Outlaw

DeletedUser

Guest
Litt av et hopp å gå fra "lovløse" harbarka krimmielle til "rettskaffenhet" i Police! :eek: Men men, slik ble det tydeligvis. :p
 

DeletedUser

Guest
Da vi gjorde endringer i styresett var det for å sikre trygghet og stabilitet i stammen, det er ikke noen form for stammekupp, eller lignende.

Endringene ble framskyndet av at Dobermann klikket og kicket 9 medlemmer av vår stamme, bare fordi stammen røstet rundt endring i styreform. Flertallet var for endringer i styresett, og det var derfor ikke noen tvil om hva stammen ønsket.

Vi i ledelsen gjorde disse endringene basert på våre erfaringer fra tidligere stammer vi har vært med i, der vi har sett at stammer med struktur og en håndfast ledelse med faste poster, fungerer mye bedre en en stamme der alle krangler over avgjørelser som skal gjøres.

Når stammen har en fast ledelse behøver ikke medlemmene å være redd for å bli kicket av et annet medlem over en krangel, noe som Dobermann demonstrerte var fullt mulig.

Struktur skaper trygghet, trygghet skaper hygge, hygge skaper lojalitet.

Ny ledelse, ny styreform, nye muligheter.

- Psycho
Leder, Outlaw.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Da tar dere inn feil medlemmer, som kicker hverandre...

I Yakuza har aldri det der skjedd;)
 

DeletedUser

Guest
Kan dere ikke alle være braoner da? og alle er fornøyd. Grunnlegger får være en som kan beherske seg. Men var vel Dr. folka som villeda medlemmene til å ikke gjøre det. De er kontrollfreaker som sagt, og de kan IKKE klare å spille uten å ha kontroll i sin egen stamme selv, en av dem må ha makt. Og når alle er likestilt, føler de seg ikke spesielle, og hever seg over andre.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Kan dere ikke alle være braoner da? og alle er fornøyd. Grunnlegger får være en som kan beherske seg. Men var vel Dr. folka som villeda medlemmene til å ikke gjøre det. De er kontrollfreaker som sagt, og de kan IKKE klare å spille uten å ha kontroll i sin egen stamme selv, en av dem må ha makt. Og når alle er likestilt, føler de seg ikke spesielle, og hever seg over andre.

At du nå ikke får all den infoen du ønsker, bryr vi oss ikke om lengre.. :p
 

DeletedUser

Guest
Vel, ut fra det jeg har lest, er det Outlaw som har gjort alle til baroner. Så fikk de nye ledere som endra på det. Da er alle sure.

Bad boys ledelse!:mad:
 

DeletedUser

Guest
Vel, ut fra det jeg har lest, er det Outlaw som har gjort alle til baroner. Så fikk de nye ledere som endra på det. Da er alle sure.

Bad boys ledelse!:mad:
Den eneste som er sur er Dobermann, og tydeligvis andre utenfor stammen som egentlig ikke har noe med det å gjøre... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Da vi gjorde endringer i styresett var det for å sikre trygghet og stabilitet i stammen, det er ikke noen form for stammekupp, eller lignende.

Endringene ble framskyndet av at Dobermann klikket og kicket 9 medlemmer av vår stamme, bare fordi stammen røstet rundt endring i styreform. Flertallet var for endringer i styresett, og det var derfor ikke noen tvil om hva stammen ønsket.

Vi i ledelsen gjorde disse endringene basert på våre erfaringer fra tidligere stammer vi har vært med i, der vi har sett at stammer med struktur og en håndfast ledelse med faste poster, fungerer mye bedre en en stamme der alle krangler over avgjørelser som skal gjøres.

Når stammen har en fast ledelse behøver ikke medlemmene å være redd for å bli kicket av et annet medlem over en krangel, noe som Dobermann demonstrerte var fullt mulig.

Struktur skaper trygghet, trygghet skaper hygge, hygge skaper lojalitet.

Ny ledelse, ny styreform, nye muligheter.

- Psycho
Leder, Outlaw.

Hva har du gjort utenom å lage en fail stamme da?
 

DeletedUser

Guest
tydelig at det er noe når spørsmål blir besvart med spørsmål^^
Da tolker du det nok dessverre feil. Personlig synes jeg at det er søtt når slike som Zarazel kommer med uttalelser rundt ting de ikke vet noe om, det krydrer lesestoffet på forumet en smule.

Ethvert forum har sin Julius... ;)

- Psycho
 

madskillz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
bra at mitt innlegg bare var for å hive litt bensin på bålet, noe du dessverre ikke forsto, menmen, lov å forsøke=D
 

DeletedUser

Guest
Hva har du gjort utenom å snakke om ting du ikke vet noe om på det offentlige forumet...? :rolleyes:

Du skryter av at den nye ledelsen har så mye erfaring fra tidligere stammer, så jeg spør hva denne erfaringen er. Har du tenkt å svare eller bare prate piss?
 

DeletedUser

Guest
Du skryter av at den nye ledelsen har så mye erfaring fra tidligere stammer, så jeg spør hva denne erfaringen er. Har du tenkt å svare eller bare prate piss?
Dersom du er interessert i å høre hva de forskjellige medlemmene av ledelsen har utrettet som en del av ledelsen til andre stammer, og hvordan de har opparbeidet seg sin erfaring, får du sende en PM til hver og en av disse, så er det opp til hver enkelt om de ønsker å svare deg på den.

Jeg har ikke noe behov for å bevise for deg at den nåværende ledelsen er kvalifiserte til sine stillinger, da jeg er fullt klar over de forskjellige merittene og erfaringene disse innehaver.

- Psycho
Leder, Outlaw.
 

DeletedUser

Guest
Tja, det er jo relativt interessant for meg da jeg faktisk har blitt tilbudt plass i stammen selv om det var før mergen. Jeg spør fordi jeg er interessert, men hvis du ikke har tenkt til å svare på spørsmål så kan du vel like godt la være å mase i vei om at dere er så flinke når du bare har planlagt å vise det IG allikevel.
 
Topp