Nofjons farveltråd

DeletedUser

Guest
Takker for det, folkens.
Flere av dere vil bli savnet. Det er mange flotte mennesker her.
Jeg innser at jeg har bidratt til å gjøre V4 til en "drittverden" for flere, men så var det også jobben min å sette Varg øverst. Det har vi greid.

Delta Gatekeeper:
Han har beviselig gjort et overtramp, men jeg ønsker ikke å dra saken lenger her, da jeg slutter.
Riktignok ikke av den grunn. Rett skal være rett.
Jeg står for vært eneste ord som er sagt i den saken, og mener det fortsatt, men gidder ikke forfølge saken videre.
Dok. er sendt CM, og flere har sett disse. Husk at å snakke om ting man ikke vet noe om, fremstår som dumt.

Kaospilot:
Pass. Jeg tar den ikke. Et hint?
Hadde vært artig å høre sånn på tampen her. :)

The Warior:
Alle unntatt noffe mener du vel
Jeg fant jo igjen mine samtaler med deg på andre forum ;)
 
Sist redigert av en moderator:

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
må alltid gjøre unntak for deg vettu noffe, spesielt siden du er så glad i å kopiere ting jeg skriver :p dessuten aner jeg ikke engang hvem forum du snakker om eller hva jeg liksom skal ha kopiert. jaja, deg om det :p
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Moralen er:
Stol aldri på en fiende. ;)

Kaospilot:
Ah. Nå jeg/vi sa jeg var mellomleder eller BG sjef? :)
Vi prøvde å skyve skylden over på hun hmmm.. manu.etellerannet? Funket vist ikke. haha
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
du prøvde på mye rart som ikke funket :D

Nja, vil vel ikke si det.
Vi fikk laget lederstammen i denne verdnen og utviklet den. Det var pri 1.
Vi fikk spredd utpønsket propaganda og harme på forumet. Det var pri 2.
Vi fikk nesten revet en fiendes allyforhold i stykker, (Dere) men det var ikke pri. Bare gøy ;)

Vil nå påstå at det meste funket for oss her i V4

Marium:
jada. Spiller ikke jeg. Husk at du ikke trenger å være på denne tråden dersom du ikke vil?
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Nja, vil vel ikke si det.
Vi fikk laget lederstammen i denne verdnen og utviklet den. Det var pri 1.
Vi fikk spredd utpønsket propaganda og harme på forumet. Det var pri 2.
Vi fikk nesten revet en fiendes allyforhold i stykker, (Dere) men det var ikke pri. Bare gøy ;)

Vil nå påstå at det meste funket for oss her i V4

Marium:
jada. Spiller ikke jeg. Husk at du ikke trenger å være på denne tråden dersom du ikke vil?

Hva mente du med det? Når jeg snakker her, vil jeg være på den.;)
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
det er bra, godt jobbet! bra det med pals ikke var prioritert, fordi det failet :)
men det andre klarte du jo, så good for you.
 

DeletedUser

Guest
Nja.
Må vel innrømme at vi hadde lyst til å greie dere også, men det med Cete3 var en tabbe.
Kaospilot kontosatt meg..tja.. 8 ganger elns, så jeg visste han var på sporet.
Jeg trodde dere skulle avsløre meg i starten, da jeg hylte og skrek om hjelp mot alle SA angrepene.
Kaos kikket og mente jeg hadde mer enn nok til å forsvare meg selv. :) (Dette var før jeg tok de 50 - 60 gråbyene i deres alliertes cluster) Vips med et trylleslag stoppet alle angrepene, og jeg var da sikker på at jeg var "busted", allerede på det tidspunktet. Jeg skjønte at jeg var en av de mistenkte. ;)

Marium:
Oki. :)
Ellers så kan jeg fortelle deg at jeg ikke er ingame lenger. Kun nysgjerrig på hva som felte mitt aller første spionoppdrag her. Er få spioner som forteller at de faktisk er det underveis vettu, så det er litt artig å høre hva som vakte mistanken konkret på den kontoen
 
Sist redigert av en moderator:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
det er bra, godt jobbet! bra det med pals ikke var prioritert, fordi det failet :)
men det andre klarte du jo, så good for you.

Failet? han klarte da og lage uro osv.

En hvor hardt dte kanskje er for noen så har han vel lykkes 100% om han er Varg mann. Alså Varg leder med "litt"...

Er uenig og enig i litt av hvert her, men å fornekte at han har lykkes blir å sette skylapper på seg!


Ang. det som er blitt gort av propaganda så synes jeg vel det meste er lov, selv om det kan bli slitsomt i lengden. Men hey! da leser jeg ikke her... :)

Det som derimot irreterer fettet av meg er hvordan kontoer blir overtatt av andre etc. Dette er jeg sterkt i mot. En konto burde KUN ha en eier. Kanskjer dem skulle begyndt med SMS verifisering el. for og få det slik(?)
 

DeletedUser

Guest
Blackie99:
Jo, du har et poeng vdr. kontoer, men slik det er i dag er det lov.
Ellers er jeg litt enig. Man burde registrere et navn pr. verden, og thats it. Vet derimot ikke hvordan teamet skulle greie å håndheve dette? Tenker da på Proxy og all verdens moro for de som vil jukse, og dem er det en del av her faktisk. Dessverre. Vet om store profiler som ikke er helt stuerene i så måte, og det støtter jeg ikke på noen måte.

Støtter oxo det med propaganda. Tror nok mange glemmer hvilket forum de er på her og "svelger" alt rått. Det gjør det jo ekstra artig. :D:rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
noffe, var faktisk de støttetrådene som gjorde at jeg skjønte at du var deg. hvorfor tror du jeg ellers snakket om at g1 virket som en noob på skype til deg?
 

DeletedUser

Guest
Moralen er:
Stol aldri på en fiende. ;)

Kaospilot:
Ah. Nå jeg/vi sa jeg var mellomleder eller BG sjef? :)
Vi prøvde å skyve skylden over på hun hmmm.. manu.etellerannet? Funket vist ikke. haha

Manu er en veldig god venninnne av flere i stammen. Så der bommet du voldsomt.
 

manu11

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Moralen er:
Stol aldri på en fiende. ;)

Kaospilot:
Ah. Nå jeg/vi sa jeg var mellomleder eller BG sjef? :)
Vi prøvde å skyve skylden over på hun hmmm.. manu.etellerannet? Funket vist ikke. haha


og hva hadde jeg gjort galt da? Ikke snillt å legge skylden over på andre..:(


Og jeg er ikke særlig imponert over måten du har gjort dette på..Det virker jo som om det er mange som har skjønt hvem du har vært så neste gang (for jeg er sikker på at det blir en neste gang)må du nok gjøre jobben bedre:p
 

DeletedUser

Guest
Den siste objektive "topp 20 stammer" lista di likte jeg veldig godt, veldig synd du ikke lagde flere sånne.. Du får ha lykke til videre IRL, og håper du kommer deg tilbake til spillinga. Vil forsåvidt si at den "ampre" diskusjonen vi hadde i mellom oss gikk på bl.a. din propaganda, som jeg syntes gikk litt over grensen. Dette skal selvfølgelig ikke bli sett på som kritikk mot deg som IRL eller IG, men jeg lar den ballen ligge død for denne gang.

Du skal få noe av cred'en for hva du/dere fikk til med VARG til slutt. Når jeg ser tilbake på det nå så skulle jeg ønske jeg hadde stemt nei når mergen mellom Aces og Outlaw kom opp, menmen, gjort er gjort og spist er spist.


Du kan vel være en flott leder om du vil, desverre fikk jeg ikke "møtt" den gode-lederen Nofjon1 under tida jeg var i VARG sammen med deg. Anyways, lykke til videre.
 
Topp