Nytt lavmål

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
@Manskill:

Det var flere mål med å legge ut denne tråden her. Blant annet for å uttrykke frustrasjon over oppførselen, gjøre flere oppmerksomme på denne oppførselen og å vise at det er uakseptabelt å holde på sånn. Når teamet sine hender er bundet - i hvertfall for øyeblikket - så er dette det nærmeste man kommer å "straffe" vedkommende. TheCleaner har hatt en tendens til å stikke, for så å dukke opp igjen. Med litt flaks vil han nå holde seg borte fra TW for godt.

En annen fordel - slik jeg ser det - er at det er offentlig og innenfor visse rammer. Som jeeeeeeright peker ut tidligere her. Det gjør det mulig for TheCleaner å forsøke å forsvare seg, dersom han skulle ønske det. For min del virker det mye rederligere enn å spre dritt bak ryggen til noen, eller å forsøke å gi ut sin side av saken et sted hvor man ikke har like store sjanser for å bli motsagt. Det er ingen som stopper noen fra å si seg uenige i trådens emne.

Men dersom man gjør det bør man også være forberedt på at andre sier seg uenige i det. At andre er uenige med deg betyr ikke, som det virker som er din oppfatning, at de er sinte på deg. Det er kun du som tillegger andre personer følelser du ikke kan vite at de har. Vennligst slutt med det.

Når det gjelder hvor korrekt o.l. informasjonen i det opprinnelige innlegget er, så er det ingenting skrevet der som ikke stemmer. Du kan velge å ikke stole på meg, men si i så fall det rett ut.

Det å henge ut noen er et interessant poeng. Men det som blir gjort i tråden her er å presentere ( og dokumentere ) oppførselen til en spiller i sammenheng med dette spillet. Om den presentasjonen ikke akkurat maler et vakkert bilde... Vel, hvem sin skyld er nå det?

Et siste poeng, mer generelt, som det er verdt å nevne er at én måte å vurdere en person er etter hvordan han eller hun oppfører seg mot deg. En annen måte å vurdere en person på er å se hvordan han eller hun oppfører seg mot alle andre.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Ingen forsvarer han, få det inn i hodet ditt, liker bare ikke se så mye dritt komme mot et enkelt individ på et offentlig forum, ta det på PM om det er noen spesielle du vil spre dritt til!

word.. tror det vil være best for forumet fremover om Teamet får behandle saken selv, og de innvolverte personene tar det videre selv.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Teamet har jo allerede sagt at det ikke kommer noe straff for dette uansett.

Det er greit, vi lar han holde på som han vil på et spill som dette der det er barn fra 11-årsalderen og oppover som spiller. Som Grimlock sier er det bedre å informere folk om dette så flest mulig får det med seg. For de fleste som har vært borti han vet godt at han kan fremstå som hyggelig mot mange over lengre tid, og kan nesten kalles en ulv i fåreklær.

Må innrømme at jeg var ganske forbanna da jeg så denne tråden. Ikke fordi det var dumt at den ble lagt ut, men fordi jeg virkelig trodde han hadde gitt seg for godt på dette spillet, noe som ville vært det beste.
 

DeletedUser

Guest
Hva i alle huleste heiteste...Jeg vil ikke se denne fyren på v12, og om jeg gjør det, da skal jeg rimme han om det så er det siste jeg gjør, sånn oppførsel burde ikke vært lov på tw, og det at ikke teamet gjør noe med han her er usmakelig.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Ser at enkelte mener at teamet er teite som ikke gjør noe med saken.. Vel, jeg har gjort det jeg kan gjøre. Selv om sånne ting ikke er ok så har vi likevel begrensninger og regler vi må følge. Skal vi bryte det når sånne ting skjer så er det ikke vits å ha regler i det hele tatt for teamet. Dette skjedde på Facebook, og det er også derfor Facebook sin oppgave å ordne opp eller gjøre hva dem føler er nødvendig. Det er på Facebook sitt område dette skjedde, ikke på vårt/mitt - ergo vi får ikke gjort så fryktelig mye med det dessverre.

Så nok om at "teamet ikke gjør ditt, og teamet ikke gjør datt". Vi har, som allerede sagt, gjort det vi kan gjøre.
I tillegg vil jeg bare igjen legge til at personangrep vil jeg ikke se i denne tråden. Om dere ikke klarer å holde dere for gode til det så er det ikke noe poeng i at tråden blir stående.
 
Sist redigert:

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Tragisk lesning dette her, håper TC faktisk aldri viser seg på TW eller andre onlinespill, for å ta et spill så alvorlig at man går til det steget å true folk er helt uakseptabelt i mine øyne og jeg ser det er det i veldig mange andre sine øyne også.

Grimmy håper du får den unge damen til å gå til politianmeldelse for denne trakaseringen slik at han får en passende straff.

Og kjære Ronja ikke ta dette som kritikk, men slike saker burde virkelig være noe der kan ta tak i og få folk IP-bannet for, og siden dere i teamet har regler som gjør at dere ikke kan ta tak i det så burde dette være en av sakene som Inno får på sitt bord kjappest mulig slik at dere får retningslinjer som gjør at dere kan ta tak i så alvårlige tilfeller.

mvh
en trist spiller
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Ser at enkelte mener at teamet er teite som ikke gjør noe med saken.. Vel, jeg har gjort det jeg kan gjøre. Selv om sånne ting ikke er ok så har vi likevel begrensninger og regler vi må følge. Skal vi bryte det når sånne ting skjer så er det ikke vits å ha regler i det hele tatt for teamet. Dette skjedde på Facebook, og det er også derfor Facebook sin oppgave å ordne opp eller gjøre hva dem føler er nødvendig. Det er på Facebook sitt område dette skjedde, ikke på vårt/mitt - ergo vi får ikke gjort så fryktelig mye med det dessverre.

Så nok om at "teamet ikke gjør ditt, og teamet ikke gjør datt". Vi har, som allerede sagt, gjort det vi kan gjøre.

Hvis det er blant annet meg du sikter til så har jeg strengt tatt aldri sagt at teamet er teite. Det må du i såfall påpeke hvor.
Dere har gjort det dere kan innenfor deres regelverk, men at dere "kan" og burde gjøre mer er noe annet.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Tragisk lesning dette her, håper TC faktisk aldri viser seg på TW eller andre onlinespill, for å ta et spill så alvorlig at man går til det steget å true folk er helt uakseptabelt i mine øyne og jeg ser det er det i veldig mange andre sine øyne også.

Grimmy håper du får den unge damen til å gå til politianmeldelse for denne trakaseringen slik at han får en passende straff.

Og kjære Ronja ikke ta dette som kritikk, men slike saker burde virkelig være noe der kan ta tak i og få folk IP-bannet for, og siden dere i teamet har regler som gjør at dere ikke kan ta tak i det så burde dette være en av sakene som Inno får på sitt bord kjappest mulig slik at dere får retningslinjer som gjør at dere kan ta tak i så alvårlige tilfeller.

mvh
en trist spiller

Hun har, etter det eg har hørt via skype allerede vært å besøkt politiet...
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Mulig alt dette er slik som det sies, men blir feil om alle skal spekulere og rotte seg mot en person. Som dere selv på peker er dette et nettspill og dere henger da ut en spiller for handlinger dere ikke kan være 100 % sikre på. Og at denne tråden får være åpen viser jo at det ikke er noen store grenser i spillet når det gjelder å henge ut en spiller.

§4) Det er forbudt å fornærme en annen spiller eller å kommunisere med dem på en fornærmende/trakasserende måte eller i en støtende sammenheng.

Tenk på dere selv før dere skriver.

Med vennlig hilsen
Manskill

Judge not lest ye be judged

Okay, denne tråden er egentlig ganske på grensa.. men jeg velger å la den stå så fremst alle her klarer å holde seg saklige. Jeg er ikke interessert i å se noe "skal vi dra å ta fyren" eller andre idiotiske utsagn her. Da forsvinner tråden!

Banning og/eller skjuling av banneord er heller ikke ok. Reglene gjelder i alle tråder på forumet.


Når det kommer til selve saken så har vi regler vi må overholde, men vi følger opp saken så langt det lar seg gjøre. Kan også bare legge til at vi er ganske enige i at sånn oppførsel ikke er ok.


Vi har fått avklart dette med CM. Med "vi" sikter jeg da til Grimlock som trådstarter. Dakapo svarte helt i starten på første side, dersom du vil finne kilden.

En ting er å henge ut spillere på et uskyldig grunnlag, men en annen ting er å advare folk mot en spiller som faktisk driver slikt spill som dette. To forskjellige ting.
 

DeletedUser

Guest
Du fremstår som uviten.

Kall det møkk, kall det hva du vil. Hadde noe truet deg på livet eller godt rundt på skype å sammenliknet deg med Breivik, så hadde du kanskje ikke synes noe særlig om den personen du heller.

Jesus... Jeg har sagt at jeg vet om alt han har gjort, men for guds skyld tror du ikke alle har fått det med seg?
 

DeletedUser

Guest
undercower? det må da være klart at villareal ikke vil til gode se noe for en piller som det npr han går rundt og kaller folk for breivik?
 

Manskill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Skjønner ikke hvorfor du targeter meg så innmari? Om noen er uenige med deg så er det feil? Har du alltid rett? Føler det ikke er noe rom for andre løsninger eller forklaringer. :forvirra:
 

DeletedUser

Guest
undercower? det må da være klart at villareal ikke vil til gode se noe for en piller som det npr han går rundt og kaller folk for breivik?

Nei, herre! La oss lage et forum om en person og om hvor dum/stygg/ekkel han er, da blir vi gode mennesker selv (nod) GG
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Skjønner ikke hvorfor du targeter meg så innmari? Om noen er uenige med deg så er det feil? Har du alltid rett? Føler det ikke er noe rom for andre løsninger eller forklaringer. :forvirra:

Jeg gjør jo ikke det. Du som prater til meg her for det meste, i alle fall i de siste innleggene.

I mine subjektive øyne så har de som er uenige med meg feil, sånn er det vel for alle? Jeg har ikke alltid rett, men i denne saken vet jeg mer enn de fleste og har vært mer innvolvert i denne fyren enn få andre på .no. Indirekte forsvarer du han her, enten det er meningen eller ikke, så fremstår det i alle fall sånn. Det skal du få lov til å gjøre, men jeg regner med at du selv forstår at du får svar på innleggene som legges ut her.

Minner meg veldig om V10 der mange også gikk ut å forsvarte han i begynnelsen, men forstod etter hvert at de hadde tatt helt feil, og innså hva slags spiller man hadde med å gjøre.

Må skuffe deg hvis du tror jeg "targeter" deg. Jeg aner ikke hvem du er og hvor du spiller hen, eneste jeg ser er at vi ikke er helt enige i denne saken, og derfor får du svar på en del av innleggene dine. Det må du regne med når du poster på dette forumet.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp