Outlaw

DeletedUser

Guest
Bump.

....selv om topicen ligger helt øverst.

Hva skjer nå? Skal Tore og de andre rebellerne ta hevn over sin tidligere stamme som ble *host* kuppet *host*.. ? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ingen behøver å være baron for å være likestildt i en stamme.
Baron er bare en tittel på spillet.
Om alle skulle ha vært likestildt og hatt tilit til hverandre så hadde vi vært hertuger alle mann.
Men sånn fungerer ikke spillet, forbauser meg faktisk at ordet "likestilling" har i det hele tatt kommet i spillet.
Det er vell like før, ord som kjønnsdiskriminering kommer inn i spillet, nei ikke spør hvorfor det skulle ha kommet...

Hvorfor skal en stamme ha likestilling, når hver av våres medlemmer anses som spesielle spillere..

Jeg bryr meg mer om at det er likestilling i form av support om man kunne trenge det eller en kontovakt, sånn at ikke tråden står ubesvart, enn en dum tittel ingen har gjort seg fortjent til, og behøver.


Jeg har mine egene synspunkter, å det skal derfor ikke bli ansett som at jeg snakker for outlaw på noen måte.
 

DeletedUser

Guest
He he..Hva er dette? Titter innom såvidt, og så er ikke Outlaw mer enn hvilken som helst annen stamme.. Tja tja. Det unike er i hvertfall borte. Var igrunnen litt redd for akkurat dette, det samme skjedde på en annen (euro) server som jeg var på. Flertallet feiget ut og skulle lage en fast og (korrekt) ledelse, og dermed prøve å stå sterkere. Vel, den inviduelle friheten ble borte. Og stammen gikk på ræva:) Slik blir det ofte når en sammler flere sterke personligheter i en stamme, som har sin egen stil å gjøre ting i spillet på.

Og skummelnix nicket vil ikke bli brukt, den dagen jeg kommer tilbake på V4. Hvis jeg i det hele tatt gjør det:)
 

DeletedUser

Guest
He he..Hva er dette? Titter innom såvidt, og så er ikke Outlaw mer enn hvilken som helst annen stamme.. Tja tja. Det unike er i hvertfall borte. Var igrunnen litt redd for akkurat dette, det samme skjedde på en annen (euro) server som jeg var på. Flertallet feiget ut og skulle lage en fast og (korrekt) ledelse, og dermed prøve å stå sterkere. Vel, den inviduelle friheten ble borte. Og stammen gikk på ræva:) Slik blir det ofte når en sammler flere sterke personligheter i en stamme, som har sin egen stil å gjøre ting i spillet på.

Og skummelnix nicket vil ikke bli brukt, den dagen jeg kommer tilbake på V4. Hvis jeg i det hele tatt gjør det:)

Så du definerer en unik stamme som en stamme fylt med spillere som har Baron-rettigheter? Hvor du har det i fra lurer jeg litt på... :rolleyes:

Det som gjør en stamme unik er deres medlemmer, og de fleste er klar over at medlemslisten til Outlaw ikke bare er til å fnyse av, da dette er en liten gruppe spesielt utvalgte spillere, som alle har ambisjoner om å lede denne serveren en dag. Og det ser ikke ut som at noen kommer til å stoppe oss. ;)

Stammen vår fungerer knirkefritt slik den styres nå, så dine teorier har nok dessverre slått feil. Overraskende? Overhodet ikke. ;)

- Psycho
Leder, Outlaw.
 

DeletedUser

Guest
Er grunnen til at stammen fungerer perfekt at alle som var uenige med ledelsen er borte, da?

I så fall, ikke mye å skryte av:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Outlaw med Tore om bord = <3
Outlaw uten Tore om bord = </3

En stamme med bare baroner funker best (et par hertuger da seff), uten tvil :cool:



PS: Go Aces! :D
 

DeletedUser

Guest
Da er jeg tilbake fra Tyskland. Jeg har tenkt litt, og funnet ut at jeg nå trekker meg fra TW for godt. Motivasjonen er ikke der lenger, og Outlaw er blitt ødelagt av 911 gjengen som kom inn bakveien istedet for å ende som adelsmat som er det eneste de egentlig duger til.

Takk for meg :)
 

DeletedUser

Guest
Hvordan kom den mislykkede legestanden inn i Outlaw anyway? Da jeg var i outlaw fungerte det hele fint, vi var en gjeng med ambisjoner og hadde det virkelig gøy. Så hvorfor i det hele tatt ta inn denne pre made gjengen som feilet med opplegget?

Og en stamme bygd på anarki og alle medlemmer har like rettigheter fungerer helt fint. Det finns en diger stamme på en engelsk server som funker veldig godt, og som er bygd opp mye på de samme prinsipper.

Og for å sitere Tore Hund: 911 gjengen som kom inn bakveien istedet for å ende som adelsmat som er det eneste de egentlig duger til.

Jeg hadde som mål å adle bort to av dem, og tror det ville blitt easy match:)
 

DeletedUser

Guest
Enig!

Denne diskusjonen piffer meg opp! Jeg føler livsvilje igjen!:p
 

lucky luciano

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg gjør som Tore, og trekker meg ut fra v4 om ca en uke. Visjonen ble borte, og da forsvant mye av morroa for meg også.

Casual outlaw hadde vært konge, men det ble ikke sånn..

Lykke til videre, og for det record: Jeg har ingen ting utestått med det nye Outlaw, men en vanlig stamme var ikke noe for meg.

Lykke til videre

Mvh
Lucky Luciano/ aka Larsal (the original)
 

DeletedUser

Guest
Ble svært motivert av å lese denne tråden og jeg regner med at dere følger de retningslinjene for slutting i TW gitt til dere av MasQ.
 

DeletedUser

Guest
Er grunnen til at stammen fungerer perfekt at alle som var uenige med ledelsen er borte, da?

I så fall, ikke mye å skryte av:rolleyes:
Hvis du med "de uenige" mener Tore, ja. ;)

Som Lucky skrev her selv, hadde han ingenting i mot det vi gjorde, han så at vi var på vei til å bli en større stamme, og forsto hvorfor vi byttet styreform.

- Psycho
 

DeletedUser

Guest
Hvis du med "de uenige" mener Tore, ja. ;)

Som Lucky skrev her selv, hadde han ingenting i mot det vi gjorde, han så at vi var på vei til å bli en større stamme, og forsto hvorfor vi byttet styreform.

- Psycho

Hehe, fatter ikke hvorfor du prøver å vinne en tapt diskusjon.

Ser du ikke at de fleste her tydeligvis mener at det var bedre før?

Du behøver ikke trekke fram ditt gamle argument om at vi er utenforstående og ikke har noe vi skulle sagt. Dette er .no-forumet, ikke sant? Grunnen til at det ble opprettet en post her var for at alle skulle kunne diskutere det. Så om det er enighet du er ute etter, foreslår jeg at du lager en topic i stammeforumet ditt, og lar heller de som er uenige med deg diskutere saken her.

Du har ingenting å vinne på å fortsette å poste her. Vi har ikke makt til å gjøre om det som har blitt gjort i Outlaw. Eller å få deg til å skifte sinn. Men vi har rett til å si vår mening.

Jeg har sagt min

~winter~
 

DeletedUser

Guest
Hehe, fatter ikke hvorfor du prøver å vinne en tapt diskusjon.

Ser du ikke at de fleste her tydeligvis mener at det var bedre før?

Du behøver ikke trekke fram ditt gamle argument om at vi er utenforstående og ikke har noe vi skulle sagt. Dette er .no-forumet, ikke sant? Grunnen til at det ble opprettet en post her var for at alle skulle kunne diskutere det. Så om det er enighet du er ute etter, foreslår jeg at du lager en topic i stammeforumet ditt, og lar heller de som er uenige med deg diskutere saken her.

Du har ingenting å vinne på å fortsette å poste her. Vi har ikke makt til å gjøre om det som har blitt gjort i Outlaw. Eller å få deg til å skifte sinn. Men vi har rett til å si vår mening.

Jeg har sagt min

~winter~

Jeg bare MÅ kommentere denne posten. Hvem er alle disse du snakker om? Tore og Lucky? Big deal.. Det er et par spillere, og resten av alle synserne er faktisk utenforstående. Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan stammene til disse utenforstående (inkludert deg selv) styres. Har dere anarki der alle er baroner/hertuger? Hvis ikke, så prøv det selv før dere dømmer andre.

Ja, det er et .no forum hvor alle har rett til sine meninger. Men ikke prøv å putte dine egne meninger i Outlaw-medlemmers munn. Vi er veldig fornøyde med måten ting styres på nå, og ser fram mot en strålende framtid i K54! :D

Ellers vil jeg ønske lykke til videre til både Tore Hund og Lucky Luciano. :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg bare MÅ kommentere denne posten. Hvem er alle disse du snakker om? Tore og Lucky? Big deal.. Det er et par spillere, og resten av alle synserne er faktisk utenforstående. Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan stammene til disse utenforstående (inkludert deg selv) styres. Har dere anarki der alle er baroner/hertuger? Hvis ikke, så prøv det selv før dere dømmer andre.

Ja, det er et .no forum hvor alle har rett til sine meninger. Men ikke prøv å putte dine egne meninger i Outlaw-medlemmers munn. Vi er veldig fornøyde med måten ting styres på nå, og ser fram mot en strålende framtid i K54! :D

Ellers vil jeg ønske lykke til videre til både Tore Hund og Lucky Luciano. :)

Faktum er at de elendige 911 spillerne som dominerer nederste halvdel av medlemmene, var de som fikk dette igjennom. Rart man blir litt sur?
Plutselig var Skype gjengen på plass, og tilranet seg lederskapet i et rent militærkupp de virker å ha konspirert på lenge; -Selvutnevnte ledere ingen har godkjent.

PS! Larsal er TW sin desidert beste spiller, og alene verdt 20 medlemmer om ikke mer, så når du kaller han bare en spiller, så har du jo oppsummert din spilleforståelse av TW ganske greit...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Og det tenker du på etter mergen? Jeg visste det allerede før at de ikke kunne fordra måten outlaw spilte på, og at de ikke spiller for fun, men for blodig alvor, er det morsomt gidder dem ikke, bare for å vinne.
 

DeletedUser

Guest
Jeg bare MÅ kommentere denne posten. Hvem er alle disse du snakker om? Tore og Lucky? Big deal.. Det er et par spillere, og resten av alle synserne er faktisk utenforstående. Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan stammene til disse utenforstående (inkludert deg selv) styres. Har dere anarki der alle er baroner/hertuger? Hvis ikke, så prøv det selv før dere dømmer andre.

Ja, det er et .no forum hvor alle har rett til sine meninger. Men ikke prøv å putte dine egne meninger i Outlaw-medlemmers munn. Vi er veldig fornøyde med måten ting styres på nå, og ser fram mot en strålende framtid i K54! :D

Ellers vil jeg ønske lykke til videre til både Tore Hund og Lucky Luciano. :)

Hehe, det er selvfølgelig opp til deg å bestemme din egen mening. Men faktum er at flertallet (utenforstående eller ikke, og iallefall av de som har postet her) mener at dere burde ha det slik det var før.

Jeg har ikke dømt noen. Jeg har ikke noen som helst anelse om hva flesteparten i din stamme mener. Kanskje dere burde ha en undersøkelse og finne det ut?

Og jeg prøver ikke å putte mine meninger i deres munn. Den slags ting holder jeg meg for god til. Jeg bare argumenterer for at jeg syns det var bedre før (eller hørtes bedre ut før?:confused:). Og om du ikke har lagt merke til det, har jeg noen spillere med meg. Jeg er i min fulle rett til å si mine meninger ovenfor dem. Som du selv var så vennlig å påpeke:rolleyes:

Men ærlig talt, jeg tror du burde tenke litt etter før du poster. Har du noen som helst anelse om hva propaganda er?

Det hadde ikke jeg, til jeg spurte faren min, og vi hadde en hyggelig diskusjon om livshistorien hans før det gikk fram at det var kunsten å få folk til å mene det de som behersker denne kunsten vil de skal mene. Eller noe sånt:confused:

Og jeg vil helst unngå å si hvordan stammen min styres. Det får bli mitt problem:p

~winter~
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hehe, det er selvfølgelig opp til deg å bestemme din egen mening. Men faktum er at flertallet (utenforstående eller ikke, og iallefall av de som har postet her) mener at dere burde ha det slik det var før.

Jeg har ikke dømt noen. Jeg har ikke noen som helst anelse om hva flesteparten i din stamme mener. Kanskje dere burde ha en undersøkelse og finne det ut?

Og jeg prøver ikke å putte mine meninger i deres munn. Den slags ting holder jeg meg for god til. Jeg bare argumenterer for at jeg syns det var bedre før (eller hørtes bedre ut før?:confused:). Og om du ikke har lagt merke til det, har jeg noen spillere med meg. Jeg er i min fulle rett til å si mine meninger ovenfor dem. Som du selv var så vennlig å påpeke:rolleyes:

Men ærlig talt, jeg tror du burde tenke litt etter før du poster. Har du noen som helst anelse om hva propaganda er?

Det hadde ikke jeg, til jeg spurte faren min, og vi hadde en hyggelig diskusjon om livshistorien hans før det gikk fram at det var kunsten å få folk til å mene det de som behersker denne kunsten vil de skal mene. Eller noe sånt:confused:

Og jeg vil helst unngå å si hvordan stammen min styres. Det får bli mitt problem:p

~winter~

Her ser jeg at du ikke har innhentet all info som er mulig ang dette som har skjedd i Outlaw...

Innhent alle fakta, før du prøver å rakke ned på Pinky sin uttalelse ;)
(Bare et tips)
 
Topp