Patetiske berm

DeletedUser

Guest
PATETISK BERM


Nå har espen sunket ned på et nivå eg personlig ikke trodde han hadde, at den fyren har et rykte som en kriger forstår eg ikke. Det bør iallefall være "rekrutterings espen" eller "rek leif" fra nå. Leif har sendt melding til nesten alle i PMS der han prøver å rekruttere folka over. Han gjorde det samme med med SUN og L-13, så alle som har vært på v5 en stund ser at leif prøver å rekruttere seg til seier på verden 5. Han har ikke vunnet en verden på NORSK server enda, så nå har han tydeligvis bestemt seg for at det skal skje selv om han må gjøre det uten å bruke øks og lk.


Men espen/leif har forregnet seg voldsomt, de er kun de aller yngste spillerne som går på frieriet hans. Så de er nok av spillere i PMS og NB som aldri går over!! Så han vinner ikke v5 på denne måten, han driter seg bare ut i mine og veldig mange andres øyner. Til og med NB har uttalt seg kritisk, de ser nå mønsteret og veit at espen snakker med deres folk også!!

Han lover alle at BERM skal stacke de, og at han skal sitte kv og ta vekk de verste trøkket som vil komme. Faktumet er at BERM ikke har kapasitet til å stacke noen flere en de inn aktive folka som har meste parten av deffet til BERM. De bør all stats de siste døgnet vise. PMS tok nesten 40 byer på noen timer i går :) Flere vil det bli uansett om espen skryter over hvor mange tog han snipet i natt!!!

Så alle BERM folk bør tenke seg godt om, dere har nå en leder som driter ut BERM og alle i stammen, alle kan forsvare espen her på denne tråden, men innerst inne så ser dere selv hvor latterlig oppførselen fra BERM er og har vært en gode stund!! Espen kan si 1000 ganger at han gjør det samme som PMS har gjort, alle som har vært på v5 veit og kan sjekke at det bare er en flau unnskylding. PMS har aldri rekruttert fiender , espen holder nå på med 3 stammen på v5!!!!

Espen er ikke dummere en at han veit at det han gjør er en skam, men han er så desperat etter å vinne en server at han driter i det !!!!


Her er en liten liste over de han har tatt inn fra SUN, L-13 og PMS. (Dette er bare de eg fant på 5 minutt, sikkert flere eg har oversett)

Arsenal is best
Fatdog
Madder
Smud
Spekterman
Enjoy my Cookie
Phsykes
Baal
176-276
Point Taken.
Lystig
Kracked
AlFaraSulTane


Når vi legger til de ca 30 som han har prøvd å få over fra PMS (Kun de siste ukene) i tillegg så ser hvor patetisk dette er. (vi har skype logger og PM som viser at Leif/brann har gått fra et krigsspill til et rekrutterings spill. så patetisk er mer en dekkende:) )

Nå mister de siste som gikk over byer i fleng, brann har ingen skrupler når det gjelder å bruke folk. At de han greier å lokke over blir adlet ned fort driter han i, de får bort presset på andre BERM folk som er viktige for han. Synd folk lar seg bruke og får kontoer og all tiden de har brukt ødelagt av en små kynisk , desperat og patetisk leder i BERM.

Nå er NB neste og de veit det, da kan v5 kjent for å være verdenen der en stamme rekrutterte seg til seier. For 1,251,240 er alt de har adlet fra oss, samme sum fra L-13 og mindre halvparten fra sun. Så ca 3 mill til sammen, det er litt av en krigstamme :) Nei, det er PMS og NB som er krigstammene i v5.


Vi vil heller tape en å vinne en verden på den måten BERM holder på, de er ingen ære i dette!!!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du som har spilt V1, som faktisk enda lukte rotten fisk grunnet forbannelsen Brann2006 aka Espen la over verdenen, bør da forvent det her fra en person som hungre etter å vinn nå? :)
Personlig e æ absolutt ikke overraska.. Men hey! Thats how he roll! Når det ska sies bli æ mer overraska over dæm svake personlighetan som faktisk velge å fall for overtalelsan te Espen. Ganske utrolig at hanj klare det på hver bidige verden..

Godt Nyttår Espen! :)
 

DeletedUser

Guest
Du som har spilt V1, som faktisk enda lukte rotten fisk grunnet forbannelsen Brann2006 aka Espen la over verdenen, bør da forvent det her fra en person som hungre etter å vinn nå?

Hahahahah, veldig godt sagt !! Du har heilt rett :)
 

DeletedUser

Guest
Kansje det er en grunn for at folkene går over... Kansje det er DE vil over, og ikke bare Espen som ''overtaler dem'' som dere sier...
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
je, jeg føler at jeg må skrive litt her siden mitt nick på v5 kom opp (lystig)

først og fremst må du tenke på at spillere også har hatt lyst til å gå over til BERM? ikke bare for at espen har kontaktet de. espen er en utrolig dyktig spiller og en dyktig leder. måten hans å lede på er meget bra det vet alle som har spilt under han!


men over til at han er så patetisk, rekrutering fra fienden skjer på ALLE norske verdener, som et eks er jeg på v1, der gikk jeg over fra olymp til bol, oii fiende rekrutering + mange andre stor kontoer. Det meste av grunnen til at folk går over til fienden pleier å være pga 2 ting, enten at ledelsen er rett og slett dumme og tenker kun på seg selv og ikke hører på noen andre. eller at det rett og slett er dårlig stamme og dårlig sosialt. så kanskje dette er tegn på at PMS sliter med at spilere går over til fienden?


men disse spillerene espen har hentet inn har gitt BERM en positiv utvikling se på smud som et godt eksempel på dette http://www.no.twstats.com/no5/index.php?page=player&mode=conquers&id=476589&pn=1&type=&enemy=-1&enemyt=-1&min=0&max=0 altså det var taktisk klokt å hente inn han til BERM bedre at BERM får de gode tidligere L-13 spillerene som PMS også har rekrutert fra ;) altså en gammel fiende dere har rekrutert inn :) så det blir vel akkurat det samme :)
 

DeletedUser

Guest
Kansje det er en grunn for at folkene går over... Kansje det er DE vil over, og ikke bare Espen som ''overtaler dem'' som dere sier...

Vi har lest logger og meldinger, han har holdt på i langt lang tid med hver enkelt. Dette er bare flaut leif!!
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Dette her er jo helt begredelig... Traff meg langt inn i hjerterota, not.


Side 1:
Tribes: BERM
Side 2:
Tribes: PMS

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 713
Side 2: 670
Forskjell: 43

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 129
Side 2: 114
Forskjell: 15

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 4,321,815
Side 2: 3,903,017
Forskjell: 418,798

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,103,591
Side 2: 976,566
Forskjell: 127,025

chart



Så over her fjernet jeg begrunnelsen til at BERM ikke skulle vært en krigsstamme.


For du baserer dette innlegget ditt på hva du TROR, kanskje noe du har hørt av naboen din?
Helt sikker på at vi i det hele tatt VIL ha alle medlemmene deres? Hehe.. er vel ikke like stor standar på alle :rolleyes:
Du er virkelig gal, galegutten. Prøver å få NB imot oss, føler dere at dere taper krigen?

Føler dere, at dere taper? Prøver dere og forandre krigen?

Trodde det var PMS som gikk ut med utalsen:

fordi v5 trenger balanse, ikke tre stammer som høgger ned en fjerde. :rolleyes:

Derfor informerte vi idag BERM om at vi sier opp vår "ikke angreps-pakt" med dem.



Men nå som L-13 er borte, og PMS står aleine, da var vist ikke balansen der. Nå skal dere prøve å få fjerne balansen, nå skal det være alle mot BERM?
Husk at det var L-13 og PMS vs BERM og NB, noe som er ganske fair.


Tåpelig.


- Fredrik
 
Sist redigert:

Hotaman

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Merkelig

Heisann lenge siden jeg har postet noe på dette off forumet, men siden mitt nick kom opp så må jeg jo forsvare meg (Baal).

Jeg vil gjerne se de loggene dere har om meg der jeg blir presset inn i Berm.

Dessuten så ble SUN oppløst og alle medlemmene fikk velge fritt om hvem de skulle gå til, så å dra SUN spillere inn i denne debatten er lattelig. Jeg trur nok Pms må heller se i sine egene rekker før de begynner å peke finger på andre stammer, lavmål kaller jeg det. PMS må også slutte å ta som selvfølge at folk skal spille etter dems moral og etikk, og btw moral og etikk så er det jo dere som bruker mye til på spionering av andre stammer.

Med at dere postet denne tittelen patetiske BERM og så går på person angrep mot Espen er jo også latterlig lavmål av dere. Jeg hadde faktisk respekt for dere fram til nå.

Mvh Baal
 

Trine tøff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
bgm75 du liker det å slenge ut dritt,

har du spurt de spillerne du har ramset opp om de føler at de ble tvunget ?
jeg har ikke hørt at noen av dem har sagt at de følte seg presset
dersom spillerne i BERM hadde følt det slik ville ikke den ha funger så bra som den gjør :)

det er viktig at dersom du vil bli tatt seriøst , så må du skrive ting som faktisk stemmer.

For meg høres hele posten din ut som du er redd , at detta er et desperat forsøk for å redde det synkende skipet.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
så flink du er bgm75 :) driter ut pms i full offentlighet :D
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ser at denne tråden etterhvert komme til å tyte over av ymse personangrep, så jeg ber alle om å tenke to ganger over hva de poster i denne tråden:) Og ja, jeg følger med...

Godt nyttår, uansett:) Så vennligst la det bli slik i tiden fremover!
 

DeletedUser

Guest
Vi har lest logger og meldinger, han har holdt på i langt lang tid med hver enkelt. Dette er bare flaut leif!!


Dette er hva du føler.

Eg vet godt om at noen i din stamme har prøvd og Rekrutere folk til dere og, gidder ikke og legge ut folk, men sier bare dette til deg.

Dere er like gale som oss, så før du sier noe, se på dere selv!:rolleyes:
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Dette er hva du føler.

Eg vet godt om at noen i din stamme har prøvd og Rekrutere folk til dere og, gidder ikke og legge ut folk, men sier bare dette til deg.

Dere er like gale som oss, så før du sier noe, se på dere selv!:rolleyes:

der ser du bgm..
dokkar både HAR rekruttert, og HAR PRØVD å rekruttere fienden.
snakk med ledelsen din du, så kan de nok bekrefte dette for deg ;)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Kommer til å svare på denne posten i morra etter jeg har kommet meg litt etter noen moderate mengder av alkohol innabords. :jfornøyd:
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Hvis det er noe som er virkelig lavmål er det person angrep.Kan ikke skjønne at dere engang orker henge dere opp i dette.
Dette er ett spill ,men hvis man kunne sammenligne med hva som skjer i vanlige kriger,så er det akurat det samme som skjer der.Man rekrutterer ofte over motstandere,enten som ofre for sine tidligere kompanjonger,eller som regulære soldater.
Må jo være en grunn til at de forlater dere også da?Er vel ingen som går fra himmelen til helvete frivillig,virker jo som det er det de gjør ifølge dere.
 

DeletedUser

Guest
Eg har ikke sagt noen plass at folk er tvunget over, eg har sagt at leif har sendt pm til nesten alle i PMS :D Det er patetisk og sant.

Ellers så står alle mine uttalelser ang BERM og leif ganske godt, faktumet er at dere har rek alle over og dere har sendt pm til så og si alle i PMS den sist mnd. Vi mener sammen med mange andre at det er en æreløs måte og gjør det på, dere får forsvare handlingene så mye dere vil. Det blir ikke mindre patetisk uansett i mine øyner!!!

Dere er ingen krigstamme, men en rek stamme !!!


Må jo være en grunn til at de forlater dere også da?Er vel ingen som går fra himmelen til helvete frivillig,virker jo som det er det de gjør ifølge dere.

Du missforstår heilt, vi har da ikke mistet så mange på den listen over. Poenget er at BERM prøver og rekruttere seg til topps, PRØVER vel og merke.


Kommer til å svare på denne posten i morra etter jeg har kommet meg litt etter noen moderate mengder av alkohol innabords.

Anbefaler deg og heller bruke tiden på nye pm til PMS folk og NB folk, du skal sitte lenge på skype før du får så mange flere inn fra oss.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp