Nofjons farveltråd

DeletedUser

Guest
Det finnes mange måter å spille dette spillet på. Noffe sin guerilla virksomhet har vært i en klasse for seg selv. Alle de strengende han spilte på, og frustrasjonen han har skapt. Ganske fantastisk.

Det burde igrunn ikke være nødvendig å påpeke. Men siden ingen har opplyst om det faktumet til den graden Noffe fortjener, så gjør jeg det. Noffe har utsatt seg selv i ekstremt stor grad for å fremme sine partners interesser. Det meste er kun et spill for resten av verdenen. Man skal lete lenge før man finner en person som er så lojal og som vil "walk the extra mile". Uten helt den store personlige fortjenesten.

Offentlig forum vil bli mye stillere uten deg Noffe. Kommer til å savne de daglige gullkornene dine. Ønsker deg all lykke til videre : )
 

DeletedUser

Guest
Takker for alle fine ord.


Delta Gatekeeper aka Christian:
Lykke til i V5 ;) ;)
 

DeletedUser

Guest
Ohh, nice.. Skal vi se..

Noffe slutter, Noffe begynner igjen, Noffe slutter, Noffe begynner igjen..
Jeg innser at jeg nå har mistet tellinga!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så var din æra i V4 over for denne gangen da Noffe. ;)

Jeg skal ikke kjefte på deg eller noe, som Johvij sier så har du din måte å spille på, altså propaganda for det meste slik som jeg har sett det. :)
Og av og til har du greid det.
Ser noen har sagt at du ikke greide helt å så splid mellom PALS og Capes.
Og der må jeg si at det greide du overhodet ikke, men du skal ha for forsøket.
Hadde det ikke vært for at det er såpass oppegående ledere i begge stammene så kunne det kansje gått.
Men vi skjønte ganske fort på den saken også at dette var noe muffins med, for du hadde jo delvis (eller helt, husker ikke alt nå) sagt fra om at din agenda var å splitte stammene og ødelegge alliansene.

Jeg fikk vel aldri bli skikkelig kjent med deg og det er kansje synd at jeg sitter igjen med et syn av deg som en kjip dritt som ikke er ute etter annet enn å spille skittent spill.
Skal innrømme at jeg flere ganger karakteriserte deg som en gammel 40 år gammel gris som hadde for mye tid hjemme og snyltet på oss andre skattebetalere. ;)

Om det er sant eller ikke er ikke viktig.

Jeg vil ihvertfall få sagt takk for laget selv om jeg ikke spiller lengre på V4 aktivt. (har kun en snikekonto for å følge utviklingen)

Og kansje på en annen verden du kan vise deg fra en bedre side, selv om jeg sannsynligvis aldri kommer til å stole på deg ingame. :) hehe...

Lykke til hvor enn du skulle peise på, om det er i en ny verden eller under nytt nick(nok en gang) på V4 eller IRL.
Du har virkelig krydret V4 med dine krumsprell. :D

Du er en person vi alle(ihvertfall mange) elsker å hate. :D

Mvh
Fubar81
 

DeletedUser

Guest
Takker Fubar.
Du har rett. Hadde ikke ledelsen i Pals (Som de het da) vært på vakt, så kunne de plutselig hatt et stort problem i fanget. De skal ha kudos for dette. Vi vet alle hvor irriterende det er med spioner i stammen, og når man i tilegg har en som er god på å rive stammer i filler, så er det direkte farlig. Jeg vil anta at mange stammer her ikke hadde greid å fange opp dette før det hadde vært for sent :)

Ellers så ser jeg at du dømmer meg litt fra forumsprellene mine. De som kjenner meg godt, og har spilt sammen med meg, vet at den Noffe som syntes der ikke kan sammenliknes med ingame spilleren Noffe. Da hadde man vært nær betegnelsen idiot. :) Tror nok de fleste vet at de kan stole 100% på meg, forutsatt at vi står på samme side.

TW er et artig spill, og jeg håper jeg får muligheten igjen senere, men nå først skal familiearven stykkes opp i biter og selges, både hus og eiendommer. Kanskje jeg får penger nok til kun å sitte å være forumterrorist i V6 elns på heltid vettu :D Prioriterer nå et år eller to ifm å sikre fremtiden, så får vi se om det åpner for et comeback på .no.. Jeg utelukker ikke det, men som de fleste skjønner må jeg nå prioritere annet en stund. ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ay, det skjer vist ting her også. Ikke sett på v4 seksjonen på en god stund. Skal faktisk denne gangen greie å fatte meg i korthet.

