Ops, I did it for us! <3

DeletedUser

Guest

Det er med hjertets glede at jeg kan nå meddele til alle der ute at Solmåne nå har gått inn til AriCa!

Av grunner som skittent spill og det faktum at jeg ikke føler meg vel i stammer som driver med slikt, så har jeg nå funnet en utvei. Etter litt prat med ei søt jente, fant jeg meg en uventet dual som hadde ganske mange like meninger og synspunkt som meg. Siden hun kjenner så mange i spillet, fant vi en fin løsning på problemet jeg hadde.

oppstandelsen.png


I høst fikk jeg kontoen Solmåne, og har egentlig lenge lurt på om jeg fikk den kun for å sitte kontovakt på andre ELITE medlemmer. Det kan jo stemme ganske godt da han jeg fikk den av fremdeles er på ”ferie”, og han forsvant en gang i desember. Det gikk omtrent 1-2 måneder før jeg fikk tak i gutten, og dette gjorde at jeg følte meg veldig brukt. Opp til flere spillere i ELITE satt meg til stadighet opp som kontovakt, gjerne på eierløse kontoer også. På grunn av denne behandlingen av meg som person, så ble min tillit til dem som spiller ødelagt.

Etter ELITE gikk grå, var jeg innom stammer som NT og ~TNG~, men endte til slutt opp i stammen 2DEATH.

4. Mars ble stammen 2DEATH opprettet, og det var hovedsakelig kun Grötarn og Solmåne som skulle være til stedet der, og planen var å dra tilbake til ~TNG~ etter en aksjon var fullført. Denne aksjonen ble utsatt og utsatt, og til slutt så tok vi inn de spillerne en kunne se på medlemslista i går, pluss noen som dro til -Rome- eller gikk grå. Selv var jeg blitt lovet plass i -Rome-, men reagerte på at de ikke ønsket å ta inn to gode venner av meg, hvor de fortalte meg at han ene ikke var god nok defensivt for dem.

Medlemslista her

Oppstandelsen av 2DEATH var jo hovedsakelig på grunn av en aksjon vi skulle ha mot AriCa. Av årsaker som spionasje i ~TNG~, valgte vi å opprette en ny stamme slik at ikke AriCa skulle få greie på at det var -Rome- (alliert med AriCa) som var våre kontovakter under aksjonen. Aksjonen ble derimot aldri gjennomført, grunnet latskap fra samtlige medlemmer i -Rome-, så flere eiere i 2DEATH begynte å gå grå eller forlate oss til fordel for -Rome-. Eksempler her er jo Ganondorf og Another Day.
De kontoene som forble eierløse i stammen hadde permanente kontovakter fra -Rome-.

Dette bildet er fra da Eazh og AriCa kriget. 10/06-10





jordbr.png


I april så startet jeg opp på verden fem alene (hadde vært dual med en annen før), og satt meg ned og pratet litt med en jeg så vidt hadde snakket med før.
Jeg fant ut at en kompis av meg hatet henne meget sterkt, så sammen kom vi på den lyse ideen om at vi skulle spøke litt med ham. Spøken gikk ut på at hun var dualen min, og reaksjonen hans var akkurat som forventet av denne spilleren. Dette gjorde at jeg og snuppa mi fant tonen utrolig kjapt!

Fra spøk til alvor
Den tiende mai snakket jeg igjen med denne skjønne engelen, og følte at jeg kunne stole på henne med mine tanker rundt verden to, til tross for at jeg visste at hun var et trofast AriCa-medlem. Etter mye lufting fram og tilbake, fant vi ut at hun skulle være dualen min på ekte denne gangen, med kompromisset at kontoen skulle inn til AriCa. Grunnen til at det var akkurat den stammen, er fordi hun er en lojal AriCa spiller, og hun hadde fortsatt et ufattelig godt forhold til dem.

Dette åpent nye og bedre veier for meg som spiller.



oppturognedtur.png


Etter at dualen min fikk bekreftet at jeg var velkommen, ble det en risikofylt vei for meg med tanke på at 2DEATH hadde et tett samarbeid med -Rome-.
Det ble lagt mye tid ned i samtaler med en liten del av ledelsen i AriCa over lengre tid. Her planlagte vi hvordan ting skulle gjøres framover, med tanke på å få beskyttet kontoen vår og lignende ved overgang til AriCa.
Et par ganger avslørte vi oss nesten, men heldigvis ble det ikke plukket opp av noen som ikke måtte vite noe. Jeg informerte en spiller i AriCa om noe, og han løp så klart rett til
-Rome- med denne infoen. Vi fikk dysset det ned etter mye diskusjon og heldigvis ordnet det seg tidsnok.

Nå har det seg slik at -Rome- har blitt oppløst. Jeg finner dette merkverdig, da de har higet etter en krig mot AriCa siden tidlig vår 2010.

[08.07.2010 17:18:27] Rome-spiller De turte alldri ærklære krig
[08.07.2010 17:18:34] Rome-spiller: og vi nekter å gjøre det


Hm, slik jeg ser det så var det nettopp dette AriCa gjorde da dere begynte å angripe AriCa2.
Og da har jo alle fått med seg svaret fra AriCa angående det:

Ruffiro den 06.07. klokken 22:34
Hei, Handsome!
Til å begynne med, bare for å gjøre det helt klart; AriCa2 er en del av AriCa! Så om angrepene på dem ikke innstilles umiddelbart vil dette bli sett på som en krigserklæring fra dere mot begge stammene.
[…]
2 AriCa2 har den siste måneden bare adlet 4 byer i K42 og 30 byer i K52 (hvorav 14 var internadlinger). Hvor de 20 resterende byene ligger vet jeg ikke, men regner med de ligger i/ved eksisterende clustre.
[…]
4 Slik vi ser det har dere ingen annen grunn til å angripe AriCa2 enn å provosere oss ytterligere. Du må ikke tro at vi ikke har øyne i huet og får med oss en del av det dere bedriver, og jeg kan vel si så mye som at flere i Rome har gitt oss mer enn nok grunn til en krigserklæring eller to allerede.
Her sier AriCa flere ganger at dere får den krigen dere har ønsket, og hva gjør dere? Jo, dere stikker halen mellom beina og beiner av gårde. Jeg må si at etter all den planlegginga vi hadde før dere startet å spille skitnere enn jeg hadde trodd, så syns jeg dere er ufattelig feige.


hjemme.png


Nå, etter ca. fire måneder, er endelig dagen kommet. Endelig!
Jeg og min kjære dual, har gledet oss til denne dagen siden vi skrev denne forklaringen i juni. Vi satt i flere timer å miccet på skype, med delt skjerm, og diskuterte hvordan vi skulle få fram sannheten rundt overgangen.
Dessverre er det alltid slik at enkelte spillere er helt blindet av korrupsjon, men det er nå dem sitt problem, ikke vårt.

Det er synd at -Rome- forsvant, siden vi forventet å ha det moro med dem.

Dualen min og jeg har sammen nådd målet vi satt. Først og fremst var dette å gjøre klar kontoen optimalt til en krig mot den nye fienden. Vi satser på å ha det MEGA morsomt framover, og vi forventer å ha det gøy sammen og med andre gjennom krigen!

Bring it on, we are ready!


kake.png


Endelig har jeg funnet gode og reale spillere her på Tribalwars.no som ikke bare er seriøse, men som faktisk spiller for å ha det gøy, både ingame og i det sosiale.
No more dirty backstabbing bullshit som ødelegger spillet for så mange der ute.

Jeg har blitt utrolig godt kjent med mine ”nye” venner i AriCa, og de har sammen gitt meg spillegleden tilbake. Må få si tusen takk til min kjæreste dual som har fulgt meg gjennom og støttet meg i disse harde tidene!

Må også få si tusen takk til alle dere sjeler der ute som i framtiden vil gi oss både ODD og ODA! Setter innmari pris på det, og gleder meg til disse artighetene. <3

Hilsen KittyCat & den originale Lady Ibex.
Det beste dualparet ever! <3
Girlpower!

kittyli02.png
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Når man ser hvem som har underskrevet dette skjønner hva som foregår.

Lavmål spør du meg.

Dere kom ikke inn i -Rome- fordi det ville være respektløst av oss i forhold til alliansen. Og vi sa også til dere at det ville være det samme som å levere en krigserklæring tril Arca noe vi ikke ønsket.

Jeg skjønner nå at Arica lider av et eller annet og aksepterer at vi ikke ønsket å gå i krig med dem, og gjør nå alt for å sverte oss fordi Granpa og Runinter tok en avgjørelse om å legge ned -Rome- (se eget innlegg fra Runinter) og vi andre følger etter med å slette kontoer.

ARICA: Dere leder serveren og kommer sikkert til å vinne hele serveren, så stopp den patetiske propagandaen mot en stamme som ikke ekisterer mere.

Lykke til på v2
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så du nekter for at jeg ble lovet plass i Rome? Hmm, både du og jeg vet hva som er sant, så kan du bare gå rundt med løgnene dine om du selv føler for det. ;)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Så du nekter for at jeg ble lovet plass i Rome? Hmm, både du og jeg vet hva som er sant, så kan du bare gå rundt med løgnene dine om du selv føler for det. ;)

Jeg har aldri lovet deg noen ting, da må du komme med PM som sier at jeg skal ta deg inn i -rome- for å krige med Arica
 

DeletedUser

Guest
Når man ser hvem som har underskrevet dette skjønner hva som foregår.

Lavmål spør du meg.

Dere kom ikke inn i -Rome- fordi det ville være respektløst av oss i forhold til alliansen. Og vi sa også til dere at det ville være det samme som å levere en krigserklæring tril Arca noe vi ikke ønsket.

Jeg skjønner nå at Arica lider av et eller annet og aksepterer at vi ikke ønsket å gå i krig med dem, og gjør nå alt for å sverte oss fordi Granpa og Runinter tok en avgjørelse om å legge ned -Rome- (se eget innlegg fra Runinter) og vi andre følger etter med å slette kontoer.

ARICA: Dere leder serveren og kommer sikkert til å vinne hele serveren, så stopp den patetiske propagandaen mot en stamme som ikke ekisterer mere.

Lykke til på v2

Som Solmåne sier har dette vært på gang i rundt 4 måneder Mosa, altså ca 15 uker lenger enn planene Rome hadde om masseslett... Som jeg har sagt tidligere ville ting komme for en dag, at jeg sa det såpass rett frem var egentlig et tilbud fra oss i AriCa til dere om å komme med sannheten selv før vi slapp denne lille bomben. Solmånes overgang til oss skulle egentlig skje når dere endelig fikk somla dere til å erklære oss krig i stedet for å kontositte fiendene våre og angripe oss den veien.

Denne tråden måtte skrives om pga massesletten og oppløsningen av Rome, den var ment som et svar på en eventuell krigserklæring fra deres side. Det har blitt samlet beviser for å backe opp det vi konstaterer her i 4 måneder, så nok en gang forbløffer du meg med trangsyntheten din. Dette er ikke et forsøk på å sverte gamle Rome, men å kaste lys over de faktiske grunnene til at forholdet mellom oss har kjølnet såpass som det har gjort i vår. Dessuten er det jo en kraftig måte å bytte stamme på, jeg mener det står respekt av det de gjør her.

På vegne av hele AriCa-familien vil jeg ønske Solmåne velkommen inn i varmen, godt å ha alt ut i det åpne så vi endelig kan begynne å spille spillet mot det som er igjen av V2. Med Rome's bortgang forsvant forhåpentligvis også de siste intrigemakerne fra verden 2, men dukker de opp igjen skal vi mer enn gjerne slå dere på spillebrettet for minst 3. gang... :cool:

Pointwhore
 

DeletedUser

Guest
AriCa, dere skal ikke like så godt inviterere hele verden og krige mot gråbyene? :) Det er dere værtfall flinke til ;)

Dere er latterlige. (Spesielt Mikkel!!!!1)
 

DeletedUser

Guest
Du bør holde deg for god til det der Trym å heller feie for din egen dør før du dømmer andre!

Mikkel <3
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Som Solmåne sier har dette vært på gang i rundt 4 måneder Mosa, altså ca 15 uker lenger enn planene Rome hadde om masseslett... Som jeg har sagt tidligere ville ting komme for en dag, at jeg sa det såpass rett frem var egentlig et tilbud fra oss i AriCa til dere om å komme med sannheten selv før vi slapp denne lille bomben. Solmånes overgang til oss skulle egentlig skje når dere endelig fikk somla dere til å erklære oss krig i stedet for å kontositte fiendene våre og angripe oss den veien.

Denne tråden måtte skrives om pga massesletten og oppløsningen av Rome, den var ment som et svar på en eventuell krigserklæring fra deres side. Det har blitt samlet beviser for å backe opp det vi konstaterer her i 4 måneder, så nok en gang forbløffer du meg med trangsyntheten din. Dette er ikke et forsøk på å sverte gamle Rome, men å kaste lys over de faktiske grunnene til at forholdet mellom oss har kjølnet såpass som det har gjort i vår. Dessuten er det jo en kraftig måte å bytte stamme på, jeg mener det står respekt av det de gjør her.

På vegne av hele AriCa-familien vil jeg ønske Solmåne velkommen inn i varmen, godt å ha alt ut i det åpne så vi endelig kan begynne å spille spillet mot det som er igjen av V2. Med Rome's bortgang forsvant forhåpentligvis også de siste intrigemakerne fra verden 2, men dukker de opp igjen skal vi mer enn gjerne slå dere på spillebrettet for minst 3. gang... :cool:

Pointwhore

Jeg har stor respekt for mange spillere i Arica, bla deg. Men når jeg ser hva du kommer med av beviser(ingen ting) hører bare bla bla bla at vi har gjort ditt å datt.

Også komme denne laterlige linken som skal være det store beviset:eek:

Samme hva vi sier og kommer med beviser så vil dere si de imot uansett og at vi som dolket dere:cool: Mens utalslser fra medlemmene deres sier jo at dere gjorde dere klar til krig, men men.

Nå er det sol og sommer og jeg logger i allefall ut fra denne diskusjonen videre




Gratulerer Arica dere har vunnet v2:)

PS: sier det en gang til. Men når vi var allierte og kriget mot Elite så var det hysterisk morsomt å samarbeide med dere, og dere var en alliert vi kunne stole 100% og sammen klarte vi målet.
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mosa, hvor er deres beviser da?
Ser ikke at DU legger fram noe, så slik jeg ser det så har vi mer beviser. :eek:
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Mosa, hvor er deres beviser da?
Ser ikke at DU legger fram noe, så slik jeg ser det så har vi mer beviser. :eek:

Bevisene som ble lagt frem er avtalen om at Arica skulle ta inn noen fra gamle Olico og resten skulle ut. Det er eneste vi trengte å legge frem.

Og jeg føler ikke at jeg må legge frem noen ting for deg egentlig. Og folk er ikke dummere en at de forstår dette tåpelige utspillet fra deg er tullball.
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehe, du er nå morsom da. :)

Skal jeg begynne å rote fram PMer før de forsvinner kanskje.
Har jo en PMsamtale med deg hvor du sier at du skal sitte Wihi, og det var jo på den tiden det var incs fra AriCa der.
Så tullball? Hmm. Kanskje i din verden, men ikke i den ekte.
 

DeletedUser

Guest
Bevisene som ble lagt frem er avtalen om at Arica skulle ta inn noen fra gamle Olico og resten skulle ut. Det er eneste vi trengte å legge frem.

