Testes Oversikt over tropper

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
javascript:javascript:var b=new Array(0,0,0,0,0,0,0,0);var c=0;var d=document.getElementsByTagName('table');for(var a=0;a<d.length;a++){if(d[a].className=='main'){var e=d[a].getElementsByTagName('table');for(var i=0;i<e.length;i++){if(e.className='vis'){var f=e.getElementsByTagName('tr');for(var j=0;j<f.length;j++){if(f[j].className=='nowrap row_a'||f[j].className=='nowrap row_b'){var g=f[j].getElementsByTagName('td');for(var k=7;k<=14;k++){b[k-7]+=parseInt(g[k].firstChild.nodeValue);}c++;}}}}}}alert("Unit - Troop - Average\n---------------------------------\nSpeerfighters: "+b[0]+" ("+Math.round(b[0]/c)+")\nSwordfighters: "+b[1]+" ("+Math.round(b[1]/c)+")\nAxemen: "+b[2]+" ("+Math.round(b[2]/c)+")\nScouts: "+b[3]+" ("+Math.round(b[3]/c)+")\nLight Cavalry: "+b[4]+" ("+Math.round(b[4]/c)+")\nHeavy Cavalry: "+b[5]+" ("+Math.round(b[5]/c)+")\nRams: "+b[6]+" ("+Math.round(b[6]/c)+")\nKatapults: "+b[7]+" ("+Math.round(b[7]/c)+")");


Den her, viser oversikt over alle tropper...
Brann sa vi skulle legge den ut her...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dersom dette fremdeles er oppe til diskusjon så vil jeg måtte påstå at dere har noen ganske dròye diskusjoner! Mulig det er blitt besvart et annet sted og at jeg ikke har sett det, (noe som ikke ville vaert sjokkerende siden jeg både registrerte meg og begynte å lese postene i dag) men er det lovlig eller ikke?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke sikker på om den er lovlig enda.

Men for å svare på spørsmålet ditt magic, så bør du prøve andre browsere da for eksempel IE eller Opera fungerer dårlig med scripts til tider.

Safari eller Firefox er å foretrekke for scripts-bruk.
 

DeletedUser

Guest
ja men likevel..hvor putter man in personlig info..sånn at det gir noe svar ?
For jeg bruker firefox -men får bara NaN...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
ja men likevel..hvor putter man in personlig info..sånn at det gir noe svar ?
For jeg bruker firefox -men får bara NaN...

Personlig info?

Hvis du har prøvd med forskjellige browsere og fremdeles ikke får det til, så vil jeg anta at det er en skrivefeil i scriptet ditt...

Har du noen i stammen din som kan mye om scripts, så bør du sette ham som kontovakt for å sjekke dette...

I ditt tilfelle Edvard, så kan du sette opp meg.
 

DeletedUser

Guest
Scriptet, som er meget dårlig skrevet uten kommentarer og henvisninger, må brukes under "Kombinert" oversikten.

Til dere som bruker dette scriptet. Jeg må nesten få lov til å spørre om hvordan det er med mattekunnskapene !?
 

DeletedUser

Guest
Matte ?

AH..nå fikk jeg det til -det var jo det med "hvor"
men det har da ike med mattekunskaper å gjöre å telle..ha ha, det har med tid å gjöre dette. takk. (om man nå har mer en 50 byer osv)
 

DeletedUser

Guest
Hos meg viser den bare troppene som er i landsbyen når jeg kjører scriptet..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp