevisst fra din side) som var like som gikk igjen, fks: WORD, så jeg har visst lenge hvem du var hehe, derfor jeg fks slettet deg fra vennelisten (slettet deg med en gang jeg så at du var der lol).

Men lykke til videre noffe :)
 

DeletedUser

Guest
Desverre kan jeg ikke skrive så mye stygt her til deg, men jeg vil aldri savne deg. Makan til taper skal man lete lenge etter.

Hvilken farge det var på den lys strålen som brakte deg hit til jorden er uklart, men mye oksygen fikk du iallefall ikke den tiden det tok.

Og vi viste hele tiden i Pals hvilken person du var, samme som på V3 - derfor fikk du ALDRI noe samarbeid med oss der heller din tafatte lodott. Men den skal du ha, du klarte å få til og med en som meg til å skrive her.

Ryk og reis, skaff deg et liv og lykke til på V5. Jeg har flere gode alternativer på nick til deg, om du skulle gå tom, alle passer bra til en TOTALT uten ryggmarg og skjelett.

x Justicia/PALS - V2, V3, V4
Gjerdes/ER

Brenn inne !
 

DeletedUser

Guest
Desverre kan jeg ikke skrive så mye stygt her til deg, men jeg vil aldri savne deg. Makan til taper skal man lete lenge etter.

Hvilken farge det var på den lys strålen som brakte deg hit til jorden er uklart, men mye oksygen fikk du iallefall ikke den tiden det tok.

Og vi viste hele tiden i Pals hvilken person du var, samme som på V3 - derfor fikk du ALDRI noe samarbeid med oss der heller din tafatte lodott. Men den skal du ha, du klarte å få til og med en som meg til å skrive her.

Ryk og reis, skaff deg et liv og lykke til på V5. Jeg har flere gode alternativer på nick til deg, om du skulle gå tom, alle passer bra til en TOTALT uten ryggmarg og skjelett.

x Justicia/PALS - V2, V3, V4
Gjerdes/ER

Brenn inne !

Ble du/stammen eid av han uten at dere skjønte noe?
Har du problemer med at andre sin taktikk er bedre enn din "taktikk"?
Dårlig taper?
Bare lurer...

Men ellers... så kjenner jeg ikke Nofjon1 men lykke til videre :)
 

DeletedUser

Guest
Ikke bland deg inn i noe du ikke kjenner historien til Bone. Jeg sier bare farvel til han løken, ikke for å diskutere med deg eller noen andre.

G.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
:D Jøss, her var det både sinne og litt av vært som skulle ut...

Er bare et krigsspill dette sist jeg sjekket! :rolleyes:


Lykke til videre Noffe. Synd du slutter mener nå jeg. Er aldri noe posetivt når så profilerte folk gir seg. Om man er uenig etc. så skaper det nå diskusjon, sladder og debat her inne. Og som kjent så liker menesker slikt... ;)

Synd du ikke blir med videre inn i V5 også. Men gi gjerne beskjed om du skulle trenge en liten søt stamme en gang :p Men du er vel kanskje typen som ikke spiller sånn halveis, enten så er du med eller ikke! Right?


Skål, og nok en gang lykke til med RL :)
 
Sist redigert av en moderator:

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
At folk spammer sine egne svar gjør de bare latterlige, lær deg det. 2k+ innlegg gjør deg til en spammer, ingenting annet.

Det faktum at de i hovedsak var helt uten annen mening enn å framheve deg selv gjør deg til en taper, fjott.

Det faktum at du kun spillte for å tulle det til for andre spillere gjør deg til en rotte.

At Varg vil vedkjenne seg denne "historien" gjør hele varg til støttespillere for noffe, merk dere det.

Varg vinner V4 som Hellas "vant" EM, folk registrerer det. Thats it.

Hvilken annen enn en stamme med "RV og noffe på toppen ville hentet inn 50% av medlemsmassen på 1 måned.. Dette 6 mnd elns etter serverstart.
Jeg må innrømme at jeg ikke trodde dere skulle snu U.S, kudos for den.. Men det faktum at 5 personer fortsatt deler det "viktige" på forumet deres med meg opphøyer den nedturen..

Om ikke RV vil komme tilbake på den gangen han fikk hele stammen sin til å angripe sin egen fiende, så ser jeg på dette som det siste jeg mener om V4..

Nei takk.

Bam
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg er nok også en av de som sier hade til deg Noffe, men kan heller ikke si at det er synd du slutter, desverre. For du er egentlig en hyggelig person (mitt intrykk via skype), når du ikke fokuserer på å være muldvarp og kun ødelegge andres stammer.

Jeg har egentlig ikke noe imot deg, men du vet vi har forskjellige spillmetoder, og vi er sikkert begge uenig i hverandres måter. Jeg bruker min energi på kriger med tropper, mens du på propaganda og på å prøve å vinne kriger med å oppløse stammer ved hjelp av intern uro. Men kudos for at du fortsatt syns dette er kjekt. Ikke alle som hadde holdt ut så lenge med å spille i andre stammer, kun for å hjelpe en annen stamme.

Lykke til videre.
 

DeletedUser

Guest
Haha. Her er det et par som trenger akutt hjelp ja. En svært liten sportslig opptreden, og masse oppspart sinne som må ut. Det hjelper å snakke om det da, så fortsett med dette. Det finnes hjelp for spillavhengigheten deres, som nå har skapt en helt egen surregatverden for dere. Det skinner tydelig i gjennom ut fra hva dere sier her:D Selv er jeg glad jeg er kvitt problemet.

Det er et under at dere ikke skjønner at enkelte utnytter alle muligheter et slikt spill gir, men heller mener at alle skal spille og oppføre seg akkurat slik som dere og de dere kjenner. Det minner vel mest om n00bs, selvom noen her har spilt i et par verdner.

Å dra Varg inn i dette som et siste forsøk på propaganda, er jo rett og slett tåpelig.
Bambam: Det er ikke noe viktig til deg på Vargforumet. At du sier det, viser at du ikke ser tegningen, og det er bra ;) Du syntes kanskje selv det er viktig? Helt ok det. :) Underholdende.

Så til de såre aka Gjerdes og Bambam:
Jeg driter i hva dere måtte mene. Selv har dere ikke fått til noen ting å snakke om her, så fei for egen dør. Det er bare dumt å se så små hylere skrive fjas på forumet. Det er nok en grunn til at stammene deres ligger så langt bak, og at min ligger på topp. Noen gang tenkt på det? dersom det kommer av min elendige spillestil, så er det jo helt ok. Da har vi beviset der.

Vel, nok om dette, og Bambam + Pals sine sure oppstøt.
Jeg er helt ute av TW for all fremtid, og det er fantastisk godt og ikke være nødt til å spille hver dag, slik dere alle er fanget her. Tygg litt på det og ha det fint ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men vet du hva som egentlig avslørte deg? Det var nok din gode samarbeidspartner Reisverket, der har du en liten gåte for å finne ut hvordan jeg skjønte det. :D

Hmm..
Kan det ha vært noe på Skype? Via Warri?
Vet det var et tema der oxo
 

DeletedUser

Guest
Da takker Koszykkoszyk aka Nofjon1 i Varg for laget. :)
Det er masse støtte der enda og KV, så vær forsiktiige ER, så dere ikke taper mer der oppe. ;)

Ellers kan jeg bekrefte at jeg var General1 i pals. Ikke så rart det gikk galt med 40 nytatte gråbyer uten tropper og 3 stammer som peiste på. Men det var mye moro da, og dere var på sporet flere ganger :D
Jeg bommet derimot grovt ovenfor Cete3, og det var det som avslørte meg. Noen sjanser må man ta for å kunne bedrive et skikkelig skittent spill. Jeg prøvde å plante det som en felle, men da fikk dette en uventet innblanding fra Administrasjonen, som visstnok ville spille også.

Det var nesten så jeg greide å skape litt stammekonflikter mens jeg var der da. Bare innrøm det. :) Som Kaospilot sa det, så var jeg mer til bry alene, enn hele Pals tilsammen.. hehe. Målet med aksjonen var å senke moralen i stammen, i tillegg til å ødelegge allianser. På toppen av det hele så skulle jeg lede et samkjørt angrep fra 4 stammer, fra innsiden.

Jeg gikk fra kontoen tidlig når dere angrep, og den ble satt til sletting. Overtok deretter Koszykkoszyk kontoen, og tok igjen med Kaospilot for all kjeftingen. Masse artig krig og ordveksling der oppe også. :)

Jeg har hele tiden vært i Varg`s tjeneste, og forlater en stamme på topp.. :)

Noffe

Flink til å sutre over admin og CM.
Kanskje på tide å tette igjen munnhullet litt?
Skjer med å disse Renegade90 i 2 tråder nå?

Han er like mye spiller som andre.
V1 moderator og v4 intervjuer.
Han kan da fint spille på v4 som han selv vil?

Han er da ikke v4 moderatoren så han kan gjøre som han selv vil.
Slutte å disse moderatorene og vår CM.

Be a man eller hold munn hadde vært på sin plass om du bare har drit å komme med dag inn og dag ut.

Synes TW teamet gjør en bra jobb.
Og synes dere som klager på mod, kan vel ta det opp med dem det gjelder istedenfor at moderatorere som Renegade90 blir hengt ut på den måten. Jeg har ingen uttalse om han som moderator da jeg ikke har noen kontakt med han.

Nevner han siden det er han Nofjon1 hinter til.
Har fått med meg hva som har blitt skrevet i forumet på v4.

Selv spiller jeg bare v5
Sluttet på v4 for lenge siden.
Men følger da med her.

Lykke til IRL Nofjon1..

Delta
 

DeletedUser

Guest
Selv om vi har hatt våre diskusjoner, og sådan krangler får vel også jeg ønske deg lykke til videre. Du har gjort v4 til en dritt verden(Kjipt men sant), men også bidratt til at v4 har blitt en spennende verden, iallefall på public forum. Du har satt igang store diskusjoner, og gjort mye rart på v4. Hehe..

Uansett, lykke til videre, og tipper du er tilbake for å ødelegge flere verdner før eller siden :)

- Trym
 
Topp