Nytt lavmål

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg har selv opplevd å få tilsendt skypesamtaler der fyren sammenlikner meg med Breivik o.l. Det er ikke av samme alvorlighetsgrad som dette, men det sier en del om fyren.

Jeg vil påstå å si at det er ganske alvorlig.. Og ikke minst veldig krenkende..
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Jeg vil påstå å si at det er ganske alvorlig.. Og ikke minst veldig krenkende..

Det er det. Veit jeg kan erte på meg en gråstein til tider, så tar det ikke akkurat så veldig personlig, men synes likevel det sier en del. At folk velger å spille med han er enten veldig uvitne eller veldig naive.
 

Manskill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Mulig alt dette er slik som det sies, men blir feil om alle skal spekulere og rotte seg mot en person. Som dere selv på peker er dette et nettspill og dere henger da ut en spiller for handlinger dere ikke kan være 100 % sikre på. Og at denne tråden får være åpen viser jo at det ikke er noen store grenser i spillet når det gjelder å henge ut en spiller.

§4) Det er forbudt å fornærme en annen spiller eller å kommunisere med dem på en fornærmende/trakasserende måte eller i en støtende sammenheng.

Tenk på dere selv før dere skriver.

Med vennlig hilsen
Manskill

Judge not lest ye be judged
 

Manskill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Da må jeg bare spørre. Sitter du på all fakta, begge siders forklaring, feiltolkninger etc.
Uansett de sitatene kan alle skrive inn og hva de vil i, Ingen sikker kilde. Jeg vet kun 1 side og jeg sitter ikke å skylder på folk i hytt og pine.

Think what you want of me, just don't blame me when your the one on trial.

Med vennlig hilsen

Manskill
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
De stemmer de der. Har selv sett TC si at "det kom feil ut" eller noe liknende. Det er ikke til å ta feil av de sitatene der i alle fall, kan ikke akkurat si at de blir mistolka.

Må også si jeg synes det er interessant at på hver eneste server der TC havner i et sånt lys, så kommer det noen å forsvarer han. Vet ikke hva jeg vil kalle det, men jeg synes det er temmelig naivt å tro på noe av det han sier. At du er i samme stamme som han har lite å si for han. Det finnes et knippe personer han støtter opp under, og de behøver ikke nødvendigvis være i den stammen han er i, eller i det hele tatt spille på den serveren. Stammen er for han ingenting, den er et verktøy for å gjemme seg litt bort bak andre, ikke for å bidra med noe som helst. Når stormen treffer kontoen hans, så er han allerede long gone.

Jeg har tidligere skrevet et langt innlegg på V10 om dette, så gidder ikke gjennta meg selv så voldsomt annet enn jeg vil faktisk kalle dere som holder til rundt han for naive, og kanskje også litt dumme. Det er på ingen måte noe hensikt å være frekk eller noe, men dette skjer på hver eneste server. Folk tror på han en stund, fordi han fremstår som en hyggelig oppgående fyr. Det er bare fasaden dere ser. Bak der gjemmer det seg hensikter om å lage kvalm og et vanvittig ustabilt temperament.

Anbefalt lesning:
- Mitt innlegg på V10
- Intervju på V2 av hans nåværende dual og kompanjong Renegade90
- Førsteposten i denne tråden...
- Et lite utdrag om en skypesamtale han hadde med en (sikkert flere..) etter det tråden øverst her:
[spoil][11:26:12 PM] Geir: Bare så du vet- Jeg misstrives med den karrakteren Villafarris. Han er den største kvalmsekken som finne på TW i mine øyne, jeg blir rett og slett dårlig av den bedritne oppførselen hans. Større KLYSE skal man lete lenge etter. Han har vært det siden dag 1,. Et menneske som er fullstendig blåst for ÆRE.
[11:26:34 PM] ****: Villafarris ?
[11:27:01 PM] Geir: Jeg kaller han det.... VillaRrealll, aka han jeg sa i sted.
[11:27:14 PM] Geir: [10:36 PM] Geir:

<<< Aerodactyl
[11:28:13 PM] Geir: Han minner meg om - han bombemannen... helt virkelighetsfjern.
[11:28:23 PM] ****: Bombemannen ?
[11:28:29 PM] Geir: Breivik [/spoil]

Vil bare at dere som spiller med denne karen skal våkne opp, for deres eget beste. Har tidligere også sett han true folk på livet på delte forum i opphetede diskusjoner. Flott at denne facebook-samtalen osv. også kommer ut.

Vil dere assosieres med dette her?
 

DeletedUser

Guest
Ja, det vil han.. Det ser du jo selv.. De har kun hans falske forklaring på saken.. Og at det hele bare var "fakes"..
Men når han drar "fakes" ut av spillet og så langt at han kommer med trussler og faktisk skriver til andre at han tror han må ta seg en ferie og oppsøke personen for å vise hva han mener.. Da er grensen faktisk nådd.. En ting er å skyve den litt foran seg, men å ta sånne jumbosteg over, er og forblir for drøyt..

Og hvis du Manskill kun har den ene siden av saken så ville jeg bedt han om å få se HVA som var skrevet på facebook.. Som i print screen..
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Da må jeg bare spørre. Sitter du på all fakta, begge siders forklaring, feiltolkninger etc.
Uansett de sitatene kan alle skrive inn og hva de vil i, Ingen sikker kilde. Jeg vet kun 1 side og jeg sitter ikke å skylder på folk i hytt og pine.

Think what you want of me, just don't blame me when your the one on trial.

Med vennlig hilsen

Manskill

Det er meg ganske forunderlig at du forsvarer denne karen som har denne historien på TW.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Mulig alt dette er slik som det sies, men blir feil om alle skal spekulere og rotte seg mot en person. Som dere selv på peker er dette et nettspill og dere henger da ut en spiller for handlinger dere ikke kan være 100 % sikre på. Og at denne tråden får være åpen viser jo at det ikke er noen store grenser i spillet når det gjelder å henge ut en spiller.

§4) Det er forbudt å fornærme en annen spiller eller å kommunisere med dem på en fornærmende/trakasserende måte eller i en støtende sammenheng.

Tenk på dere selv før dere skriver.

Med vennlig hilsen
Manskill

Judge not lest ye be judged

Det handler ikke å rotte seg mot 1 person, dette handler faktisk om å kunne forsvare en person som blir utsatt for trakkasering av en voksen person IRL pga et spill.
Som dakapo også nevnte er denne tråden muligens på grensa, og hvis TC føler seg fornærmet fordi vi tar opp dette i plenum så får han rett og slett mene det.
Jeg dømmer sjelden en person som ikke har gjor meg noe direkte vondt, men han har gitt trusler til flere personer jeg bryr meg om og det er ikke noe man bør ta lett på. Hvis din datter hadde fått slike trusler om at noe skulle finne henne så hadde jeg blitt ganske bekymret for henne iom at du viser så mye forståelse overfor avsenderen.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Som både vikarierende ingame-mod og forummod på v11 følger jeg VELDIG nøye med både i denne tråden og hva som evt måtte dukke opp ingame i denne saken.
Dakapo har som Cleo sier allerede sagt at denne tråden er helt på kanten når det gjelder forumregler, og et par andre poster har blitt sensurert tidligere for å la tråden kunne fortsette.

Siden samtalen har foregått på facebook og ikke ingame har vi rett å slett ingen muligheter til å reagere på det gjennom ingame systemer... Det må taes gjennom facebook's rapporteringssystem og/eller gjennom politiet dersom offeret mener det har gått altfor langt.

Denne forumtråden blir stående som eneste mulighet vi i teamet har for å uttrykke vår frustrasjon over spillere som dette, samt for å understreke at selv om man utmanøvrerer reglene i Tribalwars, så er IKKE dette en akseptabel oppførsel.

PS:
Vær snille å tenk over hva dere sier. Jeg har absolutt ikke lyst til å stenge forumtråden pga at jeg mener den er viktig, men kommer til å gjøre det uansett om den sklir ut.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Da må jeg bare spørre. Sitter du på all fakta, begge siders forklaring, feiltolkninger etc.
Uansett de sitatene kan alle skrive inn og hva de vil i, Ingen sikker kilde. Jeg vet kun 1 side og jeg sitter ikke å skylder på folk i hytt og pine.

Think what you want of me, just don't blame me when your the one on trial.

Med vennlig hilsen

Manskill


Sitter ikke på alle fakta, men har printscreen fra kommentarene hans...
Jeg synes det er rart av deg å forsvare en mann som kommer med trussler mot en ung jente/dame(ikke mindreårig :D). Og hvis du er i tvil om at han virkelig er i stand til dette, øes trådene som villareal kom med :)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Som både vikarierende ingame-mod og forummod på v11 følger jeg VELDIG nøye med både i denne tråden og hva som evt måtte dukke opp ingame i denne saken.
Dakapo har som Cleo sier allerede sagt at denne tråden er helt på kanten når det gjelder forumregler, og et par andre poster har blitt sensurert tidligere for å la tråden kunne fortsette.

Siden samtalen har foregått på facebook og ikke ingame har vi rett å slett ingen muligheter til å reagere på det gjennom ingame systemer... Det må taes gjennom facebook's rapporteringssystem og/eller gjennom politiet dersom offeret mener det har gått altfor langt.

Denne forumtråden blir stående som eneste mulighet vi i teamet har for å uttrykke vår frustrasjon over spillere som dette, samt for å understreke at selv om man utmanøvrerer reglene i Tribalwars, så er IKKE dette en akseptabel oppførsel.

PS:
Vær snille å tenk over hva dere sier. Jeg har absolutt ikke lyst til å stenge forumtråden pga at jeg mener den er viktig, men kommer til å gjøre det uansett om den sklir ut.

Muligheten til å reagere er der, men dere velger å ikke gjøre det iom at det skjedde utenfor deres arena. Skal si meg enig at det er en viss logikk i det, men at innogames velger å ikke gå rundt sine egne regler for dette og lar en person som TC forsette med spillet, hvor det finnes mange mindreårige som risikerer å bli utsatt for det samme er veldig frustrerende for en tredjepart. Vi har nok alle blitt advart at det finnes mye rart via internett og bør være forsiktig ect ect... men når vi da støter på en person gjentatte ganger som kommer med trusler synes jeg det er urettferdig overfor "offerene" at det er de som føler at de må slutte fordi det er ubehagelig å spille med en sånn person.
 

Manskill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Så da skal jeg bli et nytt mål for dere å bli sinte på? Jeg har ikke sagt hva min mening i saken er. Har bare lagt fram hva jeg vet ikke noe mer. Det er dere som spekulerer på mine grunner. Angrip meg, slipp løs all sinne på meg, det er et spill. Greit nok om det var feil det han gjorde. Men han trekker seg og vil jo da ikke spille lenger.

Hvis dette skjedde på facebook har du også muligheten til å rapportere det. Du kunne også blokkert. Vil jo si at du da har vært med videre på samme språk.

Det går for langt på begge parter vil jeg si. Blir som en dårlig fotball kamp, folk piper så fort noen får ballen.

Med vennlig hilsen
Manskill
 

DeletedUser

Guest
Ikke noe av det du sier her, forandrer det at TC har sagt noe som er veldig alvorlig.
Slike trusler burde ikke forkomme i det hele tatt!
 

Manskill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Jeg har ikke sagt noe om at det ikke er alvorlig. Selvsagt er det det. Men kunne blokkert før det gikk så langt, hadde han skrevet det inne på Tribal i stedet så kunne jo Admins tatt hånd om det.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke sagt noe om at det ikke er alvorlig. Selvsagt er det det. Men Siljeen kunne blokkert før det gikk så langt, hadde han skrevet det inne på Tribal i stedet så kunne jo Admins tatt hånd om det.

Men greia her er det at på den måten du skriver under på saken her, er at det virker som du prøver å forsvare han.
Selvsagt er det da folk som misliker det pga. det denne personen gjentatte ganger har sagt/gjort.

Det er mine siste ord i denne saken, jeg trekker meg tilbake og lar de som har noe med dette å gjøre ta seg av det.
Støtte dere som er blitt utsatt.


Mvh.
The Unnamed
 

DeletedUser

Guest
Men greia her er det at på den måten du skriver under på saken her, er at det virker som du prøver å forsvare han.
Selvsagt er det da folk som misliker det pga. det denne personen gjentatte ganger har sagt/gjort.

Det er mine siste ord i denne saken, jeg trekker meg tilbake og lar de som har noe med dette å gjøre ta seg av det.
Støtte dere som er blitt utsatt.


Mvh.
The Unnamed

"Skjønner" helt klart hva Manskill sier om saken her, ingen vil forsvare TC for det han har gjort men det har vel godt over visse grenser over hvor mye man har hengt ut ÉN person?

Synes alle bare kan slutte å skrive dritt på denne tråden, så kan vi heller følge med på hva som blir gjort med TC (via admins/innogames) og håpe han får en straff for det han har gjort.

Peace
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
"Skjønner" helt klart hva Manskill sier om saken her, ingen vil forsvare TC for det han har gjort men det har vel godt over visse grenser over hvor mye man har hengt ut ÉN person?

Synes alle bare kan slutte å skrive dritt på denne tråden, så kan vi heller følge med på hva som blir gjort med TC (via admins/innogames) og håpe han får en straff for det han har gjort.

Peace

Han får jo ikke noe straff, leser du ikke over her?

At han ikke får straff er å pisse på oss andre spillere på .no. Man kan velge å gjøre noe, men teamet gjør det ikke. Det er som cleo sier, et valg man kan foreta.

Blir ganske oppgitt på de som mener han henges ut her, og de som forsvarer han. Uvitne er dere.
 

DeletedUser

Guest
Han får jo ikke noe straff, leser du ikke over her?

At han ikke får straff er å pisse på oss andre spillere på .no. Man kan velge å gjøre noe, men teamet gjør det ikke. Det er som cleo sier, et valg man kan foreta.

Blir ganske oppgitt på de som mener han henges ut her, og de som forsvarer han. Uvitne er dere.

Du har ingen grunn til å kalle meg uviten, jeg har spilt med TC på v2, vet godt hvordan han er..

Hjelper ikke at du skriver så mye møkk du kan, sier litt om deg også..

Ingen forsvarer han, få det inn i hodet ditt, liker bare ikke se så mye dritt komme mot et enkelt individ på et offentlig forum, ta det på PM om det er noen spesielle du vil spre dritt til!
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Du har ingen grunn til å kalle meg uviten, jeg har spilt med TC på v2, vet godt hvordan han er..

Hjelper ikke at du skriver så mye møkk du kan, sier litt om deg også..

Ingen forsvarer han, få det inn i hodet ditt, liker bare ikke se så mye dritt komme mot et enkelt individ på et offentlig forum, ta det på PM om det er noen spesielle du vil spre dritt til!

Du fremstår som uviten.

Kall det møkk, kall det hva du vil. Hadde noe truet deg på livet eller godt rundt på skype å sammenliknet deg med Breivik, så hadde du kanskje ikke synes noe særlig om den personen du heller.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp