Patetiske berm

DeletedUser

Guest
Eg har ikke sagt noen plass at folk er tvunget over, eg har sagt at leif har sendt pm til nesten alle i PMS :D Det er patetisk og sant.

Ellers så står alle mine uttalelser ang BERM og leif ganske godt, faktumet er at dere har rek alle over og dere har sendt pm til så og si alle i PMS den sist mnd. Vi mener sammen med mange andre at det er en æreløs måte og gjør det på, dere får forsvare handlingene så mye dere vil. Det blir ikke mindre patetisk uansett i mine øyner!!!

Dere er ingen krigstamme, men en rek stamme !!!




Du missforstår heilt, vi har da ikke mistet så mange på den listen over. Poenget er at BERM prøver og rekruttere seg til topps, PRØVER vel og merke.



må bare ta inn dette igjen eg da?.. BERM har tatt inn DOBBELT SÅ LITE SOM PMS.. kjønner ikke problemet ditt med at vi rekruterer litt av og til da?
 

DeletedUser

Guest
Du missforstår heilt, vi har da ikke mistet så mange på den listen over. Poenget er at BERM prøver og rekruttere seg til topps, PRØVER vel og merke.

bedre å rekrutere seg til topps en å bli adlet ned til grunnen.

btw. så har dere rekrutert flere medlemmer en berm. dere har 46, vi har 41....
 

DeletedUser

Guest
forklar statestikken da?

Fra en mnd ?? Eg aleine har gjort det bedre en heile BERM, så det er da ikke så bra er det vel ?? Å lede med 15 byer ???
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: PMS
Side 2:
Tribes: BERM

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 37
Side 2: 3
Forskjell: 34

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 296,180
Side 2: 27,791
Forskjell: 268,389

chart



Eg leste en pm fra trine lenger oppe som eg hadde oversett :) Synkende skip ?? Ser ut som vi greier oss veldig bra ??

Dere må heller ikke missforstå posten heller, vi i PMS har ikke mistet så mange til BERM vi. Vi vil heller ikke ha folk i stammen som ikke ønsker å være her, da er det bedre at de går til en annen stamme. Vi eller eg setter bare fingeren på at BERM bevist har gått inn for å rekruttere alle fiender, ikke å adle dem ned som er normalt i tw. Det er et faktum, de viser listen i første post og alle skype loggene og postene fra BERM fra sist mnd. Der lover dere alt fra stacking, til styre plass i BERM vist vedkommende kommer over . Dette kommer ikke BERM vekk i fra, så da blir dere en rekrutterings stamme i mine øyner.



Eg syns dette er feil, eg hadde aldri , aldri villet vunnet en verden med å rekruttere alle fiendene mine, eg syns det er æreløst, det er spesielt flaut når eg ser profilen til BERM der dere påstår og ha adlet ned 2 stammer og holder på med den 3 når faktumet er at dere har rekruttert inn 2 av de og prøver nå på den 3. Eg tror de fleste uten om BERM folk syns det samme.

Det opp til hver enkelt og bedømme om dette er æreløse handlinger, patetisk, smart , om dere er en rekruttering stamme o.s.v.


Et spørsmål til BERM/espen, vist dere hadde greid å rekruttere inn 30 medlemmer fra PMS, hadde dere stoppet med de eller forsatt med alle dere enda ikke har kontaktet i NB ??
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Føler jeg må kommentere her siden du dro inn mitt navn(Smud). Vel, jeg fikk ett TILBUD fra både BERM og PMS, jeg valgte BERM helt frivillig, ikke noe rævsleiking eller smisking for og prøve og få meg over fra Leiv sin side. Likte folka som var der, en helt utrolig gjeng:D og passa meg best sånn situasjonen var. Og, jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke helt ser hvor du vil med denne sutringa de bgm75, om det bare er propaganda for og prøve og få NB med på laget, eller om du bare må få ut litt raseri på Leiv, vet jeg ikke:confused: Men i stedenfor og klage på han her på off-forum, hvorfor ikke bare angripe han InGame? Det som viser hvem som faktisk har mest og by på, ikke hvem som klarer og slenge mest mulig dritt om den motsatte siden på forum :p Det må du snart lære deg bgm.

Og ser du sier det bare er de unge som "lar seg lure" av leiv. Vel, min oppfatning er at det kanskje er de yngste som er mest uerfarne, og dermed er de kanskje litt "n00bs". Og siden de ikke lærer noe i PMS, bare blir satt krav til, kommer de heller over til BERM, hvor de får en opplæring på ting de ikke kan. Drar frem et eksempel, Fatdog, gikk jo fra PMS til BERM. Like etterpå rakka du ned på han over meld, sa han aldri hadde vært til nytte for DEG og PMS, og ikke eide skillz... vel, da ser man jo hvor mye man lærer i PMS? Ingen som rakker ned på han her i hvertfall:)

Så saken er vel ikke den at Leiv "stjeler" medlemmer fra dere. Heller det at han har mer og by på:cool:



Vel overstått nyttår til resten folka btw! :D
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: PMS
Side 2:
Tribes: BERM

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 37
Side 2: 3
Forskjell: 34

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 296,180
Side 2: 27,791
Forskjell: 268,389

chart



Eg leste en pm fra trine lenger oppe som eg hadde oversett :) Synkende skip ?? Ser ut som vi greier oss veldig bra ??

Det at dere klarer og ta byer fra Fatdog og Arsenel mens de ennå har trooper i DINE egne frontbyer bgm(ja, har skjekka), er vel ikke det helt store og skryte på seg?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: PMS
Side 2:
Tribes: BERM

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 37
Side 2: 3
Forskjell: 34

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 296,180
Side 2: 27,791
Forskjell: 268,389

chart



Eg leste en pm fra trine lenger oppe som eg hadde oversett :) Synkende skip ?? Ser ut som vi greier oss veldig bra ??



vist du ikke har merket det, så forandrer stats seg hele tiden:)

men de dere har tatt av denne gangen, har vært alene i deres cluster uten mye tropper, og uten stake. Eg ville no ha trodd dere skulle ha tatt mere enn det dere har gjort.
 

DeletedUser

Guest
SMud og Sindick; Det var trossalt ikke BGM som dro inn statestikken, var det vel? Det var Elimin@tor Elsn. Og bare så det er sagt er statistikk den vitenskap som sier at hvis man har et bein i fryseboksen og et annet på kokeplaten, så har man det i gjennomsnitt ganske skjønt. Så, å kritisere BGM75 for å påpeke nettopp dette ved å vise den delen av statistikken som ser positiv ut for vår del, blir bare å sparke bein på seg selv.
Dere har spilt lenge nå, så det burde være på tide at det går opp et lys mtp bruk av statistikk som argument. For tro meg; Det er ikke et argument uansett. Det kan vris, vendes og brukes for å bevise alt. Som Audrey Habera skrev; Statistikk er de uopplystes tilfluktssted. :)

----
Utover dette, synes jeg det er rett og rimelig at rekruttering diskuteres her inne på lik linje med alle andre verdener. Det forteller mye om hvilken verden vi spiller på og hva normen er her. Personlig bryr jeg meg ikke så mye om dette med hva som gir "ære" osv, men på de fleste verdener jeg har spilt tidligere har man sett ned på stammer som kommer seg opp og frem på den måten. Det er rett og slett fordi at man ikke beviser at man er dyktig ved det.

Det er hva man gjør med rekruttene sine, som betyr noe. Der har BERM vært særdeles skuffende og dårlig taktisk. Per idag er ikke rekruttene annet for dere enn en kjøttvegg - som at på til ødelegger statistikken deres. Så jeg må nesten humre litt når jeg ser at dere får en "opptur" av dette. Det er jo ikke en BRAGD i seg selv? Forklar meg gjerne hvodan det er det. Det kan heller ikke ha vært særlig godt planlagt når man ser på resultatene det har gitt.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
BGM, nå begynner jeg å bli lei at du skal våse rundt å snakke piss.

Vær så snill og la hver å være så kverulant, om du vil stå igjen med litt selvrespekt.

Det du sier er bare vås, du kommer fram med rykter. Du har ikke bevist noe som helst. Oioi, dere tok endel byer av oss på 2 dager. Vi tok en hel bråte med byer av dere også på en sånn slik kort periode. Det beviser ikke en dritt.

At du påstår du er bedre en hele BERM, det gjør meg kvalm. Hva er det du ser på deg selv som?

"Jeg har aldri feil, uansett hvor riktig motstanderen har!", det er sånn du virker nå.
 
Sist redigert:

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
SMud og Sindick; Det var trossalt ikke BGM som dro inn statestikken, var det vel? Det var Elimin@tor Elsn. Og bare så det er sagt er statistikk den vitenskap som sier at hvis man har et bein i fryseboksen og et annet på kokeplaten, så har man det i gjennomsnitt ganske skjønt. Så, å kritisere BGM75 for å påpeke nettopp dette ved å vise den delen av statistikken som ser positiv ut for vår del, blir bare å sparke bein på seg selv.
Dere har spilt lenge nå, så det burde være på tide at det går opp et lys mtp bruk av statistikk som argument. For tro meg; Det er ikke et argument uansett. Det kan vris, vendes og brukes for å bevise alt. Som Audrey Habera skrev; Statistikk er de uopplystes tilfluktssted. :)

----
Utover dette, synes jeg det er rett og rimelig at rekruttering diskuteres her inne på lik linje med alle andre verdener. Det forteller mye om hvilken verden vi spiller på og hva normen er her. Personlig bryr jeg meg ikke så mye om dette med hva som gir "ære" osv, men på de fleste verdener jeg har spilt tidligere har man sett ned på stammer som kommer seg opp og frem på den måten. Det er rett og slett fordi at man ikke beviser at man er dyktig ved det.

Det er hva man gjør med rekruttene sine, som betyr noe. Der har BERM vært særdeles skuffende og dårlig taktisk. Per idag er ikke rekruttene annet for dere enn en kjøttvegg - som at på til ødelegger statistikken deres. Så jeg må nesten humre litt når jeg ser at dere får en "opptur" av dette. Det er jo ikke en BRAGD i seg selv? Forklar meg gjerne hvodan det er det. Det kan heller ikke ha vært særlig godt planlagt når man ser på resultatene det har gitt.


Glitter du er selv veldig flittig med å benytte det som blir kalt "feigt spill".
Ikke at jeg mener det er det. Men du er nok ikke rette personen til å utale deg om hva som er fair play.
 

DeletedUser

Guest
BGM, nå begynner jeg å bli lei at du skal våse rundt å snakke piss.

Vær så snill og la hver å være så kverulant, om du vil stå igjen med litt selvrespekt.

Det du sier er bare vås, du kommer fram med rykter. Du har bevist noe som helst. Oioi, dere tok endel byer av oss på 2 dager. Vi tok en hel bråte med byer av dere også på en sånn slik kort periode. Det beviser ikke en dritt.

At du påstår du er bedre en hele BERM, det gjør meg kvalm. Hva er det du ser på deg selv som?

"Jeg har aldri feil, uansett hvor riktig motstanderen har!", det er sånn du virker nå.

Du kan ikke slenge etter BGM med anklagelser om at han ikke vil sitte igjen med selvrespekt om han er uenig med deg. Det er faktisk fult mulig å være uenig med noen og ha selvrespekt. Ja, det hadde nesten vært verre om han var grovt uenig med deg, men ikke turte å si imot.
Siden du protesterer så, vil jeg anta du ikke synes tankegangen til BGM er logisk. Må derfor minne om at hva som er logisk er en svært subjektiv og sammensatt sak, og at det i stor grad er opp til den som sitter med definisjonsmakten. Problemet er at når man har din tilnærming til Bgm's innlegg, blir alt du ikke forstår, eller det du frykter, til noe ulogisk.:rolleyes:

----

Edit, ser du hadde en ekstra kommentar til meg elimin@tor: Jeg har forstått at folk har det inntrykket av meg fra andre verdener ja. Har ingen problemer med å stå for noe jeg har gjort andre steder. På samme tid har jeg heller ingen problem med å skille verdener, og på denne verdenen spiller jeg ikke slik fordi folka jeg samarbeider med ikke ønsker den slags. Dessuten er det jo morsomt å prøve noe annet, og se hvor langt man kommer med det ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Opprinnelig skrevet av bgm75
Side 1:
Tribes: PMS
Side 2:
Tribes: BERM

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 37
Side 2: 3
Forskjell: 34



Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 296,180
Side 2: 27,791
Forskjell: 268,389




Eg leste en pm fra trine lenger oppe som eg hadde oversett Synkende skip ?? Ser ut som vi greier oss veldig bra ??

Det at dere klarer og ta byer fra Fatdog og Arsenel mens de ennå har trooper i DINE egne frontbyer bgm(ja, har skjekka), er vel ikke det helt store og skryte på seg?

Dette stemmer ikke, eg har hatt støtte fra fatdog i 1 by, den blei trekt rett før han gikk til dere. Den brukte 10 til 15 timer hjem...


sa han aldri hadde vært til nytte for DEG og PMS, og ikke eide skillz.


Dette er for det meste bare vås, dette med at fatdog ikke har skills blei sagt som svar etter en pm han sendte til en i vår stamme. Der hevdet fatdog at PMS var elendig fordi han ikke var adlet vekk 12 timer etter at han gikk over, da sa eg noe om hans skills.... Har aldri sagt noe ting om at noen ikke er nyttig for meg ? TULL!!!

For¨å holde oss til temaet så bare legger eg ut denne en gang til:)


Side 1:
Tribes: PMS
Side 2:
Tribes: BERM

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 37
Side 2: 3
Forskjell: 34

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 296,180
Side 2: 27,791
Forskjell: 268,389

chart



Eg leste en pm fra trine lenger oppe som eg hadde oversett :) Synkende skip ?? Ser ut som vi greier oss veldig bra ??

Dere må heller ikke missforstå posten heller, vi i PMS har ikke mistet så mange til BERM vi. Vi vil heller ikke ha folk i stammen som ikke ønsker å være her, da er det bedre at de går til en annen stamme. Vi eller eg setter bare fingeren på at BERM bevist har gått inn for å rekruttere alle fiender, ikke å adle dem ned som er normalt i tw. Det er et faktum, de viser listen i første post og alle skype loggene og postene fra BERM fra sist mnd. Der lover dere alt fra stacking, til styre plass i BERM vist vedkommende kommer over . Dette kommer ikke BERM vekk i fra, så da blir dere en rekrutterings stamme i mine øyner.



Eg syns dette er feil, eg hadde aldri , aldri villet vunnet en verden med å rekruttere alle fiendene mine, eg syns det er æreløst, det er spesielt flaut når eg ser profilen til BERM der dere påstår og ha adlet ned 2 stammer og holder på med den 3 når faktumet er at dere har rekruttert inn 2 av de og prøver nå på den 3. Eg tror de fleste uten om BERM folk syns det samme.

Det opp til hver enkelt og bedømme om dette er æreløse handlinger, patetisk, smart , om dere er en rekruttering stamme o.s.v.


Et spørsmål til BERM/espen, vist dere hadde greid å rekruttere inn 30 medlemmer fra PMS, hadde dere stoppet med de eller forsatt med alle dere enda ikke har kontaktet i NB ??
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
I dag 17:08
tOrJuS Føler jeg må kommentere her siden du dro inn mitt navn(Smud). Vel, jeg fikk ett TILBUD fra både BERM og PMS, jeg valgte BERM helt frivillig, ikke noe rævsleiking eller smisking for og prøve og få meg over fra Leiv sin side. Likte folka som var der, en helt utrolig gjeng og passa meg best sånn situasjonen var. Og, jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke helt ser hvor du vil med denne sutringa de bgm75, om det bare er propaganda for og prøve og få NB med på laget, eller om du bare må få ut litt raseri på Leiv, vet jeg ikke Men i stedenfor og klage på han her på off-forum, hvorfor ikke bare angripe han InGame? Det som viser hvem som faktisk har mest og by på, ikke hvem som klarer og slenge mest mulig dritt om den motsatte siden på forum :p Det må du snart lære deg bgm.

Du misforstår totalt angående dette. jeg har selv blitt prøvd rekruttert av Espen. Som lovde meg at jeg kunne komme inn i BERM på dagen, og at jeg var hele PMS osv. Den samme dro han på Jeeeeeeright, Viljardicus, og Bananaphone, så og si ALLE i PMS har blitt forsøkt rekruttert.

Se her:
[29.12.2010 02:59:59] Espen ٩(●̮̮̃•̃)۶: Joiner du oss så blir det mye action på deg
[29.12.2010 03:00:06] Espen ٩(●̮̮̃•̃)۶: og PMS vil falle sammen relativt fort
[29.12.2010 03:00:13] Espen ٩(●̮̮̃•̃)۶: og flere vil nok følge etter deg
[29.12.2010 03:00:15] Espen ٩(●̮̮̃•̃)۶: det er jeg ganske så sikker på!
[29.12.2010 03:00:22] Lars Martin/AimEffect: jeg tenker på alt som blir sagt skal jeg si deg ;)
[29.12.2010 03:00:27] Espen ٩(●̮̮̃•̃)۶: da det virker som du er en ivrig opperasjon igangsetter
[29.12.2010 03:00:40] Lars Martin/AimEffect: d er jeg
[29.12.2010 03:00:45] Espen ٩(●̮̮̃•̃)۶: tenker du med rett hode så er du i BERM i morra da (y)
[29.12.2010 03:00:54] Espen ٩(●̮̮̃•̃)۶: tenker du med feil så svir det på pungen :S
[29.12.2010 03:01:00] Espen ٩(●̮̮̃•̃)۶: og det gjør vondt as
[29.12.2010 03:01:13] Espen ٩(●̮̮̃•̃)۶: trust me, har fått noen fotballer i ekstreme hastigheter der as
[29.12.2010 03:01:15] Espen ٩(●̮̮̃•̃)۶: it hurts!
[29.12.2010 03:01:21] Lars Martin/AimEffect: hhee

Kommer med tonnevis med påstander for å lure en over!

Og ikke nok med det! Leiv snakker med folk! Det har ingenting med tvang å gjøre, men å lure andre. Både arsenal is best og fatdog har i ettertid angret på at de gikk over, fordi de ble lovd en fremtid i BERM, og at PMS ville falle sammen.

Det er også vært å nevne at PMS kjemper alene mot både NB og BERM. Og ikke fortell meg at BERM er en krigsstamme! Vi hadde stålkontroll på BERM før Madder, smud, arsenal og fatdog gikk over til dem. Men somfølger av rekrutteringen har BERM skutt i været i poeng som følger av rekruttering! Altså en rekrutteringstamme! Ikke fortell meg at et par mill av gråbyer og småfiender gjør en til en krigstamme. Dere klarte å ta bare et par byer av Varg V, selv om han hadde over 2500 incomes. Det kaller jeg amatørmessig.

Det beste er at PMS leder krigstatestikken mot BERM og NB, vi har adlet flere byer enn dere, og dere er over 2 ganger så store som oss. Det tyder bare på en ting. Jo, BERM er elendige til å adle, men leder over PMS fordi de har rekruttert fienden.

Og d er ikke i min tvil at Espen er en god leder, for han får folk med seg. Men synes d er tragisk å prøve å rekruttere fienden når stammen er fullt oppegående og på sitt høyeste. Vi var ikke i nærheten av å falle sammen. Og synes også d er tragisk av smud å gå over til fienden på den måten. Forederi og urettferdighet skal skape enda mer kamplyst mot fienden smud! Men du bare ga opp og gjorde d som var best for deg.

Se å få fingen ut i fra rompen BERM, og få se hva dere kan gjøre på fielden! Iallefall stopp å rekrutter fienden feiginger!

Uansett, hvis PMS faller sammen som Leiv sier, så kommer d garantert til å bli krig mellom NB og BERM. Og da skal jeg love dere i BERM at jeg vil gjøre alt for at NB knuser dere ned i støvlene!

Hilsen forbanna Aim
 

DeletedUser

Guest
SMud og Sindick; Det var trossalt ikke BGM som dro inn statestikken, var det vel? Det var Elimin@tor Elsn. Og bare så det er sagt er statistikk den vitenskap som sier at hvis man har et bein i fryseboksen og et annet på kokeplaten, så har man det i gjennomsnitt ganske skjønt. Så, å kritisere BGM75 for å påpeke nettopp dette ved å vise den delen av statistikken som ser positiv ut for vår del, blir bare å sparke bein på seg selv.
Dere har spilt lenge nå, så det burde være på tide at det går opp et lys mtp bruk av statistikk som argument. For tro meg; Det er ikke et argument uansett. Det kan vris, vendes og brukes for å bevise alt. Som Audrey Habera skrev; Statistikk er de uopplystes tilfluktssted. :)

----
Utover dette, synes jeg det er rett og rimelig at rekruttering diskuteres her inne på lik linje med alle andre verdener. Det forteller mye om hvilken verden vi spiller på og hva normen er her. Personlig bryr jeg meg ikke så mye om dette med hva som gir "ære" osv, men på de fleste verdener jeg har spilt tidligere har man sett ned på stammer som kommer seg opp og frem på den måten. Det er rett og slett fordi at man ikke beviser at man er dyktig ved det.

Det er hva man gjør med rekruttene sine, som betyr noe. Der har BERM vært særdeles skuffende og dårlig taktisk. Per idag er ikke rekruttene annet for dere enn en kjøttvegg - som at på til ødelegger statistikken deres. Så jeg må nesten humre litt når jeg ser at dere får en "opptur" av dette. Det er jo ikke en BRAGD i seg selv? Forklar meg gjerne hvodan det er det. Det kan heller ikke ha vært særlig godt planlagt når man ser på resultatene det har gitt.



hmm.. vel viss det er taktikker det skal opp i, så kan nå vi snakke om deres og. Ja dere er flinke til å sjekke tw-stats, for viss dere ikke hadde gjort det, ville dere ALDRIG ha tatt så mange byer av BERM som dere har idag.
 

DeletedUser

Guest
hmm.. vel viss det er taktikker det skal opp i, så kan nå vi snakke om deres og. Ja dere er flinke til å sjekke tw-stats, for viss dere ikke hadde gjort det, ville dere ALDRIG ha tatt så mange byer av BERM som dere har idag.

Vet ikke helt om jeg forstår argumentet ditt her. Hva har våres taktikker med vår evne til å sjekke tw-stats og gjøre? Tar man flere byer når man sjekker tw-stats ofte? I såfall lærte jeg noe nytt nå.;)
 

DeletedUser

Guest
Dere klarte å ta bare et par byer av Varg V, selv om han hadde over 2500 incomes. Det kaller jeg amatørmessig.



Og dette kaller du amatørmessig.. nå skal eg ikke nevne noen navn, men eg selv har hatt over 3.6k incs fra PMS for en stund siden, og 5k incs totalt, men dere tok INGEN BYER av meg..;)

så viss du mener at BERM er amatører for å bare klare og ta noen få byer av Varg V når han hadde 2.5k incs på seg, hva er PMS da når de ikke klarer og ta NOEN byer av meg, selv om eg hadde 3.6k incs på meg?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Og dette kaller du amatørmessig.. nå skal eg ikke nevne noen navn, men eg selv har hatt over 3.6k incs fra PMS for en stund siden, og 5k incs totalt, men dere tok INGEN BYER av meg..;)

så viss du mener at BERM er amatører for å bare klare og ta noen få byer av Varg V når han hadde 2.5k incs på seg, hva er PMS da når de ikke klarer og ta NOEN byer av meg, selv om eg hadde 3.6k incs på meg?:rolleyes:

Hadde du så mange ink fra oss? Jeg trodde du støtte han (espen) som påstår at vi vil falle sammen uten AimEffect? (Riktig nok kjører han den samme leksa til hele stammen her da...) Jeg vil tro at hvis du hadde så mange ink, så er det mer enn nok aktivitet i vår gjeng. Er heller ikke sikkert at noen faktisk hadde mål om å adle deg. ;)
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke helt om jeg forstår argumentet ditt her. Hva har våres taktikker med vår evne til å sjekke tw-stats og gjøre? Tar man flere byer når man sjekker tw-stats ofte? I såfall lærte jeg noe nytt nå.;)

Det er rett, poenget mitt er bare at dere har funnet gullgruven:)

Dere har tatt ettpar hundre tusen poeng/ 1 mill poeng av oss, med og adle innaktive spillere.;)
 

DeletedUser

Guest
dere fortsetter å ha det gøy ser eg. kan lage en lang liste med spilere berm har rekrutert fra DKL, MS OG FOE, spillere som har sagt beklager men eg går over til berm for å ikkje bli adlet vekk, men eg kan lage en enda større liste med spillere fra de 3 stammene som har takket nei, tiltross for at leiv har mast gjentatte ganger. hadde en i stammen som var bra frustrert over mas fra leiv.
Smud greit at du kommenterer når navnet ditt blir nevnt, men liker ikkje deg heller. er i l13 og intern adler stamme frender samtidig som du har 20 def byer i støtte hos fienden. (fugla tror eg det var)
godt nyttår til alle sammen
 

DeletedUser

Guest
Hadde du så mange ink fra oss? Jeg trodde du støtte han (espen) som påstår at vi vil falle sammen uten AimEffect? (Riktig nok kjører han den samme leksa til hele stammen her da...) Jeg vil tro at hvis du hadde så mange ink, så er det mer enn nok aktivitet i vår gjeng. Er heller ikke sikkert at noen faktisk hadde mål om å adle deg. ;)


vel, var nok en liten gjeng som kjørte på meg, men vil gi NR1 skryt for arbeidet de gjorde der. Jo, det var noen tog på meg.
 
Topp