Outlaw

DeletedUser

Guest
OUTLAW er for de fredløse med mange spillere på samvittigheten, som ikke har tenkt å spille noe særlig i V4. Starter opp i sørvest, og kravet er MAKSIMALT 200 poeng for å komme inn :)

Et lite pip om støtte så lenge lojalitet er OVER 50, blir sett på som SPAM, og SPAMMERE internadles :)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Du prøver deg igjen? :p

Akkurat som Domini og BERSERK :rolleyes:

ville ikke sammenlignet dette med v2 og v3 eller tidligere stammer...

han reklamerer jo med max 200 poeng og ønsker folk som vil ha en "relaxed" spillestil, altså ikke nødvendig å være på nesten 24/7. Tror faktisk jeg kunne tenke meg noe slik på v4 selv azz
 

DeletedUser

Guest
Niks, førstemann som søker får hertugrettigheten. Stammen blir basert på anarki hvor vi gjør som vi vil :)
 

DeletedUser

Guest
ville ikke sammenlignet dette med v2 og v3 eller tidligere stammer...

han reklamerer jo med max 200 poeng og ønsker folk som vil ha en "relaxed" spillestil, altså ikke nødvendig å være på nesten 24/7. Tror faktisk jeg kunne tenke meg noe slik på v4 selv azz

Jeg tenkte på at han alltid reklamerer om stammer han skal starte og vil ha folk til å joine :p

Husker nå vagt DTR også...
 

DeletedUser

Guest
Poenget med å reklamere litt på forhånd når man har en "tema" stamme, er jo at man da kan velge passende nick for å joine stammen.

Siden temaet her er hardkokte kriminelle som tar beskyttelsespenger, så passer det jo bra med "badass" kriminelle navn, eks. Scarface (mafiafilm) eller Leon (leiemorder fra en film) etc. Selv vil jeg hete Dobermann :)
 

DeletedUser

Guest
Da har Outlaw blitt endret fra å være en helt unik stamme hvor alle var baroner og likestilt, til å bli en helt standard ordinær stamme ledet av en liten gruppe slimåler. Flertallet ønsket det visst slik...

Lykke til på reisen, og den går da videre uten meg på laget :mad:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Neeei, så kjedelig. Men slik må det vel bli når man tar inn spillere man ikke kan stole like mye på, og ikke har samme kontakten med. Men det var da en misslykket stamme helt fra starten dette da, i den forstand at Tores spådommer om hvordan stammen skulle opptre på V4 ikke slo helt til. Ble langt mer seriøst enn som så. Men men, hvor ønsker Toremann seg nå da, bort eller inn i en annen stamme?
 

DeletedUser

Guest
Den eneste forandringen i Outlaw er at stammen har blitt mer strukturert, med en håndfast og stabil ledelse. Medlemmene får fortsatt ta del i avgjørelser som vedrører stammen, diplomatiske forespørsler, og inntak av nye medlemmer inkludert.

Dette var en nødvendig endring for å gjøre stammen mer stabil, og skape et trygt miljø for medlemmene, der de slipper å se over skulderen sin hele tiden i frykt for å bli kicket av et annet medlem over en krangel.

Det at Tore her nekter å godta endringer i stammens konsept som er vedtatt av flertallet for stammen beste, er for oss i ledelsen uforståelig. Spesielt med tanke på at han ikke har fulgt sitt opprinnelige konsept til punkt og prikke til tross for at han ikke ønsker endringer.

- Psycho,
Leder Outlaw.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Da har Outlaw blitt endret fra å være en helt unik stamme hvor alle var baroner og likestilt, til å bli en helt standard ordinær stamme ledet av en liten gruppe slimåler. Flertallet ønsket det visst slik...

Lykke til på reisen, og den går da videre uten meg på laget :mad:

Flertallet er dumme!
 

DeletedUser

Guest
Jaja, sånn går det når dere merger med kontrollfreaker.
 

DeletedUser

Guest
At medlemmene får bestemme i stammen er da overhode ikke noe nytt.

Sett alle på som baroner, da snakker vi;)
 

DeletedUser

Guest
Poenget med å reklamere litt på forhånd når man har en "tema" stamme, er jo at man da kan velge passende nick for å joine stammen.

Siden temaet her er hardkokte kriminelle som tar beskyttelsespenger, så passer det jo bra med "badass" kriminelle navn, eks. Scarface (mafiafilm) eller Leon (leiemorder fra en film) etc. Selv vil jeg hete Dobermann :)

Eller Hans, han tyske jævelen som drepte Hobgoblin så han kunne få penger til å dra til Disney Land!!:mad::mad::mad:
 
Topp