OIM går til krig

DeletedUser

Guest
Da er det jo ikke rettferdig lenger? om Rome også holder på:O
 

DeletedUser

Guest
sant, men inside the war gennerlt, trur ikke OIM har så mye felles med -Rome- så det er jo 2 kriger da,

law vs -Rome-
law vs OIM ;)

Det smarteste av dem ville være å samarbeide.
Men har -rome- noen gang vært kjent for å være smarte?
De er tw's største dritt siden Aten
 

DeletedUser

Guest
Feigt!

Herregud altså!:mad:

Vi er i full krig med -ROME- ikke det at vi taper, men dere bryter inn i en kamp som er igang alt!

Nåja....... når vi er ferdige med rome blir vår oppmerksomhet fulgt bare til dere :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det smarteste av dem ville være å samarbeide.
Men har -rome- noen gang vært kjent for å være smarte?
De er tw's største dritt siden Aten

de beviser ihvartfall ikke det ^^ men ser ikke så mye -Rome- på forumet her heller, er ikke så kule alikevel :p
 

DeletedUser

Guest
Herregud altså!:mad:

Vi er i full krig med -ROME- ikke det at vi taper, men dere bryter inn i en kamp som er igang alt!

Nåja....... når vi er ferdige med rome blir vår oppmerksomhet fulgt bare til dere :rolleyes:

-.- Vi har vært i krig med dem i flere måneder
 

legendselite

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Endelig ACTION, :) vært stille siden etter Elite vs Yamato..
Her tror jeg LAW og LAW69 vinner:)

grunn: Vi er allierte med LAW69
:p
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
de beviser ihvartfall ikke det ^^ men ser ikke så mye -Rome- på forumet her heller, er ikke så kule alikevel :p

Trodde ikke dette hadde noe med -rome- å gjøre. Rart at dere kan slenge så mye dritt om de. De har vist seg å være verdige krigere som har stått imot de fleste.

Men tilbake til topic, dette blir morsomt å følge med på:) for dette er vel en kjempe jevn krig, som gjør at ledelsen i begge stammer må vise at de duger.
 

DeletedUser

Guest
Trodde ikke dette hadde noe med -rome- å gjøre. Rart at dere kan slenge så mye dritt om de. De har vist seg å være verdige krigere som har stått imot de fleste.

Men tilbake til topic, dette blir morsomt å følge med på:) for dette er vel en kjempe jevn krig, som gjør at ledelsen i begge stammer må vise at de duger.

Godt sagt
 

DeletedUser

Guest
Blir litt rart å måtte se mine IAP's bli mine fiender........ K36 har en 700 000 poengrik OIM dude her...... Med AS på vår siden dør han lett :D

Synes litt synd på OIM når du tenker på at AS er våre allierte så jeg gjetter på at OIM kommer til å se noe sånn ut når de ser hvor mange angrep de har på seg: :eek:
 

DeletedUser

Guest
**** da, ingen må innblandes!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hva er poenget med allierte hvis de ikke støtter oss når vi har fiender?

Jeg samarbeider uansett bra med as folk
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Tror budskapet til OIM her er å føre en skikkelig krig uten innblandinger fra andre. De har i tillegg gitt budskapet på en skikkelig måte og gitt LAW 24 timer på gjøre klart til krig.

Syns det er synd at en noob da skal begynne å snakke om å ta andre inn i krigen. Men tiden får vise om hva som skjer.
 

DeletedUser

Guest
LAW69 må selvsagt være med
Ikke [AS]
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Pass den kjeften din der mossa! :mad:

Du glemmer at vi har alerede har fiender som vi må ta oss av! Hvis skal måtte ta OIM også så er det bare en selvfølge at vi skal få hjelp mot fiender som er nesten dobbelt i antall en oss!

Lag 1: LAW, LAW96

Fiendene: -ROME-, V-M-S, K-M-S og nå OIM!:mad:
 
Topp