Nytt lavmål

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Av og til støter man på noen patetiske personer her på TW. Det er ikke så rart - man støter på slike over alt.

Men nå har en spiller nådd et nytt lavmål. Spilleren jeg snakker om er tidligere kjent som TheCleaner. Han har tidligere oppført seg som en pompøs, arrogant kujon. Det er nesten imponerende at man kan synke lavere enn det.

Denne personen spiller nå på kontoen DragonLogs her på V11.

Det hele startet nå med en helt vanlig IG konflikt. En spiller angrep en annen spiller. Kort oppsummering; Den spilleren som ble angrepet hadde et tantrum fordi han var en diplomat. Masse babling om diplomatisk imunitet fulgte.

[spoil]
DragonLogs 07.08.12 23:11
Du er litt vel ivrig til og bevise noe?

"Gjesp"

Først og fremst, er du aggressiv og jeg har ikke vist deg aggresivitet. Jeg har i tillegg behanldet deg og området rundt på en respektabel måte. Så hva skyldes FREKKHETEN av å sende meg 2 bevisentlig fientlige tegn i min høyre rute. Det tar jeg som en ren fornærmelse, og personlig.

Hvis du skal unngå og gå skikkeig i BARET, vil jeg på det dypeste anbefale deg og holde deg unna og angripe en diplomat.

Det er ikke bare respektløst og freidig, det er rett og slett arrgonat og uetiskt.

Så for orden skyld bør du ha en veldig god forklaring på din fientighet og på en stammes mest betrodde possisjon og spiller.

MvH
[player]Dragonlogs[/player]

DragonLogs 08.08.12 00:27
Vi sier dette vi som er tørr bak øra:

Den som tier samtykker. Du kan ikke tie ihjel et angrep på en Diplomat, det er jo som å be om verdenskrig mot en selv.

Det er garantert noe jeg kan fikse deg.

Vis meg litt skam-vett og besvar snarest, så sla jeg vurdere om dette var en glipp/tabbe. Eller om jeg faktisk skal ta deg seriøst.!.

*** 08.08.12 00:39
Først av alt:
Hva er det som får det til å være "espektløst og freidig, det er rett og slett arrgonat og uetiskt"
Med å angripe en diplomat?

Mener du at fordi du er diplomat så er det ikke en sjel som skal få sende angrep på deg?

DragonLogs 08.08.12 00:46
Mener du at nasjoner som angriper og dreper diplomater er nasjoner du ville stolt på, som man kunne være respektabel mot?
Du er tydligvis et barn i tankene dine hvis du ikke vet hva en Diplomat er.

*** 08.08.12 01:48
D e et spell FFS! Du dør liksom ikke IRL om du får et angrep eller tre på dæ..
Så om stammen min krone mæ t dronning eller whatever så ska æ bli skikkeli bitchy mot alle som sende nåt på mæ?

DragonLogs 08.08.12 01:52
GAPSKRATT, blir aldri noe man er.

*** 08.08.12 01:57
Jeg er iallefall noe som er oppnåelig.. ;)
Går ikke rundt å tror jeg er gud..

DragonLogs 08.08.12 01:58
nei du sier noe.. Det kan bare være 1 av meg. Kopier aksepteres ikke.

*** 08.08.12 18:12
Du må bare beklage ****, det er klart vi skal ha respekt for deg som diplomat.

Jeg mener, det finnes jo noe så fint som diplomatisk immunitet.
Til tross for at dette er en internasjonal traktat som i utgangspunktet ikke har noe som helst med TW å gjøre, er det jo klart at du, som den standhaftige diplomaten du er, skal kunne dra nytte av denne traktaten.

Eller, nei, vent litt. Den har ikke noe med TW å gjøre - hvorfor skulle du da kunne dra nytte av den?


Men selv uten den er det jo klart, som du sier, man kan jo ikke stole på noen som angriper diplomater. Det er jo helt åpenlyst at eventuelle innvendinger mot diplomatens eksistens i et område må forsøkes løst diplomatisk før en eventuelt kan starte med fiendtlige handlinger, som da selvklart må være både avklart og akseptert av den gjeldene diplomaten.

Selvfølgelig kan man ikke stole på, eller ha et vennlig og fredelig forhold til noen som tyr til fiendtlige handlinger mot en diplomat, det ville jo være forkastelig. Jeg mener, på TW så-klart, man kan jo selv være i den situasjonen at man ikke ønsker den aktuelle diplomatens nærvær. Eller man kan ha inngått et samarbeid med dem som gjennomfører de fiendtlige handlingene. Man kan synes den aktuelle diplomaten er både stormannsgal ( uten å være av nevneverdig størrelse ), i overkant freidig og om mulig en liten smule selvgod.
Selv om dette jo både samlet, og hver for seg, er gode grunner til å kunne stole på de som tyr til fiendtlighetene, finnes det jo selvklart ingen grunn til at man skal kunne la folk ty til fiendtligheter mot en diplomat av din rang uten å på alle mulige måter forsøke å stoppe det.

Nei, vent litt. Nok en gang kan jeg ikke si meg enig i logikken din, selv om den til en viss grad fungerer utenfor TW så er ikke det synonymt med at den burde gjelde på TW.



Om du er så tørr bak øra at du tror på det du sier så burde du handle deg noe fuktighetskrem, tror det kan hjelpe. Har selv gode erfaringer med fuktighetskrem mot tørr hud. Dette er jo selvsagt bare et vennlig tips, ettersom vi tross alt alle er flotte og herlige mennesker her.

Du sier at hun er et barn i tankene, jeg sier hun er ung til sinns. Og selv om det skulle stemme at hun er et barn i tankene sine ( noe som vel egentlig vil si at hun er barn igjen når hun dagdrømmer, oi, det vil jeg og. Likte å være barn jeg, men nok om det ) så kan man vokse opp. Det er litt verre for deg, du er jo dessverre i overkant selvgod og en "bedre-viter", som for din del dessverre ikke vet så veldig godt, og hva kan du gjøre med det?


Helt til slutt, du trenger ikke å ta oss seriøst. Vi forventer aldri at noen vi selv ikke tar seriøst skal ta oss seriøst, vi er ganske snille slik.

Med spill-vennlig hilsen
- Daul ( fordi "dual" ser så kjedelig ut )

DragonLogs 08.08.12 18:17
Det kan bare være 1 av meg. Kopier aksepteres ikke.

*** 08.08.12 18:23
Hahaha, fantasifullt..

DragonLogs 08.08.12 18:24
Mine venner er mine venner, dine venner er mine venner. Dine fiender er mine fiender, mine fiender er mine venners fiender. Mine fiender er mine venners venner, og mine venners venner har dine fiender som sine fiender. Så når mine venner angriper mine fienders venner, blir mine fiender mine venner. Så derfor sørg for å bli en av mine venner istedet for å bli en av mine fienders venner, fordi mine venners fiender er som regel de samme som er dine venner, eller motsatt.
Hvem vet, hvem som slutter og begynner, merger eller blir dual med en som er der du ikke er, men kunne vært.
Det som ihvertfall er sikkert:

Har jeg satt meg noe i hodet, så går jeg for det, selv om det tar meg 3 år, og jeg må bruke mye penger på å sørge for at MIN VILJE VIL SKJE.

Så sa du da du ba til GUD, la din vilje skje. Og slik skal det være. La min vilje skje.
[/spoil]

Den spilleren som ble angrepet var selvfølgelig TheCleaner.

Dette er i seg selv ikke så ille. Det som er ille er når han sporer ned den angripende spilleren, ei ung jente, og begynner å sende henne truende meldinger på facebook. Her er noen utvalg;
Få deg en kar heller, som kan kose med deg, istedet for å bli gamlinger sine værste fiender.
Stapp en kjepp opp i blåsa di ditt sjøskaut... Så fuck you very mutch to. LOL... tror du det er bare nordlændinger og nordlandstrompeter som kan BANNE. Skaff deg et liv fjernet. Skaff det en HOBBY, istedet for å bli uvenner med sånne som meg. Og til din opplysning, jeg er ikke religiøs. Det er en Illusjon, som du BET PÅ.!
PS. jeg oppsøker folk der det måtte være. Hjemme om så,,, så hvis du har dine regler, så har jeg mine. Samme faan hva du mener om det så er det faktisk noe jeg gjør.

Her er en melding sendt til dualen til den angripende spilleren;
Frekk det utyske og,, må si hun leker en farlig lek her ja.. Spørs om jeg ikke må ta meg en ferie snart og finne henne. For jeg er ikke den som aksepterer sånn skitprat av ei som det lukter surmelk av brøstene på.

Nå, til TheCleaner. Hvis du først skal stalke opp noen i RL, prøv deg på noen på din egen størrelse. Meg, for eksempel.

Dessverre er det begrenset hva teamet kan gjøre, da det verste foregår utenfor deres domene. Men la meg spørre alle dere her på V11; Er dette en akseptabel oppførsel?

Det er det selvfølgelig ikke. Spark han ut av V11 og vis at slik oppførsel er uakseptabel.

Dette innlegget er skrevet med tillatelse fra den angripende spilleren.
 

