Personlige lister over de beste spillerene som har vært innom V2

DeletedUser

Guest
Off topic stopper her. Dersom nokon vil fortsette å diskutere det kan dei gjera det i PM, eller lage ein tråd i passande forum (men må framleis holde seg til reglane, det vil sei ikkje diskuter spesifike hendelser).

Det er ikkje eit problem å kun ansette moderatorar som ikkje har eit kontaktnettverk her på tribalwars.no, men dei vil i så fall ikkje kjenne spelet, og vil dermed ikkje vera veldig gode moderatorar. Dei vil etter kvart også opprette seg eit kontaktnettverk, og dermed er me tilbake til starten.

Eg (og også dei fleste andre CM-ar for tribalwars) har valgt å legge grensa for habilitet på at moderatorane kan ikkje spele dei verdenane dei skal moderere. På ein så liten versjon som tribalwars.no vil det vera veldig vanskelig å få tak i moderatorar som ikkje kjenner nokon på dei verdener dei modererer. Det vil vera folk som meg, som har spelt på andre versjonar, men ettersom eg ikkje kan aktivt rekruttere på andre versjonar sine forum vil det vera vanskelig å få tak i dei som er kvalifiserte (dei må kontakte meg). Men likevel ansetter eg kun folk eg trur vil klare å behandle folk likt i forhold til reglane, og straffe venner og ukjente likt for like regelbrudd. Dersom eg finn ut at ein moderator har bedreve forskjellsbehandling vil reaksjon følge, i ytterste konsekens sparken frå teamet.
 

hogath

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja, Mitler virket å være en sterk spiller. Men skjuler han sin identitet nå, så trekker jeg tilbake min tidligere beundring.

Dette er dessverre tidsalderen i verden 2 for massive kontobytter. Skulle gjerne likt å vite hvor Mitler befinner seg i verden 2. Hvem er det som fremdeles holder koken, og hvem er det som holder en annen manns "kok"..? (;-)..)

Ja, det er faktisk et viktig spørsmål i disse tider; "Hvem spiller egentlig på sin egen orginale konto?". Jeg trekker atter en gang frem kontoen; Pinhead; vanskelig å gi kreditt til den, med viten om at den nye eieren delvis står bak dens prestasjoner.

Den originale torquemada husker jeg.
han spilte på til han hadde rundt 200 000 poeng før han sluttet og ga bort kontoen til nok en god spiller
 

hogath

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dang! glemte at du var en liten tur innom LAW jeg :p ellers hadde jeg puttet deg i lista :s

tenker Mester HS ble glad jeg ;)

Jeg var også i law :D
Jeg husker deg badboy

jeg var av den defensive typen
jeg var for defensiv

jeg hadde ikke mange nok nukes :p
jeg har ikke sett meg på noen lister :confused:

jeg får vel sette igang med en liste jeg og
 

DeletedUser

Guest
1. Zanmato - Såklart
2. Arcon The Beast
3. Elvis - Leder av Wp
4. Ganondorf - Ble ikke så mektig imponert over nukene hans men.
5. Homongus - Et medlem Diplomat/Rekrutør av Wp? Veldig dyktig og grei spiller:)
 

DeletedUser

Guest
Eyoh
Hvis du ikke har hatt for mye hjelp av kontovakter er jeg imponert over at du ikke har gitt opp. Samt at du er underholdene.

Har ikke så mange sittere for tiden, har fått en veldig fleksibel døgnrytme etterhvert for å si det sånn ;) og mens jeg er igang.. du er fortsatt skummel! :(
 

DeletedUser

Guest
men, jaja :D
jeg skal også komme dit :)
men jeg får vell bare jobbe videre med det ja ;)
 

DeletedUser

Guest
På tide å få denne tråden igang igjen eller?

Ser ut som en bra tråd. ;o
 

DeletedUser

Guest
Rome er ute og pløyer åkeren og fjerner Uønskede objekter

Lol, ja.

Pløyer elite. *host*

Setter opp en liste jeg.
----------------------------


1: Wihi(Nåværende)
Spillern jeg har blitt veldig god venn med her på TW, husker ikke hvordan vi fikk kontakt, men glad vi fikk kontakt.

2: Lord Ollis
Spillern som er leder for RoEm V2 som jeg er med i, drit god leder. :cool:
Samt morsom å prate med på mic. ^^

3: Nemesis og Felagund(Begge sluttet)
Nemesis og Felagund, de som har lært meg en god del, spesielt anreps og forsvars tropper.(Da jeg var noob.)
Begge to er 2 knall gode spillere, synd dem sluttet.

4: Chrk1(Nåværende/Orginal)
Chrk1 ja, koslig spiller dette her, han er sykt god og lå tidligere på andre plass.
Som han gjør nå også. Men han sluttet da han lå på andre plass, og så tok noen over og kontoen falt langt ned på ranking(Ikke poengene).
Så kom han tilbake og nå er han back på andre plass!

5: Torquemada
Spillern som alle elsker.
Respekt av alle, samt en jævlig god off spiller.
Psst, hva slags nukes bruker du igjen? x]

6: Corsa
Corsa <3 :D
Corsa har jeg blitt godt kjent med og vi har møttes flere ganger IRL. ;o

7: Brennstrøm(Orginale)
Brennstrøm, veldig synd du sluttet, du tok meg igjen på rankingen rett før du ble inaktiv og sluttet og ga fra deg passordet til ny eier elleer noe crap.
Synd du gidde deg.

8: The Spartan(Nåverende)
Kåre <3
Spillern som jeg først tok med i min stamme på V1, og en god og kul spiller.

9: Happy Boy
Happy Boy ja, jeg fikk kontoen hans på V7.se, morsomt med den.
Spillern har en nuke her og der, veldig god og erfaren spiller. :)
Kongen av K62 V1, det er Happy Boy! :eek:

10: GuitarFreak(R.I.P) :mad:
GuitarFreak/Pål, du sluttet pgr av det som skjedde med kontoen din som Faban gjore tipper jeg?Eller kanskje pgr jobben?
For en dritt han er, veldig synd du sluttet!!


Spillere jeg skulle hatt skrivet om men det hadde blitt for langt: Ganondorf, Trodys, Luxury, Darkmoon, Gussi(Orginale/Tommy), Poderoso, Ballespark, xplorer, Pointwhore, Screto og May65.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg tror jeg vil nevne noen spillere som ikke er nevnt her ;)

1. Knutern (orginale): Utrolig god deff., han sto imot massive angrep fra flere store spillere uten å miste byer på mange dager, alt dette uten nevneverdig støtte, men god til å tagge, dodge og snipe. Mye av dette pga. det høye aktivitets nivået. Eneste i Persia som ikke ville gi BIRKI byene sine gratis :S

2. ExeeexE: Økte fort i poeng da han kom over til BIRKI og ble med i krigen mot Persia, eneste som holdt følge med adlings farten hans var Kracked ;) han er en spiller jeg har pratet mye med og samarbeidet mye med. God i off, og klarer seg veldig bra i deff. også. Ganske aktiv fyr han også ;)

3. Kracked: Aktiv hvis han gidder, og da kommer adelstogene med MINIMALT med ms. mellom hver AM. Han er kanskje noe over forsiktig i angrepene sinde da han har tømt byen med x antall nuke, sender har 5 til RETT før Adels toget kommer.

4. Torq: ODA'n hans sier det meste, han slenger ut nuke i hyg-og-vær, men ikke alltid oppfulgt av AM. Men en god spiller.

5. Ganon: Dreper poeng, eller er han bare JÆV*A god til å ta byene og holde dem?!

6. Black Andi: Han klatrer fort på rankingen og når man er på 3. plass, ja da BØR man være god ;)

7. Another Day: Hyggelig som få og en lagspiller som han skal man lete lenge etter. Han er ganske aktiv, og når han er på så får han gjort mye! Klarer seg veldig fint mot evt. idioter som prøver å adle han, det ender som regel med at AD sender en av sine 'sinna øksmenn' og de spreke AM'ene sine mot flere av byene til angriperen =)

8. Lundefuglen: En spiller jeg ikke vil ha imot meg, ikke så aktiv på adlingsfronten lengre, men nukene strømmen ut, også en god lagspiller.

9. Shanks82: Savner han på forum :( Han holder seg fint oppe i rank, klarer seg veldig fint i krigen mot Elite både i off. og deff.

10. DoomDark. Har hatt mange hyggelige samtaler med han, skulle jeg valgt en og ha på team ville han hvert en av de første jeg hadde spurt! Han også klarer på rankingen.

11. Ex-Con (Are): God KV ansvarlig, veldig god i deff, han har mange av de samme egenskapene som knutern.

12. Glitter: Har såvidt snakka med hu, men virker hyggelig. Gjør en god jobb med Elite gjengen. Noen har ikke hat trua på In-Game ferdig hetene hennes, men de skal man ikke kimse av ;)

Kunne nevnt mange flere som; Leenok, RadioGlobus, Rustung, Wynja og Knallis men nå får det være nok for denne gang.
Vet at jeg sikkert vil få mange ikke så veldig positive kommentarer får denne lista, men ville nevne noen veldig gode spillere som ikke har blitt nevnt tidligere!
 

DeletedUser

Guest
Uhmm.. Jeg syntes vi bør ta med spillere som har spilt bra på V2 heller enn bare å ta med de man kjenner. Det for eksempel at man ikke har plass til å ta med en spiller som Ganondorf, som utmerker seg både ingame og på forumet sier vel kanskje litt om prioriteringslista til noen.
 

DeletedUser

Guest
Uhmm.. Jeg syntes vi bør ta med spillere som har spilt bra på V2 heller enn bare å ta med de man kjenner. Det for eksempel at man ikke har plass til å ta med en spiller som Ganondorf, som utmerker seg både ingame og på forumet sier vel kanskje litt om prioriteringslista til noen.

Mkay, beklager, skal legge til Tobben med engang sjef.

Men ellers sånn info, så er dette en personlig liste.. :D
Du hadde også en liste tror jeg?
 

DeletedUser

Guest
Mkay, beklager, skal legge til Tobben med engang sjef.

Men ellers sånn info, så er dette en personlig liste.. :D
Du hadde også en liste tror jeg?

Jeg tok da ett eksempel med Ganondorf. Jeg har vel hatt en liste, men jeg har bare med de beste spillerene jeg har spilt mot, og med, og ikke folk som jeg bare syntes er hyggelige. Men dette var jo egentlig bare en pekepinn, og hvis man følger den pekepinnen så vil jo det egentlig være mer interessant å lese disse listene for oss lesere også ;).
 

DeletedUser

Guest
Ikke så lett å sett opp en sånn liste da jeg ikke har spilt så alt for lenge, men begynner da å få erfaring med en del spillere etter hvert så kan jo ta de.

Granpa - strålende spiller! Imponerer voldsomt på absolutt alle plan. God både offensivt og defensivt, samt at han er en fantastisk leder og ikke minst hyggelig å prate med.

Runinter - har ikke snakket like mye med han som Granpa, men gud bedre og god han er. Offensivt strålende, samt at han er god defensivt. Utrolig god leder sammen med granpa og står jo bak Rome fra starten av.

Humongus - sikkert ikke så mange som kjenner til han, men begynner nå å nærme seg 2 mill. Kan være helt stille i lengre perioder, før han plutselig dukker opp og adler fire-fem fiendebyer. Alltid artig å snakke med.

Icekebab - vel, ta en tur på TWstats og sjekk adlingene hans. Fantastisk spiller som vokser raskere enn håret til Fellaini. Utrolig dyktig spiller som Elite har slitt mye med, og det vil de også gjøre i framtida.

Elvis - Har sitt eget "lille" cluster godt pakket inn av Elite og BIRKI, men å ta byer fra han sliter de med. Konge spiller.

RUAB - veldig hyggelig å snakke med, og han hjelper alltid til om noen trenger det. Vokser veldig raskt og gjør en bra jobb for Rome.

Handsome - må avslutte med den orginale Handsome. Strålende spiller, rett og slett. Har slutta nå, men likevel vil han bli husket av oss i Rome og gamle Wp og sikkert mange våre fiender..

Sikkert ikke så mange her inne som kjenner til alle disse spillerne, men kanskje i framtida en gang?
 
Topp