Oppdatering 7.0 :O

DeletedUser

Guest
Den nye oppdateringen ser ut til å endre veldig mye av tw! :)
Og bare gode nyheter så langt!

Har dere noen tanker rundt det som blir presentert eller?
 

DeletedUser

Guest
Gleder meg ikke :D

Liker ikke alt dette nye til speeds, ødelegger mye for meg som speedspiller.
 

DeletedUser

Guest
Jeg syntes det ødelegger litt med skillza på speed. Alt blir jo nesten gjort på ett sted.
 

DeletedUser

Guest
ubestemt tid tror jeg:rolleyes: selv håper jeg så fort som mulig lol men vi kan ikke vite
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Noen funksjoner er fremdeles i beta og vi har derfor ikke noen konkret dato for lansering av 7.0
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Når informasjonen om den nye oppdateringen kommer hyppigere, kan du regne med at lanseringen for 7.0 snart kommer :)
 

DeletedUser

Guest
Ingen som har forstått tegnet?

På info tråden om oppdateringen står det:

Neste gang: 7.0 er rett rundt hjørnet, er du klar?

Enten så er jeg en tosk, eller så er det ikke mindre enn to uker til den kommer... ?
Noen som kan avkrefte eller bekrefte dette?
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Noen funksjoner er fremdeles i beta og vi har derfor ikke noen konkret dato for lansering av 7.0 eller V7
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Vil verden 7 starte opp med lanseringen av 7.0?
PABben skrev:
Så hva skjer neste uke?

* Vi presenterer en fullstendig changelog. Du vil få sett ALLE de nye funksjonene og forbedringene.
* Vil presenterer den første verdenen med versjon 7.0 og det vil kun være denne som har den nye oppdateringen inntil videre.
* For å feire versjon 7.0 på forumet vil vi arrangere konkurranser og gi bort gratis premium i et premium-lotteri!
Ser sånn ut.
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så lenge vi slipper den forbaska kirka på denne verdenen, og at vi beholder bue, da er jeg fornøyd.
 
Topp