Outlaw

DeletedUser

Guest
Gah..

Rapporter i vei jaz, men det at jeg bruker tittelen på en sinna sang som står i stil med resten av tråden, ser ikke jeg på som grunn da..


Cluet med disse 2 ordene;seriøse motstanderen, var motstanderen.

Ja, dette er ren synsing.

Disse 2 stammen har sikkert 75% av alle medlemmene på V4 som har spilt i over 1 år. Men de liker sikkert ikke en stor og erfaren fiende. Hugz.

Det er andre stammer med seriøse spillere, men de er ikke store nok for at de skal kunne bli en stor trussel mot disse 2, enda.


Aldri nevnt ditt navn, siterte meg selv. At du ikke er med i NC/Aces lenger er jeg klar over. Orginal posten var aldri ment til deg.

Har faktisk nevnt at The Ghost ikke fikk plass.. Dette må da være en kilde brukt.

Flott at du gir deg, da jeg tydligvis ikke henger helt med..


@Amstaff

Jeg ønsker bare at dere skifter navn, det er den røde tråden i min første post. Det var dere som skulle plukke på alt. Bare ikke det da selvfølgelig.
 

DeletedUser

Guest
Jeg ønsker bare at dere skifter navn, det er den røde tråden i min første post. Det var dere som skulle plukke på alt. Bare ikke det da selvfølgelig.

Sist jeg sjekket var du ikke i noen posisjon til å kreve at vi skal bytte navn, uansett grunn du skulle ha for å kreve dette. Og så vidt jeg vet, har du absolutt ingenting med denne saken å gjøre, så hvorfor du kommer med dine synspunkter, som vi åpenbart DRITER i, forstår jeg heller ikke.

Bare hold deg til ditt du, lille venn... ;)

- Psycho
 

DeletedUser

Guest
smacktalk smacktalk smacktalk. kan ikke dere grinebitere bare ta å kline til ingame i stedet for å sitte her å smelle med kjeften :)
 

DeletedUser

Guest
[03:11:57] Torquemada/Kongen/Dr. Psycho sier : DU ER EN JÆVLA STYGG INNAVLA SØRINGHOMSE SOM KUN TENKER PÅ SEG SELV
 

DeletedUser

Guest
"Outlaw ble stiftet av Amstaff og Pinky. "
(Fra Outlaw's stamme profil)
Ikke at jeg har noe med saken å gjøre, og ikke at jeg egentlig bryr meg, men er ikke "Dette" å ta æren for noe noen andre har gjort? Jeg mener, greit å si at dere er ledere (for det er dere jo) men dere er vel ikke grunnleggere, uansett hvordan man ser på det..
 

DeletedUser

Guest
"Outlaw ble stiftet av Amstaff og Pinky. "
(Fra Outlaw's stamme profil)
Ikke at jeg har noe med saken å gjøre, og ikke at jeg egentlig bryr meg, men er ikke "Dette" å ta æren for noe noen andre har gjort? Jeg mener, greit å si at dere er ledere (for det er dere jo) men dere er vel ikke grunnleggere, uansett hvordan man ser på det..

Mente det samme jeg også
 

DeletedUser

Guest
"Outlaw ble stiftet av Amstaff og Pinky. "
(Fra Outlaw's stamme profil)
Ikke at jeg har noe med saken å gjøre, og ikke at jeg egentlig bryr meg, men er ikke "Dette" å ta æren for noe noen andre har gjort? Jeg mener, greit å si at dere er ledere (for det er dere jo) men dere er vel ikke grunnleggere, uansett hvordan man ser på det..

?? er det faktisk en person som er enig med meg??

Dette er Tore Hund sin stamme. punktum

Resten er bare med pga merg eller kupping. Så skift navn ffs. føkk døkk

vi tar denne hugz saken når dere har FORSTAÅTT AT DERE HAR KUPPET EN STAMME. CAPS. gidda ikke skrive det på nytt, da det understreket poenget mitt..
føkk døkk
 

DeletedUser

Guest
Wow, en hel by igjen når utestengelsen er over gitt :)

9 innkommende men kun clearinger fra Amstaff, og adels fra Chrk1... Merkelig, Amstaff var jo så eplekjekk da byene mine ble slaktet under bannet; "Jeg skulle fjernet deg som spiller 1 vs 1, når som helst..."

Er EN by fortsatt litt vel mye for deg Amstaff? Er jeg fryktelig feig hvis jeg skulle joine en stamme vekk fra deres "edle riddere"?
Sist gang lo dere godt da jeg var alene, men så ble det panikk da jeg joinet skygge...jesus...for noen ynkelige krek dere er :)

Hehe, jeg regner med at du med dine 18 byer sikkert klarer å ta ut min ene, Amstaff, så slutt å henge i skjørtekantene til chrk1, og kom deg ut av skapet. Hvis Chrk1 skal ha byen, får han heller adle den av DEG etterpå når du først sender slike tåpelige meldinger mens jeg ikke kunne forsvare meg :)
 

DeletedUser

Guest
når en stamme merger, får ny ledelse som den gamle lederen hater så er det vel generelt vanlig at stammen bytter navn..
 

DeletedUser

Guest
når en stamme merger, får ny ledelse som den gamle lederen hater så er det vel generelt vanlig at stammen bytter navn..
Så vi skal følge det dere mener er "vanlig"?
Jesus... Haha... :rolleyes:

Hvorfor ikke flytte til Afghanistan og skaffe seg mindreårige koner, det er jo "vanlig" der nede?
 

DeletedUser

Guest
Jeg er i Outlaw, jeg er ikke normal, dvs Outlaw gjør ikke normale ting :)
 
Topp