Pilletrille's militærleir dagbok

DeletedUser

Guest
Dag 1.

Det var vel ut på kveld/natt til onsdag jeg til skrekk og gru oppdaget at det var blitt plassert en militærleir (ML) i min bakgård. Akk o've tenkte jeg der jeg satt med min laptop. Minutter senere kommer det hele tre speiderangrep fra spekterman! Hvordan skulle dette gå? Jaja, alt ordner seg for snille gutter tenker jeg mens jeg skrudde av pc'en og gikk for å legge meg.


Dag 2.

Våknet opp på onsdagen og flyttet litt rundt på tropper, spekterman kan ikke ha likt det han fikk se. Har vært stille fra den kanten etter de tre angrepene iløpet av natten.

Jeg flytter litt på de få troppene jeg har tilgjengelig, liker jo ikke det at de har satt ut en ML midt i clusteret mitt :/ Bortsett fra det så går dagen sin vante gang, ingenting spennende egentlig.

Plutselig tar en nabo kontakt og sier at han har sendt ut nukes på ML'en. Det var rart tenkte jeg, i hovedkartbildet mitt står det jo at det fortsatt er en "Byggeplass for ML"

Oh holy crap! Bug i spillet (send rapport senere). ML har indeed åpnet og fiskene vet hvor lenge siden :O De har tom fått adlet en by!! madder tok en råsjangs og i nattens mørke tok han

[SPOIL]
Barbarby.jpg
[/SPOIL]

I hu og hast så sender jeg ut speidere mot ML

[SPOIL]
AngrepML.jpg
[/SPOIL]

Omg, tror de virkelig at jeg har 50-60 nukes tilgjengelig?? Jeg kommer jo aldri til å klare å ta ut dette alene :/

Får inn et speiderangrep mot barbarbyen til madder også

[SPOIL]
Angrepmadder.jpg
[/SPOIL]

Argh, det blir for dyrt i nattbonus og mur level 19 :/

Jaja, det ordner seg for snille gutter tenker jeg når jeg skrur av lap toppen og legger meg.

Dag 3.

Klokken har ikke slått mye over 08:00 før det dukker opp 5 angrep i fra ML'en :O Kan det være en prenuke etterfulgt av 4 adelsnuker? Jeg mistenker det. Det sto jo tross alt bare 4 adels i ML'en. Jaja tenkte jeg, har ikke sjangs til å forsvare meg mot det så jeg kan like gjerne la troppene mine få avtre fra tjenesten på den måten de liker det best. Ved å se døden i hvitøyet. Jeg sender troppene i offbyen madder angriper mot barbarbyen han tok kvelden i forveien. Jeg går utifra at det er adelsnukes som treffer så jeg sender like gjerne inn et par nukes og adels mot min egen by før madder tar den. Samt en liten snipe i tilfelle det bare var et standard tog fra ML'en.
Offbyen min treffer barbarbyen. Argh, mur går fra 19 til 18 :/ Han har muligens fylt opp barbarbyen fra ML'en for å gjøre plass til mere off tropper.

Madder treffer målet sitt. 1 nuke etterfulgt av 4 adelsnukes. Snipen min har ikke en sjangs, men det er like så greit for madder klarte å ta byen på tre adelsmenn!! Med andre ord så tok han ut sin egen nuke med den siste adelsnuken, i tillegg til mine støttetropper :D

Det var på en måte litt synd også for jeg hadde lyst til å ta ut offtroppene selv med angrepet mitt som traff ikke lenge etterpå, men der møtte jeg ingen motstand.

De neste nuksene mine som traff støtte heller ikke på noen problemer, og når adelen traff så fikk jeg tatt tilbake byen uten komplikasjoner. Jeg mistet en nuke og litt støttetropper, madder mistet en nuke og litt støtte tropper. En helt fair match.

Kontovakten til Skids derimot kom helt ut av det blå. Sånn ca samtidig som madder angrep kom denne karen med 20 fakes fra sine 2 byer på henholdsvis 3k og 6k poeng. Skjønte ikke helt greia så jeg sendte han en PM hvor jeg på svar ble informert at sittende kontovakt ikke hadde noen problemer med å underskrive denne kontoens dødsdom.

yeah yeah tenkte jeg, den var litt lei... Han sender tog en halvtime unna en tom by. Jeg har ingen mulighet til å rekke frem med deff heller. Bummer... Jeg sender nok engang adels på meg selv for å kunne ta byen tilbake innenfor rimelig tid. I tillegg så sender jeg et par nukes på de to byene hans, samt et tog på den største.

Prenukingen tok ut troppene uten problemer og de første to adlene tok tilbake byen min uten problemer.

Toget tøffet også nettop inn uten problemer og Skids er 1 by unna rimmen. Jeg vet bare ikke enda om jeg skal ta byen eller knuse den. Liker ikke 3k byer :/

Hva skjer utover kvelden? Hvem vet.. Men L-13 skal vite at det er noen som følger med

Oppdatering dag 3.

Tja, hva kan jeg si egentlig? Det har ikke skjedd noen verdens ting? Så jeg slukker pc'en i den tro at alt ordner seg for snille gutter og legger meg med god samvittighet etter relativ underholdene dag.

Ser frem til morgenstund med gull i munn og kansje et par og tredve innkommende? Time will show (Tws)

Dag 4.


Ny dag nye muligheter!
Jeg logger inn med store forventninger om massive inkommende fra alle kanter. Skuffet! Ingenting... Jeg blar gjennom nattens rapporter i håp om å finne noe tegn på liv. Ingenting bortsett fra mine egne farmangrep.

Begynner å mistenke at L-13 representert ved madder,spekterman og muligens Reisverket har innsett sine begrensinger.

Formiddagen og ettermiddagen er ikke preget av noen store hendelser, ikke en eneste fake engang. Trengte de virkelig å sette opp en ML og fylle den med deff for at madder skulle ta en barbarby? Ettermiddagen har nå gått over til kveld, det har vært 2 speider angrep i fra spekterman. Forøvrig på de samme byene han speidet på dag 1. Har ikke skjedd store endringer i de byene siden sist og jeg regner vel med at han heller ikke denne gangen følger opp speider angrepene sine med noe annet.

Levetiden til ML'en begynner å renne ut, men på en annen side så har helgen dukket opp. Aktivitetsnivået er vel dømt til å ta seg opp de neste dagene?

Jaja, jeg har vel egentlig ventet på denne tiden her en god stund. Det er jo ikke sånn at jeg er uskyldig og ikke fortjener hva enn som måtte komme.

[SPOIL]Side 1:
Tribes:
Players: pilletrille

Side 2:
Tribes: L-13
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 14
Side 2: 2
Forskjell: 12

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 116,105
Side 2: 17,222
Forskjell: 98,883

chart


[/SPOIL]

Så jeg sitter med dataen lett tilgjengelig utover kvelden, skal ihvertfall sjekke innom en gang i timen, kansje annenhver... Hvis ikke jeg sovner


Dag 5.

Skulle virkelig ønske at jeg hadde noe mer å melde.. Men det har faktisk ikke skjedd noen verdens ting ^^ Mulig det er denne dagboken som holder dem fra å angripe, eller kansje motangrepene som har skjedd?

Jeg vet bare at denne dagboken ikke ble halvparten så interessant som jeg hadde håpet på...

Verdt å nevne er jo at jeg ikke gadd å sitte hjemme å se på L-13's inaktivitet, så jeg tok meg heller en fuktig tur på byen. Der var det ihvertfall litt action!

Dag 6.

Last day ^^

Ifølge mine beregninger så burde ML'en oppløses sånn ca i 19 tia idag. Ikke mange timene til... Vil vi få se en siste krampetrekning? Jeg håper det!

ML sin siste dag ble nok engang en stor skuffelse. ML forsvant fra kartet i 17 tiden og jeg har nå tatt barbarbyen madder så dristig hadde snappet opp rett forran nesen på meg. Det kostet meg 1 og en 1/4 nuke. En helt akseptabel pris!

Summa sumarum våger jeg å påstå at dette har vært tidenes kjedeligste ML operasjon. Med tidenes dårligste resultat ^^

Velger da å avslutte denne dagboken. Kansje kommer det en oppfølger ved neste ML.

Takker for følget.
 
Sist redigert av en moderator:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Flott lesning, eller..Endelig noe aktivitet her! :)

Stå på! ;)
 

DeletedUser

Guest
Mer,mer,mer.

Kanskje litt mye :"Alt går bra med snille gutter"Hvis ikke var det bra.
 

DeletedUser

Guest
Oppdatering dag 3.

Tja, hva kan jeg si egentlig? Det har ikke skjedd noen verdens ting :confused: Så jeg slukker pc'en i den tro at alt ordner seg for snille gutter og legger meg med god samvittighet etter en relativ underholdene dag.

Ser frem til morgenstund med gull i munn og kansje et par og tredve innkommende? Time will show (Tws)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Er ikke redd noen ettersom det ikke finnes noen over eller vedsiden av meg. :cool:
hahaha, neida, fra skoy til alvor så syntes jeg det er spennende og se disse militærleirene og hvordan det går med dem. Og ettersom jeg som alltid er ekstremt inaktiv så er det greit å ha litt update fra andre hold :)
 

DeletedUser

Guest
Dag 4.


Ny dag nye muligheter!
Jeg logger inn med store forventninger om massive inkommende fra alle kanter. Skuffet! Ingenting... Jeg blar gjennom nattens rapporter i håp om å finne noe tegn på liv. Ingenting bortsett fra mine egne farmangrep.

Begynner å mistenke at L-13 representert ved madder,spekterman og muligens Reisverket har innsett sine begrensinger.

Formiddagen og ettermiddagen er ikke preget av noen store hendelser, ikke en eneste fake engang. Trengte de virkelig å sette opp en ML og fylle den med deff for at madder skulle ta en barbarby? Ettermiddagen har nå gått over til kveld, det har vært 2 speider angrep i fra spekterman. Forøvrig på de samme byene han speidet på dag 1. Har ikke skjedd store endringer i de byene siden sist og jeg regner vel med at han heller ikke denne gangen følger opp speider angrepene sine med noe annet.

Levetiden til ML'en begynner å renne ut, men på en annen side så har helgen dukket opp. Aktivitetsnivået er vel dømt til å ta seg opp de neste dagene?

Jaja, jeg har vel egentlig ventet på denne tiden her en god stund. Det er jo ikke sånn at jeg er uskyldig og ikke fortjener hva enn som måtte komme.

[SPOIL]Side 1:
Tribes:
Players: pilletrille

Side 2:
Tribes: L-13
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 14
Side 2: 2
Forskjell: 12

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 116,105
Side 2: 17,222
Forskjell: 98,883

chart


[/SPOIL]

Så jeg sitter med dataen lett tilgjengelig utover kvelden, skal ihvertfall sjekke innom en gang i timen, kansje annenhver... Hvis ikke jeg sovner :D

(oppdateres)
 

DeletedUser

Guest
hmm.. denne dagen var kjedelig... eg som hadde gledet meg til fle inc's
 

DeletedUser

Guest
Du har glemt å nevne den andre militærleiren, den du satte opp. Fått mye action ut av den? Eller gidder du ikke prøve??

Jeg likte den personlige statistikken din. Har aldri tenkt på å sette opp en slik, så jeg prøvde nå:)

Side 1:
Tribes:
Players: syklov

Side 2:
Tribes: SUN
Players:

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 93
Side 2: 802
Forskjell: 709

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 41
Side 2: 4
Forskjell: 37

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 626,425
Side 2: 4,281,265
Forskjell: 3,654,840

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 315,838
Side 2: 27,953
Forskjell: 287,885

chart
 

DeletedUser

Guest
Du har glemt å nevne den andre militærleiren, den du satte opp. Fått mye action ut av den? Eller gidder du ikke prøve??

Jeg likte den personlige statistikken din. Har aldri tenkt på å sette opp en slik, så jeg prøvde nå:)

Hvilken andre ML? Går litt i surr da vi har da satt opp 5stk... Blir uansett litt ønsketenkning at jeg skal avsløre fremtidige planer på offentlig forum :D

Flott statestikk, ikke relevant til tråden i det hele tatt men vi kan jo se for oss straffeutmålingene her. Jeg har tatt 14 byer og ender opp med å miste min kjære barbarby. Du har tatt 41 byer... Med andre ord pass godt på dine farmer i tiden som kommer!

Spoiler er en fin ting btw.

Dag 4 endte forresten uten noen flere aksjoner. Vi har nå kommet over på dag 5 og jeg begynner å se frem til sluttspurten ^^
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er det da vi skal poste denne her da? For å vise hvordan det har gått de siste 48t med oss mot dere? Og våre MLs kom da vitterlig samtidig opp som deres, gjorde de ikke? ;)

Side 1:
Tribes: SUN
Players:

Side 2:
Tribes: L-13
Players:

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 23
Side 2: 28
Forskjell: 5

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 11
Side 2: 0
Forskjell: 11

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 170,704
Side 2: 222,447
Forskjell: 51,743

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 90,035
Side 2: 0
Forskjell: 90,035

chart
 

DeletedUser

Guest
wow, snakker liv i leiren her :) hva er igrunn poenget med å waste 25 flotte adelstog (100 mynter) på noe slikt?
 

DeletedUser

Guest
I hvilken fantasiverden lever du i der en adelsmann koster 1 gullmynt?
 
Topp