Oppdatering 7.0 :O

DeletedUser

Guest
Hvorfor gjør dere slik at alle verdene starter på en hverdag? Hvorfor kan den ikke starte i en helg for en gang skyld!?

Når på dagen vil den lanseres?
 

DeletedUser

Guest
Og selvfølgelig kommer Verden 7 med crappy innstillinger... :mad:
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Se på det som en utfordring :)

Hvordan skal man se på det som en utfordring, når man enkelt og greit ikke gidder å sitte å vente 15 dager på at et nuke skal bli ferdig, bare fordi det ble drept?
Det tar meg faktisk 15 dager og 2 timer å bygge opp et nuke med speed 1.

Og NEI, jeg eier ikke tålmodighet....
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som en genial pakke. Bortsett ifra angrepsvarsleren som tar mye av overraskelses momentet ifra et angrep.
Og om du blir hardt angrepet over tid, så er den så og si verdiløs.
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som en genial pakke. Bortsett ifra angrepsvarsleren som tar mye av overraskelses momentet ifra et angrep.
Og om du blir hardt angrepet over tid, så er den så og si verdiløs.

Da er det vel bare å ikke bruke den da??? :confused:;)
 

DeletedUser

Guest
OMG !


Hadde tengt å begynne, men nå har jeg ombestemt meg ...
 

DeletedUser

Guest
...Kirke -.- ..... Speed 1 -.- .........


Skjønner ikke poenget i å lage en verden med elendige instillinger som dere bør vite at spillerne ikke liker?
Om dere ikke viste det (noe som er tvilsomt) burde dere spurt på offentlig forum.

Mener at dette er et lavmål når det gjelder de som lager Norske verdener når de ikke klarer å lage en verden der folk faktisk vil spille når de vet hva den skal inneholde og ikke inneholde.


Kan ikke si annet en at jeg er skuffet.
 

ekko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvorfor er det sånn at enkelte folk her rett og slett nekter å lese hva jeg og andre folk skriver her før dem kommenterer? Det er ikke det norske teamet som har funnet på disse innstillingene, det er Innogames. Hvorfor er dem kjedelige? Fordi det er fellesinnstillinger for alle land som har Tribal Wars - disse innstillingene er ALLTID kjedelige dessverre. For dere som ikke helt skjønner hva de vil si med at Innogames bestemmer innstillingene, så betyr det at det norske teamet (og de andre landene) har nix nada dem skulle ha sagt.

Teorien min derimot til hvorfor innstillingene er kjedelige er pga at siden dette blir en "prøveverden", og pga det vil dem ikke la teamet og spillerne bestemme selv. Rett og slett for å holde det enklest mulig.


Så til det viktigste; når kommer V8?:D
 

DeletedUser

Guest
Skjerp dere da! Kan dere la være å sutre og klage som om dere skal bestemme alt?!

Som sagt mange ganger over er ikke innstillingene bestemt av TW-teamet, de kan ikke gjøre noe med den heller. Hvis du vil ha endret, prøv å kontakt innogames da! Det er de som har valgt og bestemt at innstillingene skal være slike.

Kan godt hende at dere ikke synes den er så verst når dere har prøvd den! Det kan verken jeg eller dere vite før dere har prøvd den.
Men det dere skriver og tenker gjør det bare verre. Jo mer man tenker at ting er dårlig, jo dårligere blir den.

Jeg personlig gleder meg til den nye verdenen kommer + verden 7. Jeg tar det jeg får. Jeg vet at de (TW-Teamet) gjør så godt de kan med å få verdener med bra innstillinger for oss.

Men dere kan godt boikote den! Da blir jo det få igjen som spiller, og da vinner jo så klart jeg! :p:p;):)
(Det er fakta:rolleyes:)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, NÅR kommer v8?
Regner med at det er flere som kommer til å slutte helt med TW, om det skal gå et halvt år til, før den verdenen starter.


Det burde ikke kommet flere verdener fordi vi ikke har spillere nok på Norsk server til å få "nok" aktivitet på alle sammen. Det burde heller vært gjort regelendringer som gjør det lettere for folk å starte opp i de V som allerede eksisterer (F.eks)??

Er det andre som har tanker rundt dette , eller er eg heilt ute å kjører her ??
 

DeletedUser

Guest
Jeg har lyst til å ta tråden videre med noe jeg nevnte en annen plass. Grunnen til at få vil spille på eksisterende verdener er fordi man blir innadlet momentant av multimillionkontoer straks nybegynnerbeskyttelsen er slutt. Dette er jo som å gjøre seg selv en bjørnetjeneste om man ønsker aktivitet på verdenen, så sånn sett.... hva er galt med gråbyadling egentlig?

Skolehaven foreslo tidligere å legge sammen flere skandinaviske servere. En veldig god ide i mine øyne når det kommer til aktivitet.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har lyst til å ta tråden videre med noe jeg nevnte en annen plass. Grunnen til at få vil spille på eksisterende verdener er fordi man blir innadlet momentant av multimillionkontoer straks nybegynnerbeskyttelsen er slutt. Dette er jo som å gjøre seg selv en bjørnetjeneste om man ønsker aktivitet på verdenen, så sånn sett.... hva er galt med gråbyadling egentlig?

Skolehaven foreslo tidligere å legge sammen flere skandinaviske servere. En veldig god ide i mine øyne når det kommer til aktivitet.

Enig der! ;)
 

DeletedUser

Guest
Enda en verden teamet har bestemt?

Vis du leser gjennom dette forumet, eller spør en random spiller. Så sier flertallet at de ikke vill ha kirke, og de vill ha en høyere speed. NÅR skal dere HØRE på spillerene?
 

DeletedUser

Guest
enda en verden teamet har bestemt?

Vis du leser gjennom dette forumet, eller spør en random spiller. Så sier flertallet at de ikke vill ha kirke, og de vill ha en høyere speed. Når skal dere høre på spillerene?

vi har ikke bestemt disse instillingene. Som det står flere andre plasser på forumet...!
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Hvem har da bestemt innstillingene ?

innogames.

men er det noe teamet kan gjøre for å påvirke innogames til å forandre innstillingene? eller er det ikke? hvis ikke teamet kan påvirke innogames så gidder jeg ikke skrive her mer ang det hehe :p da er det lost verden for meg uansett og da vil jeg ikke kaste bort mer tid på å snakke om v7 :p
 
Topp