Takker for ditt opphold her og velkommen tilbake igjen når du føler du har tid og motivasjon igjen. Da med tanke på litt tja… v5... Sier ikke mer =P

Lykke til videre i det virkelige liv ;)

- Tobben
 

DeletedUser

Guest
Takker for ditt opphold her og velkommen tilbake igjen når du føler du har tid og motivasjon igjen. Da med tanke på litt tja… v5... Sier ikke mer =P

Lykke til videre i det virkelige liv ;)

- Tobben

Noterer den Tobben. ;) Takker.
Motivasjonen er det ikke noe i veien med. Må bare prioritere det nevnte en stund. Når det er kontroll på det, så vil jeg anta at jeg er tilbake.
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Takk for alt Noffe :)

Vi har hatt våre uenigheter, men løst dem opp.
Synd du forsvinner nå som vi var så godt igang hehe :)
2 luringerer som slo til :p
 

DeletedUser

Guest
Takk for alt Noffe :)

Vi har hatt våre uenigheter, men løst dem opp.
Synd du forsvinner nå som vi var så godt igang hehe :)
2 luringerer som slo til :p

Hehe.. Det har du nok rett i. :)
Jeg kommer nok tilbake om en stund. Håper vi får muligheten til å spille sammen da, Christian.
Håper dog du fortsetter med intervjuene. Jeg vil uansett følge med der, og kanskje til og med legge inn kommentarer. Knallbra underholdning. Kudos for bra jobb der. ;)

Jeg må også si at PaBben har imponert meg litt i håndteringen av denne saken, og utvist stor og klok lederskap. Vi (spillerne) er flinke til å gi teamet "ris", og det er derfor på sin plass å honorere det som er bra også. Nice work, kjære CM. ;)
Jeg føler at hele teamet på .no nå er en fin gjeng, som håndterer reglene slik de bør og skal.
 
Sist redigert av en moderator:

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Hehe.. Det har du nok rett i. :)
Jeg kommer nok tilbake om en stund. Håper vi får muligheten til å spille sammen da, Christian.
Håper dog du fortsetter med intervjuene. Jeg vil uansett følge med der, og kanskje til og med legge inn kommentarer. Knallbra underholdning. Kudos for bra jobb der. ;)

Jeg må også si at PaBben har imponert meg litt i håndteringen av denne saken, og utvist stor og klok lederskap. Vi (spillerne) er flinke til å gi teamet "ris", og det er derfor på sin plass å honorere det som er bra også. Nice work, kjære CM. ;)
Jeg føler at hele teamet på .no nå er en fin gjeng, som håndterer reglene slik de bør og skal.

Takk for det Noffe.
Håper å se deg tilbake in-game engang.
Kunne vært fett å spilt sammen med deg og visst at jeg kan mere enn å bare sitte i tw teamet hehe.

Intervjuene vil komme.
Har bare lagt dem smått på vent pga ventene svar osv.
Pluss nye jeg skal spørre i kveld.

Vi i tw teamet gjør alt vi kan for at dere skal få en fin tid sammen med oss på tw :)
Og vår CM er ufattelig bra i mine øyne
 

DeletedUser

Guest
tja, mye styr...

Hva skal eg si.....mye styr for ingenting er no mitt inntrykk, samt noe paranoia ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg må nesten dømme deg etter det jeg kjenner deg fra, og det er for det meste forumsprellene dine og alt det andre som har gått mot meg/min stamme.
Og klart man da kan få et skjevt syn på saker, men det er jo bare naturlig. ;)

Håper jeg treffer deg igjen på en annen server og kansje da på litt mer hyggeligere grunnlag enn som bitre spillfiender.

Lykke til med IRL livet og det du måtte gjøre. :)
 

DeletedUser

Guest
Takker Fubar.
Du har rett. Hadde ikke ledelsen i Pals (Som de het da) vært på vakt, så kunne de plutselig hatt et stort problem i fanget. De skal ha kudos for dette. Vi vet alle hvor irriterende det er med spioner i stammen, og når man i tilegg har en som er god på å rive stammer i filler, så er det direkte farlig. Jeg vil anta at mange stammer her ikke hadde greid å fange opp dette før det hadde vært for sent :)

Fra å bli hetset på det sterkeste til å få kudos, hvor skal dette ende. Vi har en ledelse som er ganske sjelden vare i denne verden, samme leder og nk siden starten. Så noe bra må vi også ha gjort.

Nå skjer det mye rart framover såå nesten litt synd at du ikke ville være med å bli slått tilbake i offensiven vår! :D

Lykke til og velkommen tilbake!
 

DeletedUser

Guest
Såså. Ta nå ikke av her:)

Slått tilbake? Keep om dreaming. ;) :D :rolleyes:

Hva skjer da?
 

DeletedUser

Guest
Nofjon endrer meninger raskere enn lyset Kaos. Det må du ha skjønt ;)?
 

DeletedUser

Guest
noffe er vel allerede med på v5 med ett ukjent nick.

så la jakten på noffe starte
 

DeletedUser

Guest
Nja, vet ikke om han vil være anonym eller ikke, så tror ikke jeg gidder å spre ryktet (og uansett er jeg bare 90% sikker).
 
Topp