Outlaw

DeletedUser

Guest
Her var det jaggu meg action gitt :) Må si jeg har storkost meg gjennom denne tråden.

Spesielt angående det som skjer oppe hos Tore hund. Makan til samkjørte angrep gitt! Var det katapulter du ville ha? Får se hva jeg får sendt opp :D

Og Amstaff du må seriøst ikke gi opp, for jeg gleder meg som ett barn til neste rapport blir publisert, men slik det har utspilt seg til nå ser jeg nesten ikke du har noe annet valg.

Outlaw er jo kjent for inkompetente nukes anyways, så du er trygg enn så lenge Tore hund :)

Hrmm.. du kan jo komme opp til meg, så skal jeg nuke deg tilbake til steinalderen...
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Her var det jaggu meg action gitt :) Må si jeg har storkost meg gjennom denne tråden.

Spesielt angående det som skjer oppe hos Tore hund. Makan til samkjørte angrep gitt! Var det katapulter du ville ha? Får se hva jeg får sendt opp :D

Og Amstaff du må seriøst ikke gi opp, for jeg gleder meg som ett barn til neste rapport blir publisert, men slik det har utspilt seg til nå ser jeg nesten ikke du har noe annet valg.

Outlaw er jo kjent for inkompetente nukes anyways, så du er trygg enn så lenge Tore hund :)

Kanskje jeg skal sende nukene mine i din retning istedefor?
Så kan vi se hvor mye støtte du trenger etterhvert?
 

kallevik

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Haha, herlig respons! :)

Du har vel ikke så mange nuker igjen nå Amstaff:)

Min tid kommer nok ja Dr. tired, ingen tvil om det. Men vet ikke helt hva du mener i det du sa.. mener du den ene "nuken" din da en halv deff by kom på besøk? Trengs lite støtte til den slags.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Haha, herlig respons! :)

Du har vel ikke så mange nuker igjen nå Amstaff:)

Min tid kommer nok ja Dr. tired, ingen tvil om det. Men vet ikke helt hva du mener i det du sa.. mener du den ene "nuken" din da en halv deff by kom på besøk? Trengs lite støtte til den slags.

Jeg har nok mer nukes igjen ,enn du tror tydeligvis ;)
Holder på med en adling i øyeblikket, som nesten var gratis ;)
 

kallevik

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja jeg også fikk 3 gratis byer nå nylig. Castiel er i syden, kort å gå by og få.

Jeg stemte borgerlig på valget. Hva stemte du DarkMoon?
 

DeletedUser

Guest
"Me som er under 18 paritet".

Korleis går det, Amstaff? Fleire nukes i veggen?
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja jeg også fikk 3 gratis byer nå nylig. Castiel er i syden, kort å gå by og få.

Jeg stemte borgerlig på valget. Hva stemte du DarkMoon?

Yea, bank Castiel :D

Kan du ta castiel så får jeg ene byen? det er gamle byen min :p

--

Stå på Tore, hadde det ikkje vert for deg hadde eg aldri fått en knallstart på v4
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Out kommer av det latinske ordet,å se etter sirkler på treet i hagen til aurelius.

mens law kommer av det germanske utrykket for: hjelp en gammel mann løper etter meg og skal daske meg!

så ut ifra hva jeg forstår er stammenavnet på norsk: jeg så etter sirkler på treet i hagen til aurelius da en gammel mann kom for og daske meg!
 

DeletedUser

Guest
Out kommer av det latinske ordet,å se etter sirkler på treet i hagen til aurelius.

mens law kommer av det germanske utrykket for: hjelp en gammel mann løper etter meg og skal daske meg!

så ut ifra hva jeg forstår er stammenavnet på norsk: jeg så etter sirkler på treet i hagen til aurelius da en gammel mann kom for og daske meg!

æ du skutt ?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Ziggi, blås i å kom med sånne idiotiske kommentarer pga. du ønsker innlegg på forumet.

On Topic;

Flere angrep? Hvordan har de gått?
 
Topp