"Planlagte stammer"

DeletedUser

Guest
Jeg vet at det blir kjempe mange "Planlagte stammer" med gode og profilerte spillere på v5, selv med de innstillingene som ble;)

Kan ikke folks si litt om sin stamme og hvor dere skal starte og målet med v5 for dere:D
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Stamme med passe medlemmer, vi skal starte på verden 5 ;-)
Målet er jo seff å være på rank 1, og holde den en god stund.
 

DeletedUser

Guest
Min stamme skal hete "Vi som ikke liker V5!" og den skal ha som mål å ta over hele verden slik at vi må få en ny og bedre verden.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg vet at det blir kjempe mange "Planlagte stammer" med gode og profilerte spillere på v5, selv med de innstillingene som ble;)

Kan ikke folks si litt om sin stamme og hvor dere skal starte og målet med v5 for dere:D

Bla Bla Bla ...

Btw, les PM jeg sendte ang. dette her. Snakka litt med Cleo.


V5 blir fest, her kan man ri på hest!!!

THJOJOJOHAOOAOAOHO!
 

DeletedUser

Guest
Min stamme kalles "The Resistance".

Vårt mål er enkelt å styre denne verden.
Våre spillere er hovedsakelig experianced, aggressiv og av høy rang i andre verdener, men vi har også noen mindre experianced spillere som vi tror har muligheten til å være gode spillere og vi vil hjelpe dem å utvikle og lære spillet.

Vi vil starte nordøst så lykke til resten av dere. : D

Hilsen,
THKO
 
Reaksjonspoeng
3
Google translate?:eek: vel. Lykke til alle premades. Det er nok de som kommer til å styre verdenen i begynnelsen, men jeg håper at det er noen nye profiler og stammer som kommer til å utmerke seg. Selv skal jeg joine en noobestamme og prøve å få skikk på den. Just for the laugh.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det inlegget var nesten av samme kvalitet som når jeg fant en engelsk tekst som jeg oversatt og innleverte på norsk heldags :p

Men lykke til ;)
 

DeletedUser

Guest
Nofjon1 sin stamme starter sørvest. Vær forsiktig med hvem du tar inn noffe.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
La nå karen gjøre som han vil. Trenger ikke bøye seg etter hva andre mener da, nisser ;).
 

DeletedUser

Guest
Ohh, da kan jeg starte i Sør-vest, så blir jeg garantert rekruttert :D
 

DeletedUser

Guest
Med en gang man røper hva man har tenkt å gjøre så er det garantert noen som kommer til å sverge på ødelegge for deg ;)

Vis noen er intressert i hva mine planer blir kan jeg bare si at jeg planlegger å lage en liten stamme et sted, holde en lav profil for så og ta over hele verden! :D
 

Eirik Raude

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det at noffe tok initiativ til en stamme betyr jo ikke at han demed automatisk skulle være med selv, settingsene ble ikke slik som han ønsket og jeg fikk dermed ansvaret med og føre dette videre:)

Off-topic
Kan sikkert liste opp folk fra stammen din jeg og Honour om jeg ønsker det, så kankje du skal bekymre deg mer for din egen :rolleyes:
 
Topp