Oppdatering 7.0 :O

DeletedUser

Guest
man trenger nok mer enn 9 her siden tidlig oppstart blir nok gård bygget opp litt mye pga militsen samt ressfelt da:p
 

DeletedUser

Guest
omg det gjør jeg alltid men jeg ligger alltid bak med tropper så denne verdenen er en bonus:)

og når jeg først bygger tropper så bruker det opp all ress:s
 

DeletedUser

Guest
Begynte nesten å gråte da 7.0 først kom til V7 og ikke til alle verdner :jsur:
 

DeletedUser

Guest
Når?

Noen som vet hvilket tidspunkt v7 kommer? vet at den kommer den 13. des, men når på dagen?
 

DeletedUser

Guest
TW-Team, jeg tror at flesteparten av spillerene på tw.no.com gjerne vil ha et litt mer presist tidspunkt. Det er 8 timer mellom 0800-1600 og for de som vil starte på v7 med en gang kunne nok tenke seg å få vite et nøyaktig klokkeslett for åpningstiden til v7.

Så, når starter v7?
 

DeletedUser

Guest
TW-Team, jeg tror at flesteparten av spillerene på tw.no.com gjerne vil ha et litt mer presist tidspunkt. Det er 8 timer mellom 0800-1600 og for de som vil starte på v7 med en gang kunne nok tenke seg å få vite et nøyaktig klokkeslett for åpningstiden til v7.

Så, når starter v7?

Mellom 0800 og 1600.
De kjem ikkje til å få noko meir nøyaktig tid enn det. Det er innogames som startar verden når dei føler for det...
 

DeletedUser

Guest
Hvis nedtelleren på forsiden teller ned til når v7 åpner så er det 11.00 om jeg ikke har regnet helt feil :)
 

DeletedUser

Guest
Sikkert blitt spurt om før her, men blir de andre verdenene også oppdatert til Versjon 7 når Verden 7 starter? Hvis nei, when or what :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nei, det vil kun være V7 som kommer med versjon 7.0. Om det kommer til de andre verdene etterhvert vet vi ikke enda - vi må se hvordan det går med V7 først :)
 

DeletedUser

Guest
Kommer dere til å kunne bestemme dette, eller blir det et valg Innogames tar på bakgrunn av hvordan versjon 7.0 blir mottatt på andre servere?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Velger å tro at dersom det ikke oppstår altfor masse feil med versjon 7.0 vil Innogames innføre det på alle verdener, men det blir helt sikkert også mulig å ta i bruk gamle versjoner dersom noen skulle ønske det. I alle fall til en viss grad.
 

DeletedUser

Guest
Hentet fra mail tidligere i dag:
Den første 7.0-verdenen 7 har startet i dag. De gamle verdenene blir oppdatert neste uke. Bli en av de første i 7.0 – logg inn med én gang!

Så kommer denne kommentaren på denne siden:

Nei, det vil kun være V7 som kommer med versjon 7.0. Om det kommer til de andre verdene etterhvert vet vi ikke enda - vi må se hvordan det går med V7 først

Hva stemmer her?
 

DeletedUser

Guest
Går det ann å fjerne det bilde som kommer opp når man får en rapport ?

Er forferdelig irriterende bilde x) for må bla så langt ned enn ellers :rolleyes:

Bilde
 
Topp