Nytt lavmål

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke hvorfor du targeter meg så innmari? Om noen er uenige med deg så er det feil? Har du alltid rett? Føler det ikke er noe rom for andre løsninger eller forklaringer. :forvirra:

Word, det er ikke plass for andre meninger enn villa sine...
 

DeletedUser

Guest
undercower meningen med denne tråden er å få vist hvem denne personen er? advare spillere mot denne personen og kanskje nye som vil komme, så dere må ikke komme ut her og drite ut folk som sier sin mening.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ikke lek kul, passer deg svært dårlig.

Plis, forstå at du ikke er den eneste som har fått med seg alt her, for av en eller annen grunn er ikke du den eneste.

Ikke snakk om å leke kul i det hele tatt. Du får gjerne tro det, men da tar du feil. Mange som har fått med seg alt her, og det ser man jo også ved at 90 % av folka som skriver i tråden avskyr disse handlingene.
 

DeletedUser

Guest
white-shadow, da vil jeg tro at du vet hvordan denne personen er?
Vet egentlig noen av oss hvordan denne personen er? Eller er det sånn at dere vet ALT om IRL livet hans og om alt annet også?
Nei, tenkte meg det :)

Villa: Jeg avskyr ikke at det kommer ut hva han har gjort, jeg synes bare det er tåpelig at alle sitter her på nettet å snakker om hvilke person TC når de overhodet ikke vet alt om han.


Dere kan godt sitte her å skrive om hvor mye dere avskyr TC, men tror dere det hjelper til noe? Tror dere at dere blir "bedre" mennesker av det?
Jeg tror ihvertfall ikke det :trist:

Og til dere som sier at teamet burde gjøre mere, det kan de tydeligvis ikke(svært beklagelig selvfølgelig), ferdig med det.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Villa: Jeg avskyr ikke at det kommer ut hva han har gjort, jeg synes bare det er tåpelig at alle sitter her på nettet å snakker om hvilke person TC når de overhodet ikke vet alt om han.


Dere kan godt sitte her å skrive om hvor mye dere avskyr TC, men tror dere det hjelper til noe? Tror dere at dere blir "bedre" mennesker av det?
Jeg tror ihvertfall ikke det :trist:
Jeg har ikke lyst å gå mer inn på person enn det man viser her i spillet. Det er det som er viktig for meg, hvilken person man er foran skjermen her. Han kan for alt jeg veit være en knakenes kar til vanlig, uten at det skal ha noe å si. Diskusjon av sånne ting er vel det som gjør at tråder som dette fort blir stengt.

Spilleren og spillepersonligheten TheCleaner oppfører seg i alle fall helt håpeløst. Han er langt i fra dum, og bruker de midlene han trenger for å manipulere folk. Jeg har vanskelig for å helt se hva han prøver å oppnå annet enn at det virker som at det å lage kvalm virker veldig morro, og han sier en del ting til folk som absolutt ikke burde bli sagt.

Det er viktig med en tråd som dette, siden teamet ikke får gjort noe med det. Han blir ikke bannet for dette, men han valgte å pakke sakene sine (i første omgang i alle fall, han er vel sikkert tilbake på en annen konto) fra DragonLogs-kontoen.

For meg er det viktig å belyse at dette ikke er første gang, og faktisk få en del til å få opp øya sine litt og se hva han holder på med. Derfor skriver jeg som jeg gjør, og om du har et problem med det, så får du egentlig bare ha det.
 

Manskill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Ble han blokkert når han skrev de meldingene? Facebook har jo muligheten til å blokkere, det har også skype, og TW. Spørsmålet mitt, kom det noe ut som provoserte han?

Skjedde det noe annet? Er litt som å lete i høystakken, men må vel spørre for å få svar?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ble han blokkert når han skrev de meldingene? Facebook har jo muligheten til å blokkere, det har også skype, og TW. Spørsmålet mitt, kom det noe ut som provoserte han?

Skjedde det noe annet? Er litt som å lete i høystakken, men må vel spørre for å få svar?

Han ble vel provosert av angrepa som ble sendt i alle fall. Skal ikke så mye til.

Det er klart en kan blokke på facebook. Men det har absolutt ingenting å si i denne sammenheng uansett. Er jo ikke alle andres ansvar at han ikke klarer å styre seg, og skal ta høyde for at det kan komme slike meldinger.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke lyst å gå mer inn på person enn det man viser her i spillet. Det er det som er viktig for meg, hvilken person man er foran skjermen her. Han kan for alt jeg veit være en knakenes kar til vanlig, uten at det skal ha noe å si. Diskusjon av sånne ting er vel det som gjør at tråder som dette fort blir stengt.

Spilleren og spillepersonligheten TheCleaner oppfører seg i alle fall helt håpeløst. Han er langt i fra dum, og bruker de midlene han trenger for å manipulere folk. Jeg har vanskelig for å helt se hva han prøver å oppnå annet enn at det virker som at det å lage kvalm virker veldig morro, og han sier en del ting til folk som absolutt ikke burde bli sagt.