Og jeg føler ikke at jeg må legge frem noen ting for deg egentlig. Og folk er ikke dummere en at de forstår dette tåpelige utspillet fra deg er tullball.

For OSS mener du vel?
Tåpelig av deg å kalle folk dumme!



mimma.png
 

DeletedUser

Guest
Se der ja. Aricas skjulte agenda for å ha en grunn til å erklære krig senere. Arica selv sier jo at de har visst om dette lenge, så da sier det vel seg egentlig selv. Men, men, så mye styr for ingenting a gitt. Må føles litt bittert, tenker jeg. :)
 

DeletedUser

Guest
Ay ay ay, mimma/Mosa. Ja, hva skal man si..?

Ja du må gjerne komme med at jeg er fjern, men jeg har heldigvis min sti ren når det gjelder våre allierte.

Du hadde visst ikke en ren sti allikevel?

Under elite tiden var dere klar på at dere aldri ville dolke allierte, hva skjedde?

I det sekund dere kontovaktet våre fiender så opphørte deres allianse med oss. Dermed vil ingen aksjoner mot -Rome- fra vår side, være en dolk i ryggen. Heller ikke verbale angrep her på forumet, for jeg tror alle leserne av dette forumet faktisk har interesse av å lese hvordan dere egentlig opptrådte.

Du må gjerne komme med alskens unskyldinger og bortforklaringer på dette. Men det hadde stått mere respekt at dere hadde stått for deres handlinger.

At vi står for våre handlinger, er nettopp det vi gjør. Kan ikke si det samme om deg og -Rome- da ;) For det du skrev i dette innlegget samsvarer jo ikke akkurat med dagens avsløringer.

Men dere har tatt steget fra å være en god alliert og en stamme som vi har samarbeidet tett med, til å ha et mål om å vinne serveren uansett koste hva det vil koste. Dere har ødelagt og besmudlet Aricas gode navn og rykte.

Vi har hele tiden hatt som mål å vinne denne serveren ja. Ellers ville aldri AriCa blitt etablert. Men vi har vært svært opptatt av hvordan den skulle vinnes. At vi aldri dolket allierte i ryggen, har vært en av de viktigste sakene våre. Og det er det fremdeles. Dette i motsetning til -Rome- selvfølgelig.

Men hva veit nå jeg, er jo bare teit, men med æren i behold

Æren i behold? Oh really..? ;)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
For OSS mener du vel?
Tåpelig av deg å kalle folk dumme!



mimma.png

Har ikke kalt noen dumme, men meningen var vel at jeg mente at folk har litt i mellom ørene.

Så til 1000kr spørsmålet, satt jeg på kontoen??? NEi jeg tok aldri i mot kontoen. Men sanheten er at jeg var jævlig irritert over at dere prøvde å rekrutere haavardunited som var i Shadow som vi kriget mot, vi hadde nuket haavardunited i lang tid. Dere ville jo ha han over for å kunne krige med SAD som var vår Alliert.

Jo shank, jeg har æren min i hold. Men det kan ikek du si. Men ser nå likheten på hvordan du holdt på med mot Elite og alle de såkalte bevisene. Alt kan snu og vrenges mot.
Men regner med at du sitter der og er stolt av deg selv:rolleyes:
 

pomeranian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Av grunner som skittent spill og det faktum at jeg ikke føler meg vel i stammer som driver med slikt, så har jeg nå funnet en utvei. Etter litt prat med ei søt jente, fant jeg meg en uventet dual som hadde ganske mange like meninger og synspunkt som meg. Siden hun kjenner så mange i spillet, fant vi en fin løsning på problemet jeg hadde.

Da råder jeg deg til å gå vekk fra AriCa :p
 

DeletedUser

Guest
Ja, kan dere ikke fortelle litt mer om dette med Haavardunited. Interessant å høre hva som lå bak dette her. Jeg vet ikke hva dere prøvde på, men Arica er jo en så ærlig og fantastisk stamme som gledelig forteller om dette? :)
 
Topp