DeletedUser

Guest
Herregud, snakk om å ta noen angrep serriøst a' !! Dette er jo ikke bra i det hele tatt :O Spark han ut av V11, med andre ord helt enig!
 

DeletedUser

Guest
noen som er med på og adle denne ******?! :D
jeg sender tog med en gang om vi bli enige om og ta han (rofl)


ps jeg bor i Grong nord Trøndelag. du må gjerne ta deg en tur (hug) om du vil ha direkte adresse si ifra så skal du få en varm velkomst dragon
 

DeletedUser

Guest
Haha hadde vert awsome det ja, om alle gikk på han og så hvordan han reagerte xD
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Veldig fint at du tar opp denne saken her på fora, Grim. Bra at det er noen som vet å skrive, som tar og viser folk hvilket kryp denne karen er.
 

DeletedUser

Guest
Synes det er bra at du tar tak i dette Grimlock. Etter min mening bør denne spilleren helt klart bli utestengt fra v11.

Er det ikke ironisk at han forlanger å ikke bli angrepet selv fordi han er en "diplomat", likevel så har han nesten 123k poeng i ODA. Tommel opp for denne karen!

Decrypt v11
 

haakonk

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
noen som er med på og adle denne ******?! :D
jeg sender tog med en gang om vi bli enige om og ta han (rofl)


ps jeg bor i Grong nord Trøndelag. du må gjerne ta deg en tur (hug) om du vil ha direkte adresse si ifra så skal du få en varm velkomst dragon


ikke langt unna meg ;) bor 1,2 mil utenfor Namsos sentrum ;)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Å men herre. Er dette seriøst?

En ting er når han truer med å oppspore voksne menn med kniv fordi man blir angrepet, men når han stalker unge jenter er det bare ekkelt.
Er det ikke på tide å nekte sånne folk til å delta på TW? Synes dette går radig langt uten at det blir gjort noe. Greit nok at det er utenfor teamets domene, men det er åpentlyst hvem som skriver slike innlegg og da bør det kunne gjøres tiltak mot dette. Spes når det hele handler om nettopp TW.
 

DeletedUser

Guest
Herregud.
Dette her er jo noe teamet blir nødt å ta tak i!
Selv om det er et krigs-spill, skal man ikke skape uhygge i så stor grad.
Dette er også noe som kan anmeldes til politiet, mtp. truslene han kommer med.

Teamet; kast han ut!
 

DeletedUser

Guest
om ikke teamet vi kaste han ut unb kast han ut så jeg kan angripe! : D iap med de og vi veldig gjerne angripe dette svinet!
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Okay, denne tråden er egentlig ganske på grensa.. men jeg velger å la den stå så fremst alle her klarer å holde seg saklige. Jeg er ikke interessert i å se noe "skal vi dra å ta fyren" eller andre idiotiske utsagn her. Da forsvinner tråden!

Banning og/eller skjuling av banneord er heller ikke ok. Reglene gjelder i alle tråder på forumet.


Når det kommer til selve saken så har vi regler vi må overholde, men vi følger opp saken så langt det lar seg gjøre. Kan også bare legge til at vi er ganske enige i at sånn oppførsel ikke er ok.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Bør utestenges av tw for en god stund med den der truende språkbruken!!
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Helt ærlig, så hadde jeg stor respekt for TC før. Å d var en stor ære når jeg fikk vere i samme stamme som han.

Men etter å ha lest dette forsvant alt av respekt. Når sannheten kommer fram ser jeg at han er en dritt. Skam deg!
 

DeletedUser

Guest
Det som egentlig skremmer meg litt med den første posten i denne tråden er hvor lett det er å manipulere regelverket i tribalwars om man virkelig går inn for det.

TheCleaner har jo gang på gang vist seg som en person som går til det ekstreme for å få fram sine meninger og selv om jeg mer enn en gang føler han har trådd over streken har han hatt mulighet til å komme tilbake og spille dette "spillet sitt".

Denne gangen har han gått over alle terskeler og man kan si at Tribalwars sitt regelverk gjør det vanskelig å få has på sånt, men sett meg gjerne i kontakt med noen fra innogames da, for dette går over alle støvelskaft når en godt voksen mann får muligheten til å terrorisere andre både ingame og via andre medier pga noe som skjer i et spill.

Jeg skulle ønske at mannen IP-bannet on sight om dette stemmer, for jeg kjenner at grensen er nådd hva man kan tolerere av enkeltindivider i forhold til dette spillet. Om det skal være sånn at man har muligheter til å tøye regelverket slik at dette er lov så vet jeg neimen om jeg ønsker å delta lenger i dette spillet. Nok er nok
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp