Nukes og deffbyer.

  • Trådstarter Lu The Golden Sword
  • Startdato

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Vurderte å sette meg ned å rekne på korleis byane dine ser ut, men så slo det meg, kor mykje er eigentleg 1pp verdt no for tida? 1/10 dag med premium? Hehe :p

Men om du vil så kan eg i det minste komme med kontruktiv kritikk av troppeoppsetta dine :)

Konstruktiv kritikk? Kjør på! men husk at de der er nukes og D-byer jeg satte sammen skikkelig fort uten å tenke noe særlig på bygningstid, forsvarsstyrke og angrepsstyrke :eek:
 

DeletedUser

Guest
Konstruktiv kritikk? Kjør på! men husk at de der er nukes og D-byer jeg satte sammen skikkelig fort uten å tenke noe særlig på bygningstid, forsvarsstyrke og angrepsstyrke :eek:

Pfft excuses excuses :p

Når det gjeld nuke'sa så har du eindel lengre byggetid i brakkene enn i stallen. Så litt mindre øks og litt meir lk vil nok hjelpe. Eller enda betre bytte ut overskotet av øks med kats. Fordi kats er <3

Egentlig samme med def. Det raskaste def du kan bygge (uten kats) er vel noko slikt som ca 9k spyd og ca 1,8-1,9k tk, så om du skal putte inn bue så er det betre at du tar litt mindre spyd enn å ta litt mindre tk. Så beheld du balansen i byggetida. :)

Småplukk altså ;)
 
Topp