Det er viktig med en tråd som dette, siden teamet ikke får gjort noe med det. Han blir ikke bannet for dette, men han valgte å pakke sakene sine (i første omgang i alle fall, han er vel sikkert tilbake på en annen konto) fra DragonLogs-kontoen.

For meg er det viktig å belyse at dette ikke er første gang, og faktisk få en del til å få opp øya sine litt og se hva han holder på med. Derfor skriver jeg som jeg gjør, og om du har et problem med det, så får du egentlig bare ha det.

Greit, men har du nå har du ihvertfall fått opp øya til folk, så da vil jeg håpe på at man er ferdig?
 

DeletedUser

Guest
Ro dere ned nå da, det er vel ingen grunn til å lage en 3 verdenskrig...Jeg ser hva du mener Undercover, men villa har rett.
 

DeletedUser

Guest
Ro dere ned nå da, det er vel ingen grunn til å lage en 3 verdenskrig...Jeg ser hva du mener Undercover, men villa har rett.

Vi har forskjellige meninger, du vil si at villa har rett men det er vel ikke sikkert at alle er enige i det? :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Synes denne diskusjonen har gått litt over streken nå..

Han ble først provosert av angrepa.. (Det ser ut som om han tok de veldig innpå seg)
Så skrev han at jeg måtte slutte med det, og at det var respektløst osv..
Jeg ble jo såklart litt paff.. Meninga med spillet er vel å ta ut fienden? (Eller har jeg misforstått absolutt alt ved dette spillet?)
Så jeg skrev til han at dette er et spill og at det ikke handler om liv og død.. (IRL hvertfall)

Hele samtalen vi hadde på TW ligger på førsteposten.. (bare å lese den på nytt)
Jeg fortsatte og angripe, noe som tydligvis var svært dumt.. (?)
Så tok han jumbosteget over grensa og oppsøkte meg på facebook.. Der ba han meg om å slutte å fake han, jeg sa igjen at det bare var et spill..

"skjønner du ikke at det finnes andre måter å ha det moro på?, Det er rett og slett teit med Facescript.. Amatørmessig og for folk som heller burde spille 1-2-3 spill"

Var svaret jeg fikk..
Jeg sa at da kunne han begynne å spille på 1-2-3 spill.. Ba han også om å dra seg langt unna meg og at det var lavmål å oppsøke folk på facebook pga et nettspill.. For så å be de om å slutte å angripe.. Og såklart skriver alle provoserende ting når de er sinte. Og det er ikke alle ting man sier som man mener når man er sint.. (Og det er noe de fleste av dere vet/har gjort selv)

Det som bekymrer meg mest er jo forklaringen han hadde og at alt bare var tull..
Mens han skriver til dual/exdual at han tror han skal ta seg en ferie for å oppsøke meg.. <- Det er å dra alt litt for langt spør du meg..


Alle har lov å ha sine meninger om saken, det betyr ikke at man skal begynne å lege kela med hverandre her fordet..
Tråden var til informasjon!

Og ja, jeg skjønner at dere er oppgitte for at mod ikke kan gjøre noe med saken.. Jeg skjønner frustrasjonen, men det han gjorde skjedde ikke innenfor deres område, og da blir det vanskelig å gjøre noe med det.. Hadde han skrevet det inne på TW så hadde det vært noe helt annet.. Så ikke la det gå ut over dem.. De gjør så godt de kan.. :) Tråden er som sakt tidligere på grensen, og de velger å la den stå som informasjon.. For min del er det bra nok..

Han er rapportert inn på fb, blokkert og alt det der.. Pluss politiet har alt som er skrevet både skriftlig og i print screen..

Så får vi håpe på at det er siste gang slikt skjer..
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Denne tråden handler strengt tatt ikke om hvorvidt man deler villa sitt syn eller ikke, men at vi rett og slett opplyser om det som har skjedd og gir utrykk for hvor dårlig vi liker den oppførselen.
Det er opp til hver enkelt å bestemme hvordan man ønsker å fremstille seg selv, det er noe man velger.

Å være uenig i andres meninger må være lov, men å som du sier alle deler ikke villa sitt syn, og alle deler ikke ditt. Det er bare sånn det er, og kommer til å være. Men dette er et diskusjonsforum hvor man nettopp kan si sine meninger, man trenger ikke å bli grinete selv om noen er ueninge. Såpass må enhver spiller tåle.
Vi ønsker ikke å henge ut en spiller men min mening er at når en spiller gjør så alvor ut av spillet at de truer så bør en kunne ytre sin mening om slik oppførsel. Og som Grim sier er det vel bedre å ta det opp på forum hvor han har muligheter for å komme med sine meninger og sin side i saken, enn at alt skal gå via ryggen hans? (igjen min personlige mening)
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Da tror jeg at vi må sette strek her. I alle fall inntil videre.

Om noen har noe de virkelig vil bidra med, så kontakt meg så skal jeg evt åpne eller legge til i tråden